Opbouw Cannondale Supersix
- chassepatate
- Forum-lid
Mooie fiets hoor. Niks mis met het stuur in deze positie trouwens, vrij normaal...
Ik heb inmiddels ook de Ritchey logootjes van de stuurpen gehaald met aceton. Ik dacht dat dit niet meer kon tegenwoordig, maar het ging verrassend makkelijk.
Mooie fiets, strakke wielen.
vind de kleur combi wel heel strak, geen felle kleuren.
Mooie fiets Havana
Mooie fiets Havana
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
HM2694 schreef:Mooie fiets, strakke wielen.
Mooie fiets Havana
+1
Ziet er strak uit Havana!
Inmiddels weer wat geklust. De complete derailleurafstelling nog eens gedaan. Rondje door de buurt gemaakt (met slippers ) en 't lijkt nu geruisloos te lopen.
Verder achterderailleurkabel ingekort. Ook de remmen bijgesteld (kabels zijn door het ritje van gisteren behoorlijk uitgerekt). Tot slot de shifters iets rechter gezet.
Nu maar hopen dat Salden me die crank snel kan leveren, want ik wil de Waalse Pijl dolgraag met de Cannondale rijden!
Verder achterderailleurkabel ingekort. Ook de remmen bijgesteld (kabels zijn door het ritje van gisteren behoorlijk uitgerekt). Tot slot de shifters iets rechter gezet.
Nu maar hopen dat Salden me die crank snel kan leveren, want ik wil de Waalse Pijl dolgraag met de Cannondale rijden!
-
- Forum-lid
edit: Ik zie dat je hem op eigen gelegenheid gaat rijden...
Ik dacht dat de waalse pijl niet door ging?!?
Ik dacht dat de waalse pijl niet door ging?!?
Klopt, lang leve de Garmin! Ga je ook mee? Start 9 uur vanaf CCR in Remouchamps.
-
- Forum-lid
Helaas niet! Ik heb dan een familieweekendje in zeeland.havana schreef:Klopt, lang leve de Garmin! Ga je ook mee? Start 9 uur vanaf CCR in Remouchamps.