Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
m@ve
- Forum-lid
m@ve
12 nov 2009 22:58
csteenbe schreef:m@ve schreef:De Intro staat te koop...
Je kon het ook niet laten
Tsja zoals reeds vermeldt prachtige uitstraling zo een Spin!
Tja... Cees,.... het leuke aan fietsen (naast het fietsen zelf) is het zoeken, het wachten en het uitpakken [img=
http://forum.tour-magazin.de/images/smi ... /intas.gif] van iets nieuws en daarna begint al snel het verbouwen....
Mocht je nog iemand weten voor de SPIN Intro .... hij is te koop...
-
jsparie
- Forum-lid
jsparie
13 nov 2009 00:26
Je mag wel oppassen met het te koop zetten van een SPIN fiets. Zojuist is een advertentie van mij van marktplaats verwijderd door iemand die de rechten op deze naam heeft vastgelegd. Betrof een paar oude mtb schoenen die ook voor spinning gebruikt konden worden. Dat had ik er niet bij mogen zeggen.
Alles wat op spin en spinning lijkt is blijkbaar, ondanks een rechtzaak die de vermeende rechthebbende heeft verloren, verboden. Belachelijk, maar waar. Nu maar hopen dat dit bedrijf het fietsforum niet ontdekt. Dan ben je de klos.
Nu weer over naar leuker SPIN nieuws. Ik vind die helemaal zwarte Spin intro prachtig, maar dat wordt prijstechnisch echt te gek. Voor mij dan.
-
rhalff
- Forum-lid
rhalff
14 nov 2009 12:39
jsparie schreef:Je mag wel oppassen met het te koop zetten van een SPIN fiets. Zojuist is een advertentie van mij van marktplaats verwijderd door iemand die de rechten op deze naam heeft vastgelegd. Betrof een paar oude mtb schoenen die ook voor spinning gebruikt konden worden. Dat had ik er niet bij mogen zeggen.
Alles wat op spin en spinning lijkt is blijkbaar, ondanks een rechtzaak die de vermeende rechthebbende heeft verloren, verboden. Belachelijk, maar waar. Nu maar hopen dat dit bedrijf het fietsforum niet ontdekt. Dan ben je de klos.
Nu weer over naar leuker SPIN nieuws. Ik vind die helemaal zwarte Spin intro prachtig, maar dat wordt prijstechnisch echt te gek. Voor mij dan.
Denk eerder dat het dan gaat om producten gerelateerd aan spinning, anders wens ik hem success in duitsland:
http://www.spin-system.de/index.htm
Als ie trouwens de rechtszaak heeft verloren, wat is dan het probleem ?
-
jsparie
- Forum-lid
jsparie
15 nov 2009 13:02
rhalff schreef:jsparie schreef:
Als ie trouwens de rechtszaak heeft verloren, wat is dan het probleem ?
Probleem is dat ze zeggen dat het hier om een specifiek geval ging. Mad Dog (rechthebbende merk spin, spinning etc) versus Batavus. Volgens dat bedrijf Mad Dog is deze specifieke casus niet toe te passen op andere gevallen. En ze zijn in hoger beroep gegaan.
Ik vind het zelf een beetje flauw en vergezocht van ze op advertenties van een paar oude schoenen te verwijderen. Maar ja, ze zullen na het verlies van de rechtzaak tegen Batavus toch wel heel bang zijn geworden dat ze verweten wordt niet op te treden. Ze reageren als door een bij gestoken op alles wat op spin of spinning lijkt in welke context dan ook. Denk dat ze het fietsmerk SPIN gewoon nog niet kennen.