Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello frames bij Vos te Zwanenburg.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 31 mei 2008 21:09

Op Prikpagina zijn er meerdere topics over geweest.

Als er een serie Pina's (of ander merk waar hij veel van verkoopt) niet deugt, moet je maar zien hoelang het dan nog goed gaat met garantie verlenen (failliet gaan ofzo, 't zou niet bepaald de 1e keer zijn).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mspoon
Forum-lid

mspoon 03 jun 2008 11:14

Allemaal suggesties, kom nou is met kei harde feiten voordat je een winkel of onderdeel afkraakt. Als ik vos had geweest had ik een slotje op dit helle forum gezet.
Orbea Orca, What Else?

hero
Forum-lid

hero 03 jun 2008 11:31

Hoezo feiten? Ben zelf ook een aantal keer bij Vos geweest en ben de laatste keer bijkans weggevlucht daar. Al lurkend aan een shaggie vertelde deze vreselijke man dat ik niet voor een Trek moest gaan vanwege een of ander vaag verhaal over stijfheidswaarden. Toen ik de man vertelde dat de stijfheidswaarden van de bewuste Trek best mee vielen, de stijfheidswaarden niet het allerbelangrijkste voor mij zijn en ik bovendien altijd zeer tevreden ben geweest over Trek zei hij dat ik eigenwijs was en hij mij toch geen fiets kon verkopen. Hij werd verbaal steeds agressiever, klanten om ons heen keken met verbazing naar zijn uitval. Ik ben de verstandige gebleven, ben meteen weggegaan en heb besloten nooit meer een stap daar binnen te zetten.

Niks feiten, deze man heeft zo'n slechte indruk op mij gemaakt dat hij de teneur ten aanzien van zijn persoon op dit forum volgens mij meer dan verdient. Bij het kopen van een fiets is er ook nog zoiets als de 'gunfactor'. Meneer Vos maakt daar wat mij betreft geen enkele aanspraak op.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 03 jun 2008 11:56

mspoon schreef:Er wordt gesproken over feiten zelfs, vindt ik een een paar honderd andere wel tevreden vos klanten vreemd want wij hebben wel goede ervaringen, dus het zijn geen feiten meer.
Als het echt zo erg is met de vos dan had hij het geen 60 jaar uitgehouden.
Een feit is wel (en die vraag heb ik al meerdere malen in andere topics ook gesteld) dat er niemand op dit forum de ervaring heeft dat vos zijn afspraken betreft garantie niet na komt.
Ook iets wat in twijfel wordt gebracht, gebaseerd op suggestie.
Alleen kleinigheden die je ook bij zogenaamde goede fm tegenkomt, alleen daar wordt niet over gesproken. zou nog graag een linkje zien naar die andere fora. (of is dit ook sugestief).
Een paar honderd tevreden Vos klanten? Ofwel heb je ongelooflijk veel kennissen die fietsen ofwel kom je wel érg vaak bij Vos over de vloer.. Ach, je zou de eerste niet zijn die voor eigen parochie preekt..

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jun 2008 12:07

mspoon schreef:Allemaal suggesties, kom nou is met kei harde feiten voordat je een winkel of onderdeel afkraakt. Als ik vos had geweest had ik een slotje op dit helle forum gezet.

Ik heb nog nooit een mail gehad van hem, daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat ik dan het topic op slot zou doen. Maar alle mods een setje carbon wielen wil misschien wel helpen ;) Mooie woordspeling trouwens, helle ipv hele :D

Als al die ervaringen van mensen die er geweest zijn geen "harde feiten" meer zijn, wat zijn dan nog wel "harde feiten"?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

mtbfool
Forum-lid

mtbfool 03 jun 2008 12:23

Tja MSPOON predict wel heel erg voor de slechte zaak om die in een goed daglicht te zetten.
Als er zo veel mensen zijn die tevreden zijn over vos waar blijven die dan met hun commentaar.
Als ik de helft geloof van wat hier geschreven word is het voor mij een reden om daar vooral niet heen te gaan.
grtz;mtbfool
250 KM vaste mtb route rond Helmond.
jvandijk1962@gmail.com
http://www.offroadbikers.eu

bigm
Forum-lid

bigm 03 jun 2008 12:43

Amclassic-fan schreef:
mspoon schreef:Allemaal suggesties, kom nou is met kei harde feiten voordat je een winkel of onderdeel afkraakt. Als ik vos had geweest had ik een slotje op dit helle forum gezet.

Ik heb nog nooit een mail gehad van hem, daarnaast kan ik me ook niet voorstellen dat ik dan het topic op slot zou doen. Maar alle mods een setje carbon wielen wil misschien wel helpen ;) "?

pinarello prince frame doe ik het misschien ook wel voor hoor:)

mspoon
Forum-lid

mspoon 03 jun 2008 14:53

Bij de vos zijn er tal van mogelijkheden, 2008 PINARELLO- PRINCE FRAME SET GEHEEL CARBON [KLEIN KRASJE] VAN 3899- NU 2799- ,2005 FRAME SETS. OVERJARIG ALU/CARBON ------VAN €2519 NU € 1259
Orbea Orca, What Else?

xlr8r
Forum-lid

xlr8r 03 jun 2008 15:02

mspoon schreef:Bij de vos zijn er tal van mogelijkheden, 2008 PINARELLO- PRINCE FRAME SET GEHEEL CARBON [KLEIN KRASJE] VAN 3899- NU 2799- ,2005 FRAME SETS. OVERJARIG ALU/CARBON ------VAN €2519 NU € 1259

Zucht
Wie heeft er zin in een gezamelijk actie? In de vorm als opgelicht ofzo. Gaan we gespreken opnemen en gedragingen filmen. Puur om mspoon zijn relaas door te halen.

Of zullen we ons gewoon collectief realiseren dat mspoon op de een of andere manier baat heeft bij positieve uitingen over vos en dit laten rusten, iedereen die het topic volgt weet waar hij aan toe is bij vos.

Tip voor kopen van onderdelen bij Vos als je hun het geld gunt;
Weet wat je wilt, vraag geen advies, oordoppen in, verstand op nul, betaalpas in de aanslag, afrekenen en wegwezen!
pas op! paaltje!

bigm
Forum-lid

bigm 03 jun 2008 15:09

mspoon schreef:Bij de vos zijn er tal van mogelijkheden, 2008 PINARELLO- PRINCE FRAME SET GEHEEL CARBON [KLEIN KRASJE] VAN 3899- NU 2799- ,2005 FRAME SETS. OVERJARIG ALU/CARBON ------VAN €2519 NU € 1259

mijn reaktie was meer als een grap bedoelt maar gezien jouw reaktie heb jij meer van doen met de Vos dan alleen maar een forumgebruiker te zijn

blik
Forum-lid

blik 03 jun 2008 15:25

Ik heb zelf ook mijn fiets gekocht bij Vos, maar dat was puur omdat ik een laag budget had waarvoor ik nergens anders een fatsoenlijke fiets kon kopen (rond de 500 euro). ben het wel met de meeste eens dat de verkopers niet de aardigste mensen zijn. Ik ben zelf niet zo'n sleutelaar dus voor mij is het voor de toekomst belangrijk om een goede relatie met een fm te hebben. Zal dus niet zo snel meer naar Vos terug gaan.

groenie
Forum-lid

groenie 03 jun 2008 16:53

Heb ook mijn fiets bij Vos gekocht (weinig budget, was op zoek naar startersfiets, maar wist wel welke fiets ik wil kopen). De verkopers zijn idd niet aardig, maar ik ben ook nog op zoek naar een FM rond Amsterdam waar de medewerkers wel aardig zijn! Ik vind het vaak een ons-kent-ons situatie, met weinig interesse in iemand met weinig fietservaring. Raar, toch, want ik heb veel advies nodig, en kleding, etc etc...

Plaats reactie