Luik-Bastenaken-Luik
LET OP!!!
Je kunt je nog NIET inschrijven voor L-B-L.
Ik had het zelf ook gedaan, maar het is tot nu toe alleen maar een testinschrijving,
ik had zelfs al een bevestigingsmail van de inschrijving terug gekregen.
Ik had al contact opgenomen met Le Champion of ik nu wel of niet stond ingeschreven, vandaag dus een mail terug: NIET INGESCHREVEN.
Dus als je je al hebt ingeschreven: Dit is NIET GELDIG.
Als ik iets meer weet, laat ik het hier weten.
Je kunt ook zelf de volgende sites in de gaten houden:
http://www.lechampion.nl/ en/of http://www.lechampion.nl/lbl2006n/lbl1.html
Je kunt je nog NIET inschrijven voor L-B-L.
Ik had het zelf ook gedaan, maar het is tot nu toe alleen maar een testinschrijving,
ik had zelfs al een bevestigingsmail van de inschrijving terug gekregen.
Ik had al contact opgenomen met Le Champion of ik nu wel of niet stond ingeschreven, vandaag dus een mail terug: NIET INGESCHREVEN.
Dus als je je al hebt ingeschreven: Dit is NIET GELDIG.
Als ik iets meer weet, laat ik het hier weten.
Je kunt ook zelf de volgende sites in de gaten houden:
http://www.lechampion.nl/ en/of http://www.lechampion.nl/lbl2006n/lbl1.html
Bikers are not alone
[quote="mao"]Thanks mannen
Is het druk , met andere fietsers of weg gebruikers?
Veel op de openbare weg ? heb het niet zo op de provinciale wegen in Belgie en Frankrijk
Formule 1 hotel wel erg spartaans. [/quote]
In het begin is het opletteen om Luik uit te komen, geldt ook voor de finish in Luik , slecht wegdak en ook opletten met het verkeer , daarna wordt het rustiger maar blijft het opletten ivm wegen die niet altijd vlak zijn.. Niet altijd worden de wat grotere wegen gemeden wss omdat het niet anders kan. Van de fietsers heb je niet veel last ,
al blijft het altijd opletten. Let wel op met de verkeersregels in Belgie , je weet maar nooit of de politie in de buurt is.
F1 hotels zijn er puur voor de overnachting , niet meer en niet minder , je moet dus niet rekenen op comfort , maar dat heb je al meegemaakt.
F1 , pitstop en doorrijden.
Is het druk , met andere fietsers of weg gebruikers?
Veel op de openbare weg ? heb het niet zo op de provinciale wegen in Belgie en Frankrijk
Formule 1 hotel wel erg spartaans. [/quote]
In het begin is het opletteen om Luik uit te komen, geldt ook voor de finish in Luik , slecht wegdak en ook opletten met het verkeer , daarna wordt het rustiger maar blijft het opletten ivm wegen die niet altijd vlak zijn.. Niet altijd worden de wat grotere wegen gemeden wss omdat het niet anders kan. Van de fietsers heb je niet veel last ,
al blijft het altijd opletten. Let wel op met de verkeersregels in Belgie , je weet maar nooit of de politie in de buurt is.
F1 hotels zijn er puur voor de overnachting , niet meer en niet minder , je moet dus niet rekenen op comfort , maar dat heb je al meegemaakt.
F1 , pitstop en doorrijden.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Verkeersregels : Buiten de bebouwde kom is het officieel achter elkaar rijden , binnen de bebouwde kom , voor zo ver ik het weet , niet .
Op de Baraque de Fraiture ( 1e controle ) : Gratis ; stroopwafel , water en nog iets . Er staat een standje waar je tegen betaling wat kunt krijgen :
Luik ( 2e controle ) : Gratis ; Water , fruithapje , rijstpudding en ??
Cote de Wanne ( 3de controle ) : Gratis ;Sportdrank , banaan ( halve ) , ?? . water .
La Reid ( 4de controle ) Gratis ; Water , ?? Er staat een stand met soep en frisdrank ( betalen )
La Redoute , meteen na het laatste zware stuk ( 5de controle ) Gratis : AA drink , appel , ??
Zorg gewoon dat je zelf genoeg meeneemt voor onderweg : Energierepen , Energiegels , eten , energiedrank , je moet immers blijven eten en drinken.
Op de Baraque de Fraiture ( 1e controle ) : Gratis ; stroopwafel , water en nog iets . Er staat een standje waar je tegen betaling wat kunt krijgen :
Luik ( 2e controle ) : Gratis ; Water , fruithapje , rijstpudding en ??
Cote de Wanne ( 3de controle ) : Gratis ;Sportdrank , banaan ( halve ) , ?? . water .
La Reid ( 4de controle ) Gratis ; Water , ?? Er staat een stand met soep en frisdrank ( betalen )
La Redoute , meteen na het laatste zware stuk ( 5de controle ) Gratis : AA drink , appel , ??
Zorg gewoon dat je zelf genoeg meeneemt voor onderweg : Energierepen , Energiegels , eten , energiedrank , je moet immers blijven eten en drinken.
-
- Forum-lid HC
zo ook ingeschreven!
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 26e editie van Luik-Bastenaken-Luik.
U heeft gekozen voor de optie: 235 kilometer.
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 26e editie van Luik-Bastenaken-Luik.
U heeft gekozen voor de optie: 235 kilometer.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Zoals who cares al zei:
[quote="who cares"]Inschrijving is nu officieel geopend.
170 km dus.[/quote]
is de inschrijving nu ECHT geopend.
Ook bij de officiele Le Champion-site staat hier een bericht over.
www.lechampion.nl
inschrijven: http://www.lbl-lechampion.nl/lbl.asp?pg=
Ik ga dus voor de 170 km met who cares, who cares.
Succes.
[quote="who cares"]Inschrijving is nu officieel geopend.
170 km dus.[/quote]
is de inschrijving nu ECHT geopend.
Ook bij de officiele Le Champion-site staat hier een bericht over.
www.lechampion.nl
inschrijven: http://www.lbl-lechampion.nl/lbl.asp?pg=
Ik ga dus voor de 170 km met who cares, who cares.
Succes.
Bikers are not alone
-
- Forum-lid
Ik heb me net ook maar vast ingeschreven voor de 235km. Afgelopen seizoen heb ik deze rit ook gedaan en dat is prima bevallen.
Voor de overnachting heb ik, naar aanleiding van de tip uit dit topic, geboekt bij het formule 1 hotel. Dat is 15km van de start. Meer dan een bed voor een paar uur slaap heb ik niet nodig. Dan is dat voldoende. Die arrangementen met overnachting die ze aanbieden vind ik wel erg stevig aan de prijs voor een paar uur nachtrust.
Voor de overnachting heb ik, naar aanleiding van de tip uit dit topic, geboekt bij het formule 1 hotel. Dat is 15km van de start. Meer dan een bed voor een paar uur slaap heb ik niet nodig. Dan is dat voldoende. Die arrangementen met overnachting die ze aanbieden vind ik wel erg stevig aan de prijs voor een paar uur nachtrust.
Wij slapen gewoon thuis , het is maar een goed 1,5 uur rijden naar Luik. Op tijd naar bed en op tijd eruit , start is tussen 7 en 8 voor ons , dus iets van 5 uur - half 6 aanrijden is voldoende om op tijd te zijn , mits de sanitaire stop voor de start niet te lang duurt.:rolleye:
Ik zal Daddy eens laten puffen.
A13 is mijn inschrijfnummer , 13 is mijn geluksnummer:D
Ik zal Daddy eens laten puffen.
A13 is mijn inschrijfnummer , 13 is mijn geluksnummer:D