Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Forum problemen lijstje

trudie
Forum-lid

trudie 09 jun 2007 16:08

Klopt, het viel me inderdaad op dat alleen in dit topic schuifbalken ontstaan. Ik reageerde te snel. Sorry!!

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 09 jun 2007 17:25

[quote="Amclassic-fan"]@Buzz, ik heb het probleem van de "nieuwe onderwerpen" dat de volgorde verkeerd gaat op pagina 2 gelokaliseerd, dus goede kans dat dat volgende week ook verholpen kan worden[/quote]
Da's wel mooi dat die bug wordt verholpen, Amclassic. Maar zoals gemeld: zolang de nieuwe onderwerpen niet per rubriek zijn ingedeeld en dat je het vanaf-tijdstip niet kunt aangeven, vind ik het niet bruikbaar. Zeker als je veelvuldig -– en ook vanaf meerdere pc's -- op het forum vertoeft, is een goedwerkende ‘nieuwe onderwerpen’-functionaliteit superhandig. Momenteel ben ik gewoon veel meer tijd kwijt om de voor-mij-interessante topics eruit te vissen. Maar kennelijk zijn er niet zoveel forumleden die er ook zo over denken.

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 09 jun 2007 17:26

[quote="Buzz"][quote="Amclassic-fan"]@Buzz, ik heb het probleem van de "nieuwe onderwerpen" dat de volgorde verkeerd gaat op pagina 2 gelokaliseerd, dus goede kans dat dat volgende week ook verholpen kan worden[/quote]
Da's wel mooi dat die bug wordt verholpen, Amclassic. Maar zoals gemeld: zolang de nieuwe onderwerpen niet per rubriek zijn ingedeeld en dat je het ‘vanaf’-tijdstip niet kunt aangeven, vind ik het niet bruikbaar. Zeker als je veelvuldig -– en ook vanaf meerdere pc's -- op het forum vertoeft, is een goedwerkende ‘nieuwe onderwerpen’-functionaliteit superhandig. Momenteel ben ik gewoon veel meer tijd kwijt om de voor-mij-interessante topics te vinden. Maar kennelijk zijn er niet zoveel forumleden die er ook zo over denken.

[/quote]

Jawel hoor !!
What makes the boat go faster?

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 09 jun 2007 23:48

[quote="Patrickh"]Ik kan in 'n topic wat ik zelf aangemaakt heb geen nieuw berichten plaatsen . Hoe kan dat .Weet iemand misschien de oplossing. Bijv in het topic over m'n aangepaste 4axis kan ik geen nieuw bericht meer aanmaken. Alvast bedankt.[/quote]
Dit probleem is al eerder besproken, Patrick. Kijk even naar mijn antwoord op de vorige pagina, geschreven op 9-6-2007 10u45.

krommenek
Forum-lid

krommenek 09 jun 2007 23:52

Hee AmCalssic-fan,

Heb een hele normale laptop met 1024 x 768 pixel helamaal niks mis hoor.En hij staat ook op deze resolutie!!!!!!
Maar deze hor. balk zit er nog steeds in :(

[quote="Amclassic-fan"][quote="Remon@"]zoals nu heb ik de functie "snel reageren" gebruikt. Stel dat er terug gereageerd word en ik antwoord daarop en daarna wil ik nog iets schrijven welke knop moet ik dat gebruiken.

Greetz[/quote]

De knop Quote als dat zinvol is en anders de knop reactie

[quote="krommenek"]Hoi,
Ziet er wel leuk uit. Alleen de eerste regel die je leert tijdens het bouwen van een site is:
NOOIT geen horizontale schuifbalken :( Je kunt dan namelijk nooit makkelijk lezen!! Je moet voor elke regel van links naar rechts scrollen !!!!

Greetz,
Eric[/quote]

Wat heb je dan voor vreselijk lage resolutie ingesteld? Ik kreeg het pas voor elkaar om scroll balken te krijgen als ik de resolutie terug zette naar 800x600. Dat is toch een resolutie die niet meer van deze tijd is. De 10 jaar oude 15 inch CRT's zijn prima op 1024 te gebruiken.[/quote]
---- Think ahead, Cycling forward. ----

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 10 jun 2007 00:19

@Krommenek: Heb je die horizontale balk ook op deze pagina, of alleen op 'n pagina waar 'n brede foto opstaat (zoals op pagina 8 van deze discussie)? Zo ja, kijk dan even naar het antwoord van Amclassic-fan op dezelfde pagina 8, geschreven om 15u56.

noppie
Forum-lid

noppie 10 jun 2007 14:40

Waarom werken bij mij de smiley's niet. Trouwens mis ik een paar smiley's zoals de clown, de boze en nog een paar.
kiekeboe

w0uter
Forum-lid

w0uter 10 jun 2007 14:57

Na een paar dagen forummen op het nieuwe forum heb ik alles wel onder controle. het geheel is echt een stuk gebruiksvriendelijker geworden. Veel lof voor de mensen die alles over hebben gezet!

Maarrrrr, ik heb een probleem. Het is al een keertje langsgekomen, maar ik zal het ook even uiteenzetten.
De functionaliteit van 'Nieuwe onderwerpen' haalt het bij lange na niet bij de functionaliteit van de oude 'active topics'.
Probleem:
1. elke nieuwe bericht komt in de NO te staan (denk ik). De lijst is dus vervuild. Volgens mij is het niet nodig dat als er drie nieuwe berichten in een topic staan, dat ook drie keer in de lijst nieuwe onderwerpen moet. Als een topic aangevuld is met een bericht (of meer), hoeft dat maar 1 keer in de lijst!

2. Je kan instellen vanaf wanneer je de nieuwe berichten wilt bekijken. Ik gebruik het forum op meerdere computers, aangezien het systeem met cookies werkt, krijg je niet de nieuwe berichten sinds je vorige bezoek, maar de berichten sinds het vorige bezoek op die computer.

3. De nieuwe berichten zijn niet gesorteerd naar onderwerp zoals bij het oude AT. Door de sortering vind ik het navigeren veel makkelijker. Ik hoef bijvoorbeeld niet altijd te lezen welk zadel vrouwen het fijnst vinden.

Zou iemand hier even antwoord op willen geven? Dank!

jandoedel
Forum-lid

jandoedel 10 jun 2007 15:59

Op een laptop met WindowsXP en een resolutie van 1024*768 heb ik in dit topic bij pagina 7 wel een schuifbalk met Firefox 2.0.0.4 en bij dezelfde pagina geen schuifbalk met Internet Explorer 7. Op pagina 8 heb ik met allebei de browsers een schuifbalk.

henkv
Forum-lid
Contact

henkv 11 jun 2007 11:38

aangeven dat je een notification wil krijgen gaat prima.... Maar hoe werkt dat in de praktijk: geen tijd voor fiets.nl, komt notification binnen, oh die effe snel lezen, sluit browser, iedereen happy....

Echter de volgende keer dat je naar fiets.nl gaat laat je nieuwe onderwerpen lijst alleen nog maar de berichten sinds de notification ziien en niet sinds de laatste keer dat je de lijst met nieuwe berichten opvroeg.

Dit verdient toch een kleine aanpassing? Zou je de nieuwe berichten datum zelf kunnen aanpassen zoals zovelen hierboven al verzocht hebben, zou ook al mooi zijn!
Mijn trainingen op bikeplanner.com

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 13 jun 2007 19:36

Ik wil niet te opdringerig zijn, maar het probleem van reactie na eigen-reactie is nog steeds aanwezig. Wordt daar nog iets aan gedaan?
Zo wilde ik een bericht plaatsen in dit (op het oude forum zo belangrijke) topic, http://forum.fiets.nl/topic.asp?COMMAND ... 899#219358; dan maar weer mijn berichtje editen...
Dat laatste ligt in het verlengde van mijn tweede punt dat ik hier wil maken: worden de "interessante discussie"-topics op dit forum, en m.n. forumonderdeel racefietsen en wielrennen, nog bijgewerkt?

Gesloten