26 mei forumtocht Mergellandroute
-
- Forum-lid
Wie gaat er nu nog, buiten Daniel en ondergetekende?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iedereen die later nog een keer wil gaan: dan ga ik gewoon OOK mee
Less is bore
-
- Forum-lid
Ok, ik kan inmiddels niet meer volgen wie nou wel of niet gaat. Ik begrijp dat er sowieso 2 mensen wel gaan (?). Sorry voor de late reactie, maar ik kom net thuis van een schoolreisje met de kinderen, iets later dan gedacht. Aangezien ik om de hoek woon, kijk ik het morgen even aan en anders kom ik jullie wel even uitzwaaiien.Een volgende keer wil ik best wel een route verzinnen, ik weet ook nog wel een hele leuke door Belgie eventueel.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
ik dan ook.. (was de eerste die deze keer meewilde maar ook de eerste die aangaf niet te kunnen op de 26ste.. ik vertrek morgen om 8uur naar tilff om zondag tilff-bastogne-tilff te rijden) succes jullie en wellicht tot een volgende keer
-
- Forum-lid
Ik ga dus sowieso. Ben ongeveer anderhalf uur onderweg vanuit Venray, noordlimburg. Ben dus vanaf ongeveer 8 uur onderweg. Daniel, ik stuur je zo wel even een mail met mijn 06-nummer. Als we die uitwisselen kan ik je iets laten weten mocht ik file hebben. Vertrek op tijd dus als alles goed gaat ben ik na half 10 ter plekke.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik gebruik buienradar ook altijd bij twijfel. Maar zoals het er nu uitziet staat Lottemie, Arno en ik sowiso in Bunde. We zien wel wie er aanhaakt!
Mocht ik niet vertrekken dat staat het uiterlijk 7.45 hier op het forum
Mocht ik niet vertrekken dat staat het uiterlijk 7.45 hier op het forum
Less is bore