Wieler Revue schreef:Daniel1975 schreef:Ik niet hoor, voor Ricco zet ik de TV uit.
Niet mijn type mens/renner.
Lijk me logisch, wie houdt er nou van aanvallend, attractief koersen?
Daniël let niet op de koers, die let op de mens achter de renner.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Wieler Revue schreef:Daniel1975 schreef:Ik niet hoor, voor Ricco zet ik de TV uit.
Niet mijn type mens/renner.
Lijk me logisch, wie houdt er nou van aanvallend, attractief koersen?
Daniel1975 schreef:Voor een deel wel ja, heb je gelijk in.
En dan staat Ricco ergens erg laag op mijn lijstje, ergens zo vlak onder Cavendish
En wat denken we dan bijv van Thomas Voecler; valt ook vaak aan, maar ik durf toch te betwijfelen dat ie bij veel mensen bij het lijstje favoriete renners staat waar ze eens even voor gaan zitten.
Wieler Revue schreef:Daniel1975 schreef:Voor een deel wel ja, heb je gelijk in.
En dan staat Ricco ergens erg laag op mijn lijstje, ergens zo vlak onder Cavendish
En wat denken we dan bijv van Thomas Voecler; valt ook vaak aan, maar ik durf toch te betwijfelen dat ie bij veel mensen bij het lijstje favoriete renners staat waar ze eens even voor gaan zitten.
Pff wat een slappe moraalridderale redenatie zeg. De wielersport holt achteruit als het om amesumentswaarde gaat, dreigt ten onder te gaan aan gebrek aan persoonlijkheden en voorspelbaarheid. Renners als Ricco en Rasmussen zorgen voor spektakel, en de schreeuw om zulke renners is nog nooit harder geweest.
Je kan voor of tegen hem zijn, maar je kan niet ontkennen dat hij voor mooie koers zorgt. We willen toch aanvallend, attractief en impulsieve koers zien?! Niet de saaie voorspelbaarheid van bijvoorbeeld de afgelopen Tour. Ricco is wat mij betreft meer dan welkom in het peloton!
perik schreef:Jij bent geen wielerliefhebber, Casran? Sport is toch ook amusement, beleving etc.
C a s r a n schreef:perik schreef:Jij bent geen wielerliefhebber, Casran? Sport is toch ook amusement, beleving etc.
Maar in de eerste plaats moet het sport zijn. Als je niet meer zeker bent of ze 't fysiek allemaal wel zuiver doen, dan kijk je al lang niet meer naar sport. Als je wielrennen saai begint te vinden omdat de prestatie van een heel sterke renner voorspelbaar vindt, dan kom je niet voor de sportprestatie: ik kan genieten van Usain Bolt die z'n zoveelste 100m wint, heel voorspelbaar, want dat is sport...