pronostiek Milaan-San Remo
Geweldige finale en eindelijk weer eens een Topwielerwedstrijd. Cancellara is super. Maar ik begrijp echt niet dat ze achter hem blijven zitten? Ze konden waarschijnlijk niet. Tevens mooie sport gezien van Bettini, Langeveld, Gilbert, Pozatto en Rebellin die zowaar zeer aanvalland reed. Geweldig.
Gerardo
-
- Forum-lid
Degene die hem gaat halen,wint niet. Dat is toch een oude wijsheid?
Ballan probeerde het volgens mij nog.
Wat mij meer verbaasde is dat hij dat er niemand in z'n wiel zat voordat hij aanviel, je weet toch dat ie het gaat doen.
Ballan probeerde het volgens mij nog.
Wat mij meer verbaasde is dat hij dat er niemand in z'n wiel zat voordat hij aanviel, je weet toch dat ie het gaat doen.
Vond het inderdaad raar dat hij ineens zomaar weg kon rijden zonder dat er iemand mee was: was hij dan echt nog zoveel sterker dan de rest, of hebben ze zich gewoon laten verrassen? Afijn, niks op af te dingen, en mooi podium ook - maar zo zonder massasprint blijf ik het toch een beetje een saaie ontknoping vinden...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Deels zullen ze zich misschien hebben laten overvallen. Aan de andere kant was het een krachtsexplosie van jewelste. Degene die dan zijn kruit verbruikt en FC gaat terughalen wint sowieso niet, mét nog eens de garantie dat hij ook helemaal niet opt podium komt
Argh, was ik maar half zo goed als de uitstraling van mijn fiets!!
Ik heb daar ook op zitten peinzen, en ik vermoed dat degenen die nog goed zaten het wiel van Hushovd en Freire zijn beginnen viseren. Die zaten ook nog in de groep he.