Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2007?

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 26 jan 2007 21:31

vandaag maar eens getacx't. Temperaturen zouden weer wat stijgen komende dagen. Hopelijk een ritje maken dit weekend. 

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 27 jan 2007 20:12

Wommelgem- Oelegem- jaagpad tot Herentals- KOGA DEALER.....
Stond daar een roadchamp te blinken in de etalage! Juiste framemaat...
Halve trouwboek is weer heel tevreden met zijn vrouwtje...  "Ik heb de rekening geplunderd, en kan je me ff ophalen met fietsendrager, raak niet thuis met 2 fietsen...."
25 luttele kilometers, maar uitermate tevreden en voldaan weer thuis.

rezne
Forum-lid
Berichten: 1907
Lid geworden op: 09 jul 2006 16:27

rezne 27 jan 2007 20:27

2 en een half uur gefietst, maar niet zo lekker als ik had gedacht.
Gisteravond 2 spinninglessen gedaan, en vanochtend weer spinning. Ze organiseerden de klim van Alpe d'Huez met beelden van de Tour van dit jaar. Heel gaaf,  (ook nog foto'tje van mij ertussen geplaatst ) Dus anderhalf uur gespint (incl. in- en uitfietsen).  Vervolgens uurtje hardgelopen en ik dacht   hé lekker ff uitfietsen. Ik ging helemaal dood, dus echt lekker fietsen was t niet. Na een uur begon het gekloot in mn benen al, ze wilden niet meer. En ja  dan moet je nog even....
Dus ik hang nu half slapend in mn stoel met af en toe een krampje
Let the legs do the talking
CR1 Update
Update 2

Gebruikersavatar
herera
Forum-lid
Berichten: 1796
Lid geworden op: 25 jul 2004 14:17
Locatie: Huissen

Gebruikersavatar herera 27 jan 2007 20:44

Quoten: Origineel geplaatst door herbawife op 27 Januari 2007


Wommelgem- Oelegem- jaagpad tot Herentals- KOGA DEALER.....
Stond daar een roadchamp te blinken in de etalage! Juiste framemaat...
Halve trouwboek is weer heel tevreden met zijn vrouwtje...  "Ik heb de rekening geplunderd, en kan je me ff ophalen met fietsendrager, raak niet thuis met 2 fietsen...."
25 luttele kilometers, maar uitermate tevreden en voldaan weer thuis.


Alez zeg.. toe maar!! Dat zullen wel vele mooie kilometertjes worden op zo'n Hollandse bike.... IK dacht dat alleen Hollandse vrouwen de rekening plunderen van hun ega, 'k zal mij toch eens moeten bedenken  Wel een goeie zet om dit jaar een Koga aan te schaffen in Belgie, volgend jaar komt er immers €60.- Tax bij op.
Heel veel plezier ermee!!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

herbawife
Forum-lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2006 23:57

herbawife 27 jan 2007 21:50

Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 27 Januari 2007


Quoten: Origineel geplaatst door herbawife op 27 Januari 2007


Wommelgem- Oelegem- jaagpad tot Herentals- KOGA DEALER.....
Stond daar een roadchamp te blinken in de etalage! Juiste framemaat...
Halve trouwboek is weer heel tevreden met zijn vrouwtje...  "Ik heb de rekening geplunderd, en kan je me ff ophalen met fietsendrager, raak niet thuis met 2 fietsen...."
25 luttele kilometers, maar uitermate tevreden en voldaan weer thuis.


Alez zeg.. toe maar!! Dat zullen wel vele mooie kilometertjes worden op zo'n Hollandse bike.... IK dacht dat alleen Hollandse vrouwen de rekening plunderen van hun ega, 'k zal mij toch eens moeten bedenken  Wel een goeie zet om dit jaar een Koga aan te schaffen in Belgie, volgend jaar komt er immers €60.- Tax bij op.
Heel veel plezier ermee!!


Dank je Herera!
Als het weer het toelaat start ik morgen al met die vele mooie kilometertjes.
Ja... een vooruitziende vrouw he

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 27 jan 2007 23:13

districtskampioenschap, eindklassement 2e de organisatie was echt niks.  verder wast wel leuke dag

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 27 jan 2007 23:45

Op de mountainbike (op lompe noppenbanden dus) Van Zeist naar Nieuw Vennep gefiets (via Bilthoven, en ook nog eens niet de efficiëntste route gereden), dus pakweg 70 kilometer wind tegen!

En dat alles met nog niet bijster veel duurtkilometers op de teller, en met iets te weinig eten op zak...
Ofwel ik was behoorlijk gaar toen ik thuis kwam, maar ik ga wel heel erg lekker slapen vannacht
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Gebruikersavatar
robbebopper
Forum-lid HC
Berichten: 5713
Lid geworden op: 09 aug 2006 16:32

Gebruikersavatar robbebopper 28 jan 2007 19:28

Vandaag een veldtoertocht in Helmond en omstreken gereden. Aangezien ik volgende week mijn enige crosswedstrijd van het seizoen rijd, ben ik er eens stevig tegenaan gegaan. Eventjes mijzelf, en mijn fiets getest. Ging goed, dus zie ik met vertrouwen de run-ATB van lopersgroep Deurne tegemoet. Mijn vader gaat vijf kilometer lopen, en ik doe het crossgedeelte van 25 kilometer.

whocares
Forum-lid
Berichten: 2889
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:28

whocares 28 jan 2007 22:01

Vandaag met 3 andere clubleden naar Uden geweest , 53 km's gefietst op de ATB.
Leuke tocht , interessanter dan door de bossen van Deurne , Vlierden , Ommel en Asten te rijden , zeker als je daar al regelmatig komt. Jammer voor Helmond , maar verschillende gebieden aandoen is wat leuker voor de variatie.

Robbebopper succes met de run-bike volgende week .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 28 jan 2007 22:56

Was goed bezig dit weekend. Gisteren bijna onderuit gegaan door gladheid die ik te laat in de gaten kreeg.
Vandaag na mijn vroege dienst op de racer gesprongen voor een tochtje. Was alleen vergeten om van te voren voldoende te eten. Werd dus getroffen door een heuse hongerklop. Was toen nog zo'n dikke 10 km van huis en had wind en regen tegen.....
3 u 81 km.
"Afstappen is geen optie"

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 28 jan 2007 22:58

Van morgen via Gennep naar de zwarte weg in Milsbeek gereden om bovenaan over grafwegen de Kartenspielerweg op te gaan.Wat zag het eruit met al die bomen die omlagen maar gelukkig hat het forstambt de weg al vrij dus het hele stuk genomen en later door het wald naar Kessel ,bosuit rechtsaf riichting naar huis maarrrrrrr.
Na 300m lagen er zeker 30 dikke bomen over de weg en links en rechts van mij zeker 100 bomen om het lijkt wel of er een tornado hier voorbij is getrokken.Dus zo kom ik niet verder , omgedraaid en over 6 bomen terug geklommen en toen via Asperden - Kessel en Hommersum naar huis waar er best al iemand bezorgt zat te wachten omdat ik 45 min later dan de afspraak thuis kwam. 2: 45 geklauwterd en gefietst in de wind en de regen LEKKER!!
cornelli racing cycles Uden

krommenek
Forum-lid
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 okt 2005 00:49

krommenek 29 jan 2007 00:19

Hee,
Vandaag met de groep vertrokken.
Oss- Nistelrode - Schaijk - Zeeland - Oventje - Uden - Volkel - Erp - Veghel - vorstenbosch - Nistelrode - Vinkel - Geffen  -Oss.
69 KM 2,5 ur fietsen.
Greetz
---- Think ahead, Cycling forward. ----

Plaats reactie