Forumkleding 2007
Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledijIn de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
De allerbeste Bio-Racer kledij is niet de "PRO".
Deze zit namelijk samen met de "SPORT" in de Sport-line.
Dit is de goedkoopste groep bij Bioracer! Daarboven komen nog de Competition- en de High Performance lijn!
laat ik het zo zeggen, met deze broek rijdt ook Bart Wellens & C° Trouwens deze kledij wordt enkel naar wielerploegen gemaakt en niet voor winkelverkoop, dat is een compleet andere lijn.Niet vergelijkbaar dus (vooral niet met benamingen)Ik bedoelde trouwens met Pro niet de kwaliteitlabel maar enkel de groep waarvoor het gemaakt wordt !
Wel een domme opmerking hoor, met PRO bedoelde ik helemaal niet de kwaliteit van de kledij, maar eigenlijk enkel de kwaliteit zoals ze gebruiken bij de profs , vandaar (PROfessional)Er zijn al forummers genoeg die ermee rondbollen en die de kwaliteit kunnen beoordelen.
Dus jij vind het een domme opmerking!!!!!
Bart Wellens rijdt in de High Performance.
En de meeste wielerploegen rijden in de Competition lijn.
En er bestaat helemaal geen andere kledij die enkel bestemd is voor wielerploegen en niet in de winkels te koop is!
Quote: Origineel geplaatst door Henk Voors op 18 Januari 2007
Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledij
In de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)
Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
De allerbeste Bio-Racer kledij is niet de "PRO".Deze zit namelijk samen met de "SPORT" in de Sport-line.Dit is de goedkoopste groep bij Bioracer! Daarboven komen nog de Competition- en de High Performance lijn!
laat ik het zo zeggen, met deze broek rijdt ook Bart Wellens & C°
Trouwens deze kledij wordt enkel naar wielerploegen gemaakt en niet voor winkelverkoop, dat is een compleet andere lijn.
Niet vergelijkbaar dus (vooral niet met benamingen)
Ik bedoelde trouwens met Pro niet de kwaliteitlabel maar enkel de groep waarvoor het gemaakt wordt !<!-- Signature -->
Wel een domme opmerking hoor, met PRO bedoelde ik helemaal niet de kwaliteit van de kledij, maar eigenlijk enkel de kwaliteit zoals ze gebruiken bij de profs , vandaar (PROfessional)
Er zijn al forummers genoeg die ermee rondbollen en die de kwaliteit kunnen beoordelen. Dus jij vind het een domme opmerking!!!!!Bart Wellens rijdt in de High Performance.En de meeste wielerploegen rijden in de Competition lijn.En er bestaat helemaal geen andere kledij die enkel bestemd is voor wielerploegen en niet in de winkels te koop is!
wel dan heb je zonet zelf het antwoord gegeven toch vermits ik zei dat Wellens ermee fietst ?
Bij deze is dat dan geregeld, ik heb geen zin/tijd in zinloze discussies, trouwens waarmee bemoei jij U eigenlijk, volgens mij heb je uzelf toch niet opgegeven voor kleding ?
De forummers die dezelfde kledij (van 2006) dragen kennen het comfort, dus indien er vragen zijn van iemand betreffende de kwaliteit richt U tot één van de forumkledij dragers ...
Het betreft "de allerbeste" pro bioracerkledij
In de prijzen zit de opleg van de namen al voorzien (zowel in trui korte mouwen, thermovest, windbreaker)
Komt er dus op neer dat een zomersetje 9,5 euro duurder is dan vorig jaar.
De allerbeste Bio-Racer kledij is niet de "PRO".Deze zit namelijk samen met de "SPORT" in de Sport-line.Dit is de goedkoopste groep bij Bioracer! Daarboven komen nog de Competition- en de High Performance lijn!
laat ik het zo zeggen, met deze broek rijdt ook Bart Wellens & C°
Trouwens deze kledij wordt enkel naar wielerploegen gemaakt en niet voor winkelverkoop, dat is een compleet andere lijn.
Niet vergelijkbaar dus (vooral niet met benamingen)
Ik bedoelde trouwens met Pro niet de kwaliteitlabel maar enkel de groep waarvoor het gemaakt wordt !<!-- Signature -->
Wel een domme opmerking hoor, met PRO bedoelde ik helemaal niet de kwaliteit van de kledij, maar eigenlijk enkel de kwaliteit zoals ze gebruiken bij de profs , vandaar (PROfessional)
Er zijn al forummers genoeg die ermee rondbollen en die de kwaliteit kunnen beoordelen. Dus jij vind het een domme opmerking!!!!!Bart Wellens rijdt in de High Performance.En de meeste wielerploegen rijden in de Competition lijn.En er bestaat helemaal geen andere kledij die enkel bestemd is voor wielerploegen en niet in de winkels te koop is!
wel dan heb je zonet zelf het antwoord gegeven toch vermits ik zei dat Wellens ermee fietst ?
Bij deze is dat dan geregeld, ik heb geen zin/tijd in zinloze discussies, trouwens waarmee bemoei jij U eigenlijk, volgens mij heb je uzelf toch niet opgegeven voor kleding ?
De forummers die dezelfde kledij (van 2006) dragen kennen het comfort, dus indien er vragen zijn van iemand betreffende de kwaliteit richt U tot één van de forumkledij dragers ...
Quote: Origineel geplaatst door sjezer op 18 Januari 2007
Daarbij komt dat TS biker reageerde op zijn EIGEN post. Dan is wat zelfspot nooit weg. Lezen is ook een kunst.
zijn er dan toch nog slimme mensen
Daarbij komt dat TS biker reageerde op zijn EIGEN post. Dan is wat zelfspot nooit weg. Lezen is ook een kunst.
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 18 Januari 2007
Ja hoor, we hebben er zelfs een lijstje van gemaakt in dit topic .
Ja hoor, we hebben er zelfs een lijstje van gemaakt in dit topic .
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Heb ik iets gemist, ik heb Jack ingevuld waarmee ik dacht dat het ging om een dun jasje (shirt met lange mouw en rits maar dan iets dikkere stof).
Kan dit niet?
Kan dit niet?
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quote: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 18 Januari 2007
Heb ik iets gemist, ik heb Jack ingevuld waarmee ik dacht dat het ging om een dun jasje (shirt met lange mouw en rits maar dan iets dikkere stof). Kan dit niet?
ik had ook een jack besteld en iemand heeft dat verandert naar windbreaker en die wil ik niet gelukkig kan ik dat zelf weer editten dus sta ik nu alleen met een shirt dus als een jack wel zou kunnen hoor ik dat graag even
misschien handig als het lijstje met mogelijk te bestellen kleding nog een keer vermeld kan worden
edit
klopt dit lijstje?
trui korte mouwen 48,50 euro (dus 107,50 euro incl korte broek = zomerpakket)
broek kort 59 euro
broek lang 66 euro
thermovest 108 euro (dus 174 incl lange broek = winterpakket)
windbreaker 59 euro (zonder mouwen met netz achteraan)
trui lange mouwen = 63,50 euro
Heb ik iets gemist, ik heb Jack ingevuld waarmee ik dacht dat het ging om een dun jasje (shirt met lange mouw en rits maar dan iets dikkere stof). Kan dit niet?
ik had ook een jack besteld en iemand heeft dat verandert naar windbreaker en die wil ik niet gelukkig kan ik dat zelf weer editten dus sta ik nu alleen met een shirt dus als een jack wel zou kunnen hoor ik dat graag even
misschien handig als het lijstje met mogelijk te bestellen kleding nog een keer vermeld kan worden
edit
klopt dit lijstje?
trui korte mouwen 48,50 euro (dus 107,50 euro incl korte broek = zomerpakket)
broek kort 59 euro
broek lang 66 euro
thermovest 108 euro (dus 174 incl lange broek = winterpakket)
windbreaker 59 euro (zonder mouwen met netz achteraan)
trui lange mouwen = 63,50 euro
Ik dat je, als je een jack wilt, voor een trui met lange mouwen moet gaan. Ik vermoed dat de rits dan ook over de gehele lengte loopt zoals bij het korte mouwen shirt en een jack.
Als je echt een winterjack wil hebben moet je voor het thermovest gaan.
Als je echt een winterjack wil hebben moet je voor het thermovest gaan.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 19 Januari 2007
Ik dat je, als je een jack wilt, voor een trui met lange mouwen moet gaan. Ik vermoed dat de rits dan ook over de gehele lengte loopt zoals bij het korte mouwen shirt en een jack. Als je echt een winterjack wil hebben moet je voor het thermovest gaan.
idd
Ik dat je, als je een jack wilt, voor een trui met lange mouwen moet gaan. Ik vermoed dat de rits dan ook over de gehele lengte loopt zoals bij het korte mouwen shirt en een jack. Als je echt een winterjack wil hebben moet je voor het thermovest gaan.
idd
-
- Forum-lid
1. Rein van de Wou (zomersetje)2. Margit (wintersetje)3. Rolandt (wintersetje)4. Il Grasso (windbraeker)5. Wim@ ( Zomersetje+ windbreaker)6. Soffatti (Zomersetje en lange broek)7. Alp d'Huez53:15 (zomersetje)8. Mensma (wintersetje)9. Amclassic-fan (windbreaker)10. Wesley (windbreaker)11. Swind (windbreaker)12. Livio Livius (zomersetje + windbreaker)13. Znowwhite (Zomersetje+windbreaker)14. Speric (broekkort en-lang+ windbreaker)15. ilfalco2004 (trui met lange mouw)16. Peter i200 (zomersetje)17. BigM (Shirt)18. Rene1 (Alleen zomershirt)19. Hagalicious (zomersetje)20. IBAN (zomershirt)21. Luna (zomershirt)22. Andre (zomersetje)23. Coño Morales (zomersetje)24. Bram Duin (zomersetje en windbreaker)25. TS-biker (windbreaker)26. Trudie (windbreaker)
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die