Shimano Fiets Challenge 2007?
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
die lui zijn knettergek! Voor mij maakt het nogal uit of ze zaterdag tot 16:00 of tot 17:00 bedoelen. Bij 17:00 red ik het misschien net om op zaterdag op te halen, tot 16:00 zeker weten niet. Ik hoop maar dat de tocht zelf probleemloos verloopt op zondag!
-
- Forum-lid HC
Zijn er geen barema's???Geen Goud,zilver of brons, enkel rijden voor een eindtijd??
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 03 Mei 2007
Zijn er geen barema's???Geen Goud,zilver of brons, enkel rijden voor een eindtijd??
Andere editie's wel, maar ik kan er ook niets van vinden.
Andere editie's wel, maar ik kan er ook niets van vinden.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door bluebird1 op 03 Mei 2007
Fiets en een vlekkeloze organisatie, dat gaat niet helemaal samen de laatste tijd
Anyway, ik heb startnummer 881 en ja.... dat is best wel achteraan. Dacht iets van 621 van de 851. Dusseh...als er een klein kereltje op 'n Bianchi langs komt op de Vaalserberg....gun me ff wat ruimte please
Als er geen barema's zijn, en geen bevoorrechtenvak en je hebt een chip, maakt het helemaal niets uit waar je start!! Alles staat dan toch door elkaar.
Fiets en een vlekkeloze organisatie, dat gaat niet helemaal samen de laatste tijd
Anyway, ik heb startnummer 881 en ja.... dat is best wel achteraan. Dacht iets van 621 van de 851. Dusseh...als er een klein kereltje op 'n Bianchi langs komt op de Vaalserberg....gun me ff wat ruimte please
Als er geen barema's zijn, en geen bevoorrechtenvak en je hebt een chip, maakt het helemaal niets uit waar je start!! Alles staat dan toch door elkaar.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar er komt wel een ranglijst natuurlijk. En die gaat normaal gesproken tellen vanaf de start. En de snelle mannen staan voorin, waar je aan kunt proberen te haken.
Less is bore
ja de eerste kilometer denk ik...... daarna zie je deze pas weer op de finish, als ze al gedouched hebben, ....... o nee die waren er ook niet..
ach het wordt vast gezellig en een mooie tocht/koers..
ach het wordt vast gezellig en een mooie tocht/koers..
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet te negatief mensen!! Ze geven nog goed weer af, de routes zullen ongetwijfeld leuk zijn: let's go!!!!
Less is bore
- Forum-lid
- Contact
Ik heb er hoe dan ook zin in hoor, kijk hier al maanden naar uit en ben hier dus ook al maanden flink voor aan het trainen. Ik hoop dat ik een goede tijd kan rijden en dat ik niet net zoals twee jaar terug na 2 uur sta te kotsen onderaan de beklimming van de Klinkenweg (ofzoiets). Overigens heb ik het eerste deel van de route al verkend afgelopen weekend en weet ik waar ik op moet letten. Vooral de afdaling van de Vaalserberg wordt direct al een aardig gerammel!
- Forum-lid
- Contact
welke campagnolo rijders doen dr eigenlijk allemaal mee? Ik ben iig wel een campa rijder en zal ze van Shimano eens laten zien dat je daar ook hard op kan gaan!