Quoten: Origineel geplaatst door extreme-c op 20 December 2006
Nou ik denk dat koptrekkers niet nodig zijn hoor jongens, ten eerste rijden we met 60 per uur naar de voet van de eerste col en na 100 meter bergop is het al gebeurd.
Ik zit meer te denken aan die aanloop van 20 km naar de voet van de Telegraph. Als Rein me daar uit de wind wil houden, graag!
La Marmotte 2007
http://home.hccnet.nl/oege.hiddema" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Haha als ik het zou kunnen heel graag. Het word dit jaar mijn eerste marmotte. Als het goed gaat wil ik t voor 2008 wel proberen Dat van die forum shirt vind ik wel een goed idee. Ik wil dr ook wel eentje voor de marmotte enzo..
trouwens het zijn van knecht lijkt mij niet eens zo heel erg hoor, maar dan wel in een goede ploeg zodat je weet waar je het voor doet.
trouwens het zijn van knecht lijkt mij niet eens zo heel erg hoor, maar dan wel in een goede ploeg zodat je weet waar je het voor doet.
beste oege,
ook daar is niemand nodig joh je moet daar allen koptrekken want als er 1 overslaat zal de rest gaan klote en linken. en als de italianen daar weer 3 min hebben door de afdaling moet je zowieso mee op kop.heb er nu wel erg veel zin in gekregen hoor hahahahaha. kan ik mijn goede herinneringen weer ophalen van 1996-2001. ps kom je ook weer naal La Vaujany????????
ook daar is niemand nodig joh je moet daar allen koptrekken want als er 1 overslaat zal de rest gaan klote en linken. en als de italianen daar weer 3 min hebben door de afdaling moet je zowieso mee op kop.heb er nu wel erg veel zin in gekregen hoor hahahahaha. kan ik mijn goede herinneringen weer ophalen van 1996-2001. ps kom je ook weer naal La Vaujany????????
colnago alles gewonnen op de c40 nu alles op de extreme-c komop
Quoten: Origineel geplaatst door rein van de wou op 20 December 2006
Het word dit jaar mijn eerste marmotte.
Rein, ik neem aan dat je toch al wat ervaring hebt in het hooggebergte, en weet wat daarin je capaciteiten zijn? Anders ga je toch niet voorstellen het tempo hoog te houden op de Telegraph?
Het word dit jaar mijn eerste marmotte.
Rein, ik neem aan dat je toch al wat ervaring hebt in het hooggebergte, en weet wat daarin je capaciteiten zijn? Anders ga je toch niet voorstellen het tempo hoog te houden op de Telegraph?
http://home.hccnet.nl/oege.hiddema" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ik ken zeker mijn kwaliteiten in het hooggebergte. Alleen heb ik die nooit kunnen testen in een cyclo als de marmotte. Dit jaar word mijn eerste jaar dat ik voor dat soort koersen ga. Mijn doel is om onder de 8 uur te rijden. En wie weet gaat het nog wel beter. Wie weet kan ik je over een paar jaartjes nog eens helpen
ik ken zeker mijn kwaliteiten in het hooggebergte. Alleen heb ik die nooit kunnen testen in een cyclo als de marmotte. Dit jaar word mijn eerste jaar dat ik voor dat soort koersen ga. Mijn doel is om onder de 8 uur te rijden. En wie weet gaat het nog wel beter. Wie weet kan ik je over een paar jaartjes nog eens helpen
Dan vrees ik wel dat je de kopgroep moet laten lopen op de Glandon Rein, want de snelsten rijden de Marmotte in 6 uur. Twee uur sneller dus.
Dan vrees ik wel dat je de kopgroep moet laten lopen op de Glandon Rein, want de snelsten rijden de Marmotte in 6 uur. Twee uur sneller dus.
-
- Forum-lid
haha ja ik weet t idd. Dat van dat kop rijden op glanden/telegraph meer iets van een grap(en een droom)
haha ja ik weet t idd. Dat van dat kop rijden op glanden/telegraph meer iets van een grap(en een droom)
Hmmm, ik had al zo'n vermoeden.....
Hmmm, ik had al zo'n vermoeden.....
-
- Forum-lid
excuses als ik je nu teleurgesteld heb. Wat eigenlijk niet begrijp is dat jongens als jij en bert geen profs zijn. Er zijn zoveel profs die jullie er bergop afrijden terwijl jullie er nog gewoon een baan naast hebben neem ik aan. Want stel dat jullie gewoon fulltime renner zouden zijn dan zouden jullie gewoon nog beter presteren vermoedt ik.
greetz rein
greetz rein
Ik lees hier mensen met allemaal hele mooie plannen maar ik zou het al mooi vinden als ik hem uitrijdt. komen er hier trouwens nog mensen uit flevoland??? zoek nog mensen om mee te trainen.
Ik gebruik geen doping, Mijn testosteronwaarde is zo hoog door de whiskey.