Je langste solorit
[quote="rubenio"][quote="Livio Livius"][quote="Gbrand"][quote="Livio Livius"][quote="Gbrand"]Ook een rondje Ijsselmeer, maar dan vanuit Veenendaal. Was precies 365km en dat is een mooi getal. Wind tegen op de afsluitdijk is na ruim 6 uur fietsen niet leuk. Om 6 uur 's morgens gestart en 's avonds om 9 uur weer thuis. Dit doe ik dus nooit meer!!![/quote]
Ook niet als we samen gaan?[/quote]
Ja, dan wel natuurlijk, maar dan wordt het waarschijnlijk geen solorit meer.
(Wel nog even wachten op wat langer daglicht)[/quote]
Tzt dus wat afspreken.[/quote]
Kan ik ook mee?
Grtz.
Rubenio
[/quote]
Het wordt geen solorit, geldt dan niet het spreekwoord: "Vele handen maken licht werk"? En ook: "Hoe meer zielen hoe meer vreugd"? Of:"Gedeelde smart is halve smart"?
Trouwens, Colnagofreak heeft zich met zijn bijdrage (ongewild) ook aangemeld. De rit past goed in zijn voorbereiding op de ORM. Verder tellen bij hem alleen de ritten van 200+km. Wel oppassen dat hij niet een half uur te vroeg vertrekt !!!
Ook niet als we samen gaan?[/quote]
Ja, dan wel natuurlijk, maar dan wordt het waarschijnlijk geen solorit meer.
(Wel nog even wachten op wat langer daglicht)[/quote]
Tzt dus wat afspreken.[/quote]
Kan ik ook mee?
Grtz.
Rubenio
[/quote]
Het wordt geen solorit, geldt dan niet het spreekwoord: "Vele handen maken licht werk"? En ook: "Hoe meer zielen hoe meer vreugd"? Of:"Gedeelde smart is halve smart"?
Trouwens, Colnagofreak heeft zich met zijn bijdrage (ongewild) ook aangemeld. De rit past goed in zijn voorbereiding op de ORM. Verder tellen bij hem alleen de ritten van 200+km. Wel oppassen dat hij niet een half uur te vroeg vertrekt !!!
Zo\'n tellertje heb ik ook gehad.
-
- Forum-lid HC
[quote="Gbrand"]
[/quote]
Ohhhhh, nou ik moet daar nog eens sterk over nadenken!
Denk meer aan de 280 km versie van Le Champion op 5 juli dit jaar!
Die staat wel in mijn voorbereidingslijstje.
Er bestaat hier waarschijnlijk ook een groot misverstand over een half uur te vroeg vertrekken, of te laat komen aankakken!
PS. Zaterdag kwart voor negen, mits het niet sneeuwt!
[/quote]
Ohhhhh, nou ik moet daar nog eens sterk over nadenken!
Denk meer aan de 280 km versie van Le Champion op 5 juli dit jaar!
Die staat wel in mijn voorbereidingslijstje.
Er bestaat hier waarschijnlijk ook een groot misverstand over een half uur te vroeg vertrekken, of te laat komen aankakken!
PS. Zaterdag kwart voor negen, mits het niet sneeuwt!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
verste wat ik solo heb gefietst was gister heb 58.2 km gefiets ben pas vanaf november aan het fietsen
Tengusa 3K fullcarbon
Ik heb op een zomerse dag in september 2004 in mijn eentje 270 km gefietst. Van Hoorn naar Den Haag en weer terug. Dat ging in 10 h incl 1 h pauze. Reed gemiddeld 30 km/h. Kwam de man met de hamer tegen op de terugweg bij Bloemendaal (Kopje sloeg ik over), maar kon gelukkig herstellen op het pontje Buitenhuizen. Knalde bij Purmerend weer in elkaar, toen was het echt over: ik deed een uur over de laatste 20 km...
Ach ja, af en toe moet je je grenzen opzoeken, nietwaar?
Ach ja, af en toe moet je je grenzen opzoeken, nietwaar?
Klimmen is fijn maar doet ook pijn. Net alsof je een stapel poefjes moet sjouwen voor een verhuizend vriendinnetje (uit het hoofd-citaat uit De Renner, Tim Krabbé)
Ik zal dit oude topic weer eens wat nieuw leven inblazen. Het is al een tijd terug dat iedereen hier zijn 'records' heeft gemeld en wellicht zijn deze inmiddels verbeterd. Uiteraard ook kans voor de nieuwkomers om hun bijdrage te leveren.
Ik heb mij lnagste solorit dit jaar tijdens Limburgs Mooiste gereden. Alhoewel solo rijden natuurlijk volledige in strijd is met toertochten rijden (en dan ook nog eens Limburg drukste) vind ik dat ik deze rit als solo-rit kan typeren. Door de twee lussen van 100 km te rijden heb ik nagenoeg de gehele dag alleen gereden. Die 5 of 10 km sjoemelen in het wiel van een ander doen dus niet ter zake.
In totaal was de dag goed voor 215 km (205 km voor LM en nog 2 keer 5 om van mijn verblijfplaats naar de start te rijden en terug).
Wie heeft nog meer zijn 'record' gebroken?
Ik heb mij lnagste solorit dit jaar tijdens Limburgs Mooiste gereden. Alhoewel solo rijden natuurlijk volledige in strijd is met toertochten rijden (en dan ook nog eens Limburg drukste) vind ik dat ik deze rit als solo-rit kan typeren. Door de twee lussen van 100 km te rijden heb ik nagenoeg de gehele dag alleen gereden. Die 5 of 10 km sjoemelen in het wiel van een ander doen dus niet ter zake.
In totaal was de dag goed voor 215 km (205 km voor LM en nog 2 keer 5 om van mijn verblijfplaats naar de start te rijden en terug).
Wie heeft nog meer zijn 'record' gebroken?
Live fast; die young. mijn blog
Ik heb die van mij ook geupdate 1400km.
Van zondagmiddag 13:45 tot donderdagochtend 11:45. Heen en weer tussen Londen en Edinburgh. Als je zin hebt om het hele verhaal te lezen en wat foto's:
http://www.bikeplanner.com/index.php?mo ... special=63
Van zondagmiddag 13:45 tot donderdagochtend 11:45. Heen en weer tussen Londen en Edinburgh. Als je zin hebt om het hele verhaal te lezen en wat foto's:
http://www.bikeplanner.com/index.php?mo ... special=63
Mijn trainingen op bikeplanner.com
[quote="HenkV"]Ik heb die van mij ook geupdate 1400km.
http://www.bikeplanner.com/index.php?mo ... special=63[/quote]
Wow. Zo'n afstand, het weer, je knie. Petje af!
Wow. Zo'n afstand, het weer, je knie. Petje af!
[quote="HenkV"]Ik heb die van mij ook geupdate 1400km.
Chapeau !! Ik krijg al zadelpijn als ik er nog maar aan denk !!
Chapeau !! Ik krijg al zadelpijn als ik er nog maar aan denk !!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
338 km groot rondje ijsselmeer, tijden weet ik niet meer precies, voor zonsopgang weg, na zonsondergang terug (en het was niet in de winter). Nu zou het wat sneller gaan, toen had ik nog geen racefiets. Misschien volgend jaar een nieuwe poging.
Vergeleken bij 1400 km stelt het niks voor, complimenten. Hoewel dat ook weer niks voorstelt vergeleken bij die twee gasten die onlangs duizenden kilometers rond hun dorp reden Waar houdt het op? Voor mij bij 350 denk ik.
Vergeleken bij 1400 km stelt het niks voor, complimenten. Hoewel dat ook weer niks voorstelt vergeleken bij die twee gasten die onlangs duizenden kilometers rond hun dorp reden Waar houdt het op? Voor mij bij 350 denk ik.
-
- Forum-lid
247,8 km met 25,1 gemiddeld.
20 juni van Best naar Leek.
Continue windkracht 4 op kop en twee maal zeiknat geregend.
100% solo.
Paar keer beetje fout gereden, maar met een routekaart vanaf Viamichelin en de bekende rood-witte bordjes prima te doen, ook over de grote rivieren.
Grofweg Best-Nijmegen-Arnhem-Apeldoorn-Zwolle-Meppel-Leek gereden.
Prima dag gehad, doe het vast nog wel eens weer.
20 juni van Best naar Leek.
Continue windkracht 4 op kop en twee maal zeiknat geregend.
100% solo.
Paar keer beetje fout gereden, maar met een routekaart vanaf Viamichelin en de bekende rood-witte bordjes prima te doen, ook over de grote rivieren.
Grofweg Best-Nijmegen-Arnhem-Apeldoorn-Zwolle-Meppel-Leek gereden.
Prima dag gehad, doe het vast nog wel eens weer.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Capelle ad IJssel - Noordwijk...is 115 km. Heen via Delft, Leiden...terug via Katwijk aan Zee, Scheveningen, Rijswijk, Rotterdam.
Had m daarna wel aardig zitten hoor...
Had m daarna wel aardig zitten hoor...
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...