Over de wielersport en zijn beoefenaars.

LEFEVRE

dingo
Forum-lid

dingo 13 aug 2006 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 13 Augustus 2006

Wat heeft Euskatel met Fuentes te maken? Er zat helemaal niemand van Euskatel bij hem.

Igor Gonzalez de Galdeano ( klant van Fuentes ) wordt ploegleider bij Euskaltel. Waarmee ik probeer te zeggen dat ook met een besmet verleden, je in de profwielrennerij met al je "kennis"aan de bak blijft en je dus nooit tot een oplossing komt.

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 14 aug 2006 19:54

pas op gasten, spreek niet te negatief ov wielrenners en doping, want anders gooit am klassiek er een slot op
RIDLEY the speed weapon

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 aug 2006 20:53

Ga je ook nog inhoudelijk wat toevoegen of ga je enkel overal opmerkingen naar mij toe maken die nergens op slaan?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid

dutchflandrien 15 aug 2006 11:39

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 14 Augustus 2006
Ga je ook nog inhoudelijk wat toevoegen of ga je enkel overal opmerkingen naar mij toe maken die nergens op slaan?

volgens jouw visie gaat het hier niet meer over lefevre dus ga je er dan ook een slot op gooien????????
RIDLEY the speed weapon

flipper
Forum-lid

flipper 15 aug 2006 13:26

Pff dutchflandrien, sorry dat ik er zo tussenkom, maar probeer hier eens een volwassen dialoog met gefundeerde argumenten te houden.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 15 aug 2006 13:44

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 15 Augustus 2006

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 14 Augustus 2006

volgens jouw visie gaat het hier niet meer over lefevre dus ga je er dan ook een slot op gooien????????

OMG ga eens lezen voor je een persoonlijke aanval inzet!
Wat kom je hier nog doen? Proberen mij zoveel mogelijk af te zeiken ofzo?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

niklas2
Forum-lid

niklas2 15 aug 2006 13:55

Het lijkt er veel op dat deze hele discussie, in plaats van het weerleggen van andermans mening of het toevoegen van nieuwe gezichtspunten, gaat uitmonden in het bestrijden van degene(n) die een mening hebben. Ofwel: er wordt op de man gespeeld in plaats van de bal.
Stoppen daarmee, bij voorkeur door weer terug te keren naar het uiten van meningen, en als het niet anders kan dan mag er een slot op (maar ik ben geen mod....)
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

delirium
Forum-lid

delirium 23 aug 2006 10:15

over hypocritie gesproken...;
Mister 60 die Basso aan de kant zet, haha, de pot verwijt de ketel zeker?

CSC-teammanager Bjarne Riis denkt niet dat Ivan Basso nog een toekomst heeft bij de Deense ploeg.De Italiaan werd door het team net voor de start van de Tour geschorst omdat zijn naam wordt genoemd in de dopingzaak-Fuentes."Ik kan mij niet voorstellen dat Ivan Basso nog een toekomst heeft bij CSC", zegt Riis in de Deense krant Politiken."Dat kan alleen als zijn naam in ere wordt hersteld en wordt bewezen dat hij geen contact had met Fuentes. Het moet ook duidelijk bewezen zijn dat het niet Basso's naam is die op de lijst van Fuentes staat. Ivan Basso moet zijn onschuld dus bewijzen.""Als toch blijkt dat Basso contact heeft gehad met Fuentes, dan heeft hij mij en het hele team belogen en de waarden waar het team voor staat met de voeten getreden. Dan is het definitief over voor hem bij CSC", besluit Riis.

echt waar, riis die zoiets zegt.... en dan zouden wij die ploegleiders serieus moeten nemen, bha

pantani
Forum-lid

pantani 24 aug 2006 11:01

RIIS gaat Lefevre kant op!
RIIS=Mister 60!!!(Hematocriet toen hij de TDF won!!!)
Ga het eens even na;De laatste 3grote ronden dat er zijn gereden,is echt iedereen gepakt!(Vuelta:Heras-3keer ervoor ook in twijfel trekken?         Giro:Basso.    TDF:Floyd.!!!)
Armstrong ook geen onbeschreven blad-7keer!
Pantani:Giro en TDF!(2keer Giro normaal!)
Ullrich '97 nu zwaar onder beschuldiging!!

En ga zo maar voort!...................................................................................

Als Hamilton (hoop dat er nu mensen de krant hebben gelezen-vond ik persoonlijk het graafste dat er al in de krant ooit stond!-spijtig dat ik het niet op het net  kan plaatsen!)In de TDF "maar" 4'de word vraag ik mij af wat de rest neemt!!!(Zelf met sleutelbeenbreuk had hij moetten winnen!)
il magnifico

max29
Forum-lid

max29 24 aug 2006 12:18

Raff... vakwerk je topics en bedenk tevens dat lefevre Virenque naar  grote hoogte bracht ook met epo- alleen nu zonder betrapt te worden- dit in tegenstelling tot hij bij Festina  waar veel minder kennis van zaken was over het hoe een dopingcontrole met 'succes' te doorstaan . Lefevre heeft 10 tallen jaren ervaring in dopegebruik d.w.z.  welke middelen wanneer, op welk tijdstip en hoeveel.  Dat is een opbouw geweest waar zeer veel ervaring, uit testen en z.g. 'vakkennis' mee gemoeid is. Op zich respectabele hoeveelheid kennis die ermee is opgedaan. Deze kennis wordt nu succesvol toegepast bij de testeron-klomp Tom - kijk maar eens goed hoe hij eruit ziet -Een bonk tes. om het zomaar eens te zeggen. Doch die goede Lefevre heeft dit jaar al minder dan 50 overwinningen kunnen boeken met zijn quicksteppers als in 2005 dus hij heeft niet meer zoveel mensen aan zijn 'tap'. Hij zal dus rare sprongen maken om zijn verleden  te verdoezelen  en ontziet daarbij niemand, collegaas , andere renners, eigen renners waar hij vanaf wil . (Zie chris peers )

Plaats reactie