eelcoz schreef:@Amclassic-fan:
Pas maar op, voor je het weet heb je een claim van Ridley aan je broek.
Ricco zijn nederlands wordt ook steeds beter.....
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
eelcoz schreef:@Amclassic-fan:
Pas maar op, voor je het weet heb je een claim van Ridley aan je broek.
wezep schreef:Iemand misschien een foto van een TT frame die is gekocht in het oosten?
HogeWieltjes! schreef:Ik zou misschien ook wel een setje wielen of frame willen kopen, maar heb beetje schrik dat het stuk aan komt of niet aankomt. of heb ik ongelijk?
jaapieo schreef: De postbode heeft volgens mij ook niet veel temaken met evt. schade aan je pakket...
jaapieo schreef:daarom is een fabrikant ook niet zo kwetsbaar, maar je bent wel degelijk de klos als je als particulier zoiets overkomt.
Dan kan AM-classicfan heel leuk zeggen dat hij nooit van een grote schadeclaim heeft gehoord in europa maar je bent wel verantwoordelijk voor het product dat je op de markt brengt, en eerlijk is eerlijk, je hebt geen controle over wat je precies krijgt.
De wetgever bekijkt je als je in zulk spul handelt gewoon als handelaar, en aangezien je geen KVK nummer hebt, geen verzekering of wat dan ook hebt ben je flink de klos, bovendien gaan ze als je "gepakt" wordt Schatten wat je aan winst gedraait zou kunnen hebben en dat is echt killing want dan kun je alle belasting gaan terugbetalen waar zei denken recht op te hebben
Poef, daar gaat je winst en spaarpot...
Overigens, de kans op schade zal zeker klein zijn.
Maar het hoeft maar 1 keer mis te gaan, en als je dan iemand treft die denk er geld uit te kunnen trekken ben je goed de lul.