Voorkeursdatum forum toertocht
Als toevoeging samen uit, samen thuis en hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Op het vlakke rijden we gewoon zo snel als de "langzaamste" fijn vind. Mensen die normaal een hoger tempo rijden, mogen de anderen uit de wind houden! Maar bergop is het gewoon eigen tempo en wachten op elkaar op een duidelijk zichtbaar punt.
Op het vlakke rijden we gewoon zo snel als de "langzaamste" fijn vind. Mensen die normaal een hoger tempo rijden, mogen de anderen uit de wind houden! Maar bergop is het gewoon eigen tempo en wachten op elkaar op een duidelijk zichtbaar punt.
Als ie gaar is kom ik terug
Quoten: Origineel geplaatst door ponsteen op 30 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 30 April 2006
Maar Heuvel op is het gewoon eigen tempo en wachten op elkaar op een duidelijk zichtbaar punt.
Bergop? Laten we nog enig respect tonen voor de echte bergen...
Zo goed vebeterd?
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 30 April 2006
Maar Heuvel op is het gewoon eigen tempo en wachten op elkaar op een duidelijk zichtbaar punt.
Bergop? Laten we nog enig respect tonen voor de echte bergen...
Zo goed vebeterd?
Ik heb de datum in mijn agenda gezet, maar ben ook met andere plannen bezig voor pinksteren. Tzt maar eens kijken of ik nog kan, wel een goede voorbereiding voor JJC en LiMo
9.30 starten is wel optimistisch, meestal sta ik dan pas op in het weekend
9.30 starten is wel optimistisch, meestal sta ik dan pas op in het weekend
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne
-
- Forum-lid
Schopje.
Route: Omgeving posbankStartplaats: Station Ede/ WageningenStraatnaam: StationspleinDatum: 5 juni (2e pinksterdag)Tijd:9.30 uurGids: amclassic-fan
TrudieWesleySwindPonsteen + brMarky (bij droog weer)AntoniSperic Martien + misschien popiSilentbughunter
Ben een tijd niet meer hier geweest en zie nu dat er weer een forum tocht word geoganiseerd daar moet ik dan ook maar weer bij zijn de vorige was zeer geslaagd
Route: Omgeving posbankStartplaats: Station Ede/ WageningenStraatnaam: StationspleinDatum: 5 juni (2e pinksterdag)Tijd:9.30 uurGids: amclassic-fan
TrudieWesleySwindPonsteen + brMarky (bij droog weer)AntoniSperic Martien + misschien popiSilentbughunter
Ben een tijd niet meer hier geweest en zie nu dat er weer een forum tocht word geoganiseerd daar moet ik dan ook maar weer bij zijn de vorige was zeer geslaagd
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
tja even kijken of er oplossing te vinden is. Ik realiseerde me dat ik wel heel erg veel dingen te doen had de komende weken/maanden. Dus ging ik alles controleren, want ik was bang dat Sombreffe tegelijk zou zijn met de forumtocht, maar die klassieker bleek een maand later te zijn.
Hmmm, jammer er zijn toch wel wat deelnemers.
Volgens mij zijn er een paar oplossingen.
- Kijken of er iemand die bekend is met de omgeving van Ede en de Posbank de taak van gids wil overnemen.
- Een andere startplaats en iemand die de taak van gids op zich wil nemen
- Een datum waarop Amclassic fan of Fast4ward ons wel door de omgeving van de Posbank kan loodsen.
Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als dit niet door zo gaan.
Hoe denken de andere al aangemelde forumtocht deelnemers hier over?
Volgens mij zijn er een paar oplossingen.
- Kijken of er iemand die bekend is met de omgeving van Ede en de Posbank de taak van gids wil overnemen.
- Een andere startplaats en iemand die de taak van gids op zich wil nemen
- Een datum waarop Amclassic fan of Fast4ward ons wel door de omgeving van de Posbank kan loodsen.
Ik zou het persoonlijk wel jammer vinden als dit niet door zo gaan.
Hoe denken de andere al aangemelde forumtocht deelnemers hier over?
We zouden van een georganiseerde tocht een forumtocht kunnen maken, bijvoorbeeld de klimtoertocht naar Duitsland van DTC op 25 mei (Hemelvaartdag).
Of deze http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=43
en dan de middellange afstand (130 km)
Of deze http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=43
en dan de middellange afstand (130 km)