Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Kuota

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 14 sep 2006 14:32

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 07 September 2006


 

Mooi stuur. Is dit eigen produktie, of slechts merknaam opgezet? Zijn ze los te koop?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 sep 2006 14:49

Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 14 September 2006

Mooi stuur. Zijn deze eigen produktie, of slechts merknaam opgezet? Zijn ze los te koop?


Dat is Kuota's Katch stuurbocht. Volledig eigen produktie. ngeveer 220gr, full monocoque carbon. Hij maakt gebruik van Nano Technologie. Bekabeling weggewerkt. Hij maakt een volledig eigen bocht, die super goed in de hand ligt... en het platte stuk is speciaal op STI's gemaakt, en gaat er perfect in over.




Kuota komt overigens ook met een nieuwe (eigen) monocoque carbon stuurpen, de RST01:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 14 sep 2006 18:30

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 September 2006



Dat is Kuota's Katch stuurbocht. Volledig eigen produktie. ngeveer 220gr, full monocoque carbon. Hij maakt gebruik van Nano Technologie. Bekabeling weggewerkt. Hij maakt een volledig eigen bocht, die super goed in de hand ligt... en het platte stuk is speciaal op STI's gemaakt, en gaat er perfect in over.
Super. Kun/mag je een prijsindicatie geven?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 sep 2006 18:34

Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 14 September 2006

Super. Kun/mag je een prijsindicatie geven?

Exacte publieksprijs moet ik nog vastgeleggen, maar dat zal tussen de 200 en 250 euro liggen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

intersantos
Forum-lid
Berichten: 1313
Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24

intersantos 14 sep 2006 18:50

Stuur past eventueel ook in mijn Ritchey 4-axis pen?
En is dit alles is ook op de Bikemotion te bewonderen?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 14 sep 2006 21:53

Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 14 September 2006

Stuur past eventueel ook in mijn Ritchey 4-axis pen?
En is dit alles is ook op de Bikemotion te bewonderen?

Zou geen probleem moeten zijn. Diameter is 31,8mm. Kan je gewoon komen bekijken op de Kuota stand op Expo-Velo (hall 6) of BikeMotion. Je kan gerust naar Pieter vragen en ik kom je wat uitleg geven.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

deklaas
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 sep 2006 22:24

deklaas 19 sep 2006 14:00

heb toevallig al een site gevonden met wat prijzen en de laatste folder er op
ik weet alleen niet of deze prijzen kloppen met de prijzen in Nederland / belgie (maar is wel denk ik dan maar een indicatie...
www.kuota.de
http://www.kuota.de/downloads/kuota_200 ... _Kuota.pdf prijslijst race fietsen
http://www.kuota.de/downloads/kuota_200 ... _Kuota.pdf prijslijst MTB 
http://www.kuota.de/downloads/kuota_200 ... _Kuota.pdf prijslijst frame's
http://www.kuota.de/downloads/kuota_200 ... _Kuota.pdf prijslijst tijdrij fietsen
en vooruit nog 2 foto''s van de kuota kom

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 sep 2006 14:48

Quoten: Origineel geplaatst door deklaas op 19 September 2006

heb toevallig al een site gevonden met wat prijzen en de laatste folder er op
ik weet alleen niet of deze prijzen kloppen met de prijzen in Nederland / belgie (maar is wel denk ik dan maar een indicatie...) www.kuota.de



Dat is de site van de Duitse Kuota importeur: hij toont er enkele foto's die op de pers-cd-rom van Kuota staan.
Wat die prijzen betreft, heb ik dat eens vlug bekeken, en op het eerste zicht lijkt dat een goede indicatie voor de prijzen die wij ook in de Benelux gaan hanteren: het kan een beetje afwijken, maar het zal in die buurt zitten.
Groeten,
PieterKuota Benelux
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

youri
Forum-lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 26 okt 2005 21:31

youri 19 sep 2006 17:43

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 19 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door deklaas op 19 September 2006

heb toevallig al een site gevonden met wat prijzen en de laatste folder er op
ik weet alleen niet of deze prijzen kloppen met de prijzen in Nederland / belgie (maar is wel denk ik dan maar een indicatie...) www.kuota.de



Dat is de site van de Duitse Kuota importeur: hij toont er enkele foto's die op de pers-cd-rom van Kuota staan.
Wat die prijzen betreft, heb ik dat eens vlug bekeken, en op het eerste zicht lijkt dat een goede indicatie voor de prijzen die wij ook in de Benelux gaan hanteren: het kan een beetje afwijken, maar het zal in die buurt zitten.
Groeten,
PieterKuota Benelux



@ Pieter
Wanneer krijgen we de prijzen van de Benelux te zien????
 
Greetz
Youri

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 19 sep 2006 21:53

wat een prachtige fiets die kuota kom
 

trifox
Forum-lid
Berichten: 455
Lid geworden op: 27 dec 2005 10:46

trifox 25 sep 2006 17:36

Dit weekend afscheid genomen van mijn Kalibur (zie openingspost van deze discussie) De koper heeft er alvast een schitterend beest bij die hij gaat gebruiken in de half-ironman in florida.
Intussen zijn de blikken reeds gericht naar 2007 en hoop ik dit jaar nog op volgend racemonster te kunnen klimmen :
Kuota Kebel met Xentis Mach1 wielen, Dura-ace en met het nieuwe Katch-stuur.
Voor de tijdritfiets wacht ik nog de verdere ontwikkelingen af binnen Kuota, Anders wordt het terug de Kalibur.
En nu maar wachten....

Plaats reactie