Forumshirtdragers in de Amstel Gold Race
-
- Forum-lid
ik weet niet in wat voor huisje ik zit, ik heb het niet geregeld, maar misschien tot op het park.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
He leuk, dan kunnen jullie samen in het ballenbad Wij zitten downtown Valkenburg in een hotel en komen vrijdagmiddag rond 15.00 uur aan. Dan maar gelijk even alles ophalen en waarschijnlijk fietsen we dan al een paar rondjes in de buurt. Om 17.00 uur moeten we wel terug zijn anders wordt ons bier warm
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 11 April 2006
helaas is 10.00 uur voor deze debutant te laat. Ik ga ervan uit dat ik veel tijd nodig heben wil dus op tijd vertrekken. Voor een potje bier ben ik daarna wel te porren. Ik slaap toch op een camping in de buurt en de vrouw heeft besloten thuis te blijven
Op welke camping zit je? Ik zoek nog steeds een slaapplekkie? manne!
helaas is 10.00 uur voor deze debutant te laat. Ik ga ervan uit dat ik veel tijd nodig heben wil dus op tijd vertrekken. Voor een potje bier ben ik daarna wel te porren. Ik slaap toch op een camping in de buurt en de vrouw heeft besloten thuis te blijven
Op welke camping zit je? Ik zoek nog steeds een slaapplekkie? manne!
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 April 2006
Op welke camping zit je?
Ik dacht al waar blijft die... Jij moet zeker nog een slaapplaats hebben? En toen dacht je, he Jimbo z'n vrouw gaat niet mee, misschien kan ik wel bij hem in z'n slaapzak kruipen Wel lekker warm...
Op welke camping zit je?
Ik dacht al waar blijft die... Jij moet zeker nog een slaapplaats hebben? En toen dacht je, he Jimbo z'n vrouw gaat niet mee, misschien kan ik wel bij hem in z'n slaapzak kruipen Wel lekker warm...
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 12 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 11 April 2006 helaas is 10.00 uur voor deze debutant te laat. Ik ga ervan uit dat ik veel tijd nodig heben wil dus op tijd vertrekken. Voor een potje bier ben ik daarna wel te porren. Ik slaap toch op een camping in de buurt en de vrouw heeft besloten thuis te blijven Op welke camping zit je? Ik zoek nog steeds een slaapplekkie? manne!
Ik sta op schoonbron. De caravan blijft dus thuis en mee gaat de 2 persoonstunneltent. Fietsen kunnen ook in de tent. Beware, ik snurk geweldig.
Waar wordt het forum after-party gehouden?
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 11 April 2006 helaas is 10.00 uur voor deze debutant te laat. Ik ga ervan uit dat ik veel tijd nodig heben wil dus op tijd vertrekken. Voor een potje bier ben ik daarna wel te porren. Ik slaap toch op een camping in de buurt en de vrouw heeft besloten thuis te blijven Op welke camping zit je? Ik zoek nog steeds een slaapplekkie? manne!
Ik sta op schoonbron. De caravan blijft dus thuis en mee gaat de 2 persoonstunneltent. Fietsen kunnen ook in de tent. Beware, ik snurk geweldig.
Waar wordt het forum after-party gehouden?
CC, agr 100; limo 100
Quoten: Origineel geplaatst door panschpieng op 12 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 April 2006
Ik bedoel m,n zak in m,n shirt, hoop dat het weer het toelaat om in het forumshirt te touren.
alèz Rosa, je zak in je shirt douwe? kom op zeg!
Die kunnen we dan niet missen hé! Als je iemand fietsen met z'n zak in z'n shirt dan is het the Big One!!
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 12 April 2006
Ik bedoel m,n zak in m,n shirt, hoop dat het weer het toelaat om in het forumshirt te touren.
alèz Rosa, je zak in je shirt douwe? kom op zeg!
Die kunnen we dan niet missen hé! Als je iemand fietsen met z'n zak in z'n shirt dan is het the Big One!!
kiekeboe
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 April 2006
@SpEric en/of @The Riddler:Heb je nog een bedje over in dat huisje, scheelt weer in de kosten! Ik snurk niet!
@Rolandt: Je hebt zeker dat emailtje ontvangen en nu ben je zeker gelijk op je P*K getrapt!!!
helaas, het is een twee persoons huisje en ik zit er met mijn vriendin.
MIjn fietsmaatje komt ook, die blijft van vr-za slapen. op z'n luchtbedje, maar dan is het wel volllll..
@SpEric en/of @The Riddler:Heb je nog een bedje over in dat huisje, scheelt weer in de kosten! Ik snurk niet!
@Rolandt: Je hebt zeker dat emailtje ontvangen en nu ben je zeker gelijk op je P*K getrapt!!!
helaas, het is een twee persoons huisje en ik zit er met mijn vriendin.
MIjn fietsmaatje komt ook, die blijft van vr-za slapen. op z'n luchtbedje, maar dan is het wel volllll..
-
- Forum-lid
Wij zitten in een huisje van 6 en 4 personen, en we zijn met 12, dus helaas!
Zo als wijlen Pim zo zeggen: vol is vol!
Zo als wijlen Pim zo zeggen: vol is vol!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>