cristallo problems?
Quoten: Origineel geplaatst door fdegrove op 06 Maart 2006
Laten we het over eens zijn, Colnago is al lang niet meer wat het geweest is. Fiets ook niet. Vooral sinds ik een abonnement genomen heb........
Ik vind het wel OK van Fiets om na negatieve geruchten de Cristallo te gaan testen. Ben met je eens dat kwaliteit v/d inhoud van Fiets niet meer is wat 't vroeger was. Ben nu toch dikke 20jr abonnee dus mag dat zeggen hé. Blijft nochtans beste nederlandstalig fietsblad imho.
Laten we het over eens zijn, Colnago is al lang niet meer wat het geweest is. Fiets ook niet. Vooral sinds ik een abonnement genomen heb........
Ik vind het wel OK van Fiets om na negatieve geruchten de Cristallo te gaan testen. Ben met je eens dat kwaliteit v/d inhoud van Fiets niet meer is wat 't vroeger was. Ben nu toch dikke 20jr abonnee dus mag dat zeggen hé. Blijft nochtans beste nederlandstalig fietsblad imho.
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 Maart 2006
Wouter, welke wielen zitten er in die fiets??
Lijken Corima Aero's te zijn, of handgespaakt setje met Corima Aero velgen.
Wouter, welke wielen zitten er in die fiets??
Lijken Corima Aero's te zijn, of handgespaakt setje met Corima Aero velgen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik vind het wel OK van Fiets om na negatieve geruchten de Cristallo te gaan testen.
Ben ik volledig met je eens. Je moet het maar durven. Tenslotte steken ze wel hun nek uit met dit soort berichten. Ook zullen ze, zolang de onderzoeken nog voortduren er nog niet alles over mogen zeggen.
Klasse Fiets!
Ben ik volledig met je eens. Je moet het maar durven. Tenslotte steken ze wel hun nek uit met dit soort berichten. Ook zullen ze, zolang de onderzoeken nog voortduren er nog niet alles over mogen zeggen.
Klasse Fiets!
<a target="_blank" href= "http://img55.imageshack.us/my.php?image ... on</a>
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 06 Maart 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 Maart 2006Wouter, welke wielen zitten er in die fiets??Lijken Corima Aero's te zijn, of handgespaakt setje met Corima Aero velgen.
Inderdaad Corima Aero, zie ook hier.
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 06 Maart 2006Wouter, welke wielen zitten er in die fiets??Lijken Corima Aero's te zijn, of handgespaakt setje met Corima Aero velgen.
Inderdaad Corima Aero, zie ook hier.
Quoten: Origineel geplaatst door 6:13 Freak op 06 Maart 2006
Ik vind het wel OK van Fiets om na negatieve geruchten de Cristallo te gaan testen.
Klasse Fiets!
Ik sluit me hier volledig bij aan
Klasse Fiets!
Ik sluit me hier volledig bij aan
Gr.
De BvB
De BvB
Celestino heeft naar 't schijnt even geprobeerd met z'n handen los te fietsen op een Cristallo... Daar gaat m'n outsider voor Milaan-SanRemo!
-
- Forum-lid
off topic: Ik heb een carbon fiets gehad (c4) die had ook flex in de voorvork, levensgevaarlijk was dat vooral bergaf. Wil hiermee zeggen dat ook de vork de oorzaak kan zijn van de problemen met de cristalo.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 08 Maart 2006
Celestino heeft naar 't schijnt even geprobeerd met z'n handen los te fietsen op een Cristallo... Daar gaat m'n outsider voor Milaan-SanRemo!
Frame ziet er naar Crash wel nog goed uit
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 08 Maart 2006
Ooit al eens een elastiek weten breken?
Ooit al eens een elastiek weten breken?
Bij de valpartij van Celestino lagen er meer bij (volgens mij ook een Rabo renner). Het gaat wat ver om te zeggen dat dit door de fietst komt. Daarbij denk ik dat een renner als Celestino zeker op een C50 mag fietsen, indien hij dat wenst....
Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 08 Maart 2006
Bij de valpartij van Celestino lagen er meer bij (volgens mij ook een Rabo renner). Het gaat wat ver om te zeggen dat dit door de fietst komt. Daarbij denk ik dat een renner als Celestino zeker op een C50 mag fietsen, indien hij dat wenst....
Uiteraard... mijn post was dan ook met de nodige ironie geschreven.
Uiteraard... mijn post was dan ook met de nodige ironie geschreven.