Pinarello
-
- Forum-lid
hier mijn pina met american classic wielen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door scale20 op 03 Maart 2006
,tektro R750 carbon remmen
Waarom die remmen? Ik heb ergens gelezen (Fiets??) dat ze niet zo super remden. Persoonlijk zou ik gewoon de Record remmen nemen. Zoveel gewichtsverschil zal het niet zijn denk ik.
,tektro R750 carbon remmen
Waarom die remmen? Ik heb ergens gelezen (Fiets??) dat ze niet zo super remden. Persoonlijk zou ik gewoon de Record remmen nemen. Zoveel gewichtsverschil zal het niet zijn denk ik.
Less is bore
Vandaag contact gehad met Flarer in Italie over mijn Paris Carbon die in bestelling staat. De levertijd op moment van bestelling is inmiddels van 3 naar 4mnd opgelopen! Moet ik weer 2 á 3 wk langer wachten! Dus voor iemand die, net zoals mij het frame in italie of elders in het buitenland heeft besteld en waarvan het frame niet op voorraad is, hou rekening met een levertijd van langer dan 3mnd.
No1: Pina (behalve de lak )<br>
No2: the rest
Gewoon afgegaan op het uiterlijk, zie wel graag carbon, weet niet wat de kwalitiet is van deze remmen.
Heb mijn paris carbon besteld in italie bij worldbike, zal mij dan ook moeten verwachten aan lange levertijd
Gewoon afgegaan op het uiterlijk, zie wel graag carbon, weet niet wat de kwalitiet is van deze remmen.
Heb mijn paris carbon besteld in italie bij worldbike, zal mij dan ook moeten verwachten aan lange levertijd
Was de levertijd voor jou? Ook 3mnd?
Was de levertijd voor jou? Ook 3mnd?
No1: Pina (behalve de lak )<br>
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die tektro remmen op zo'n frame zetten is wel heel erg zonde. Zijn gewone goedkope alu remmen die beetje fragiel, licht en slap zijn uitgevallen waar ze een laagje carbon over heen geplakt hebben.
Als je dan zo graag carbon remhoeven wilt doe het dan goed en koop AX-Lightness remmen.
Als je dan zo graag carbon remhoeven wilt doe het dan goed en koop AX-Lightness remmen.
-
- Forum-lid
Geen Tektro idd, werken slecht en zijn gewoon lelijk (vind ik). Als je carbon wilt idd AX of Carbon Crew (nog duurder), andere goede remmen komen van Zero Gravity, Mavic en uiteraard Campa. En M5, maar dat staat niet op een Pina.
-
- Forum-lid
Nog kleine update uitgevoerd. Heb stuur en stuurpen vervangen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 05 Maart 2006
Gaat snel met de datalimiet...
Gaat snel met de datalimiet...
-
- Forum-lid
Moet toch eens overstappen naar andere host.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die