Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Muziek met fietsen!

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 10 okt 2006 23:23

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 09 Oktober 2006

>Is maar net wat je onder snoei en snoei harde metal verstaat... daar schaar ik bands als stonesour toch zeker NIET onder.
stone sour niet snoeihard?? dan ken je ze niet denk ik
als die zanger eenmaal gaat brullen berg je dan maar
(zie links boven  de rook slaat er van af)


Als Death Metal/ Grindcore/ Black Metal fan kan ik toch met enige zekerheid zeggen dat Stonesour niet snoeihard is (dat wil overigens niet zeggen dat hij niet goed kan schreeuwen, dat doet ie bij Slipknot ook prima).

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 11 okt 2006 01:07

Mijn zoon houd ook van die klere herrie die ze hardrock noemen. soms moet ik het ook aanhoren. Na een tijdje wordt ik er agressief van en krijg ik de neiging om iemand te gaan afrossen.
kiekeboe

auke
Forum-lid
Berichten: 1452
Lid geworden op: 04 dec 2005 01:52

auke 11 okt 2006 03:55

er is maar één echte band: TOOL

lvgh
Forum-lid HC
Berichten: 4755
Lid geworden op: 21 aug 2006 14:21

lvgh 11 okt 2006 13:35

Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 10 Oktober 2006
Mijn zoon houd ook van die klere herrie die ze hardrock noemen. soms moet ik het ook aanhoren. Na een tijdje wordt ik er agressief van en krijg ik de neiging om iemand te gaan afrossen.
Als je nou precies op dat moment zou gaan fietsen..?

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 11 okt 2006 16:20

Quote: Origineel geplaatst door Auke op 11 Oktober 2006
er is maar één echte band: TOOL


Ook een van mijn favo bands. Vorige week nog 10,000 Days opegepikt. Goede plaat, niet zo sterk als Lateralus maar toch het luisteren waard.

Ze komen ook naar Ahoy in november of december?

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 11 okt 2006 18:10

Quoten: Origineel geplaatst door Auke op 11 Oktober 2006

er is maar één echte band: TOOL

Helemaal mee eens! Heb ze een aantal jaren terug in de Oosterpoort in Groningen mogen aanschouwen, was ontzettend goed! Ik blijf er nog steeds bij dat Aenima de beste plaat is die ze hebben gemaakt (de hoesjes worden wel steeds weer mooier!).

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 11 okt 2006 18:12

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 10 Oktober 2006

Laten we wel wezen he , die gasten kunnen toch niet zingen da's meer je bek verkrachten en een hoop oerwoud geluiden voort brengen. Ik heb altijd het gevoel als die gasten het podium opkomen dat ze motten schijten, gauw dat nummer bij iedereen door z,n strot dauwe en wegwezen, ehh.. was wel kikke man. Nou ik vind er geen fuck aan. Geef mij maar de Eagels, Totto, beetje pop , rock en easy listing da's meer het "gewone" geluid. Laatst in Wateringen het bekende waterpop festival gehoord, nou ja ik ben er hard langs gefietst met doppen in m,n oren. Kolere dat zijn geen zanggeluiden die uit de speakers komen maar meer oerdriftgeluiden uit het stenen tijdperk!
Maar ik gun ieder z,n muziek stijl daar niet van hoor!.

Lekker sympathiek Big Rosa, iets af gaan kraken waar je klaarblijkelijk totaal geen verstand van heb. Daarnaast durf ik te wedden dat vele Death metal muzikanten minstens zo goed kunnen spelen als de bands die jij noemt.

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 11 okt 2006 20:03

Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 11 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 10 Oktober 2006

Laten we wel wezen he , die gasten kunnen toch niet zingen da's meer je bek verkrachten en een hoop oerwoud geluiden voort brengen. Ik heb altijd het gevoel als die gasten het podium opkomen dat ze motten schijten, gauw dat nummer bij iedereen door z,n strot dauwe en wegwezen, ehh.. was wel kikke man. Nou ik vind er geen fuck aan. Geef mij maar de Eagels, Totto, beetje pop , rock en easy listing da's meer het "gewone" geluid. Laatst in Wateringen het bekende waterpop festival gehoord, nou ja ik ben er hard langs gefietst met doppen in m,n oren. Kolere dat zijn geen zanggeluiden die uit de speakers komen maar meer oerdriftgeluiden uit het stenen tijdperk!
Maar ik gun ieder z,n muziek stijl daar niet van hoor!.

Lekker sympathiek Big Rosa, iets af gaan kraken waar je klaarblijkelijk totaal geen verstand van heb. Daarnaast durf ik te wedden dat vele Death metal muzikanten minstens zo goed kunnen spelen als de bands die jij noemt.


hey BR klaarblijkelijk heb je er de ballen verstand van, en je er ook nie echt in verdiept kory talor (zanger van stone sour en slipknot) is gewoon weg een genie op muziekaal gebied wat die gast op dit moment betekend voor de metal scene betekend is gewoon niet te beschrijven hij staat achter heel veel beginnende bands en met stone sour en slipknot doet is gewoon geweldig, en zo zijn er nog veel meer, ow en mensma ik ben het verder met je eens dat het lang nie zo hard gaat als peterpan speed rock of system of a down waar ik trouwens een groot fan van ben, maarja je kan nie alles hebben
yogo yogo
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Plaats reactie