gezocht: tijdritframe
er zijn wel regels voor ja. bracket-voorkant aerostuur mag max 75 centimeter zijn bij 185 lengte zijn er weer uitzonderingen ect.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 17 November 2005
er zijn wel regels voor ja. bracket-voorkant aerostuur mag max 75 centimeter zijn bij 185 lengte zijn er weer uitzonderingen ect.
Aha .. enig idee wat de afstand doorgaans is ? aerostuur voorkant neem ik aan?
er zijn wel regels voor ja. bracket-voorkant aerostuur mag max 75 centimeter zijn bij 185 lengte zijn er weer uitzonderingen ect.
Aha .. enig idee wat de afstand doorgaans is ? aerostuur voorkant neem ik aan?
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 17 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 17 November 2005
er zijn wel regels voor ja. bracket-voorkant aerostuur mag max 75 centimeter zijn bij 185 lengte zijn er weer uitzonderingen ect.
Aha .. enig idee wat de afstand doorgaans is ? aerostuur voorkant neem ik aan?
Ja, het allervoorste puntje van je stuur. Maar daar is geen standaard maat voor. Hangt er maar vanaf hoever je je stuur instelt...(denk ik)
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 17 November 2005
er zijn wel regels voor ja. bracket-voorkant aerostuur mag max 75 centimeter zijn bij 185 lengte zijn er weer uitzonderingen ect.
Aha .. enig idee wat de afstand doorgaans is ? aerostuur voorkant neem ik aan?
Ja, het allervoorste puntje van je stuur. Maar daar is geen standaard maat voor. Hangt er maar vanaf hoever je je stuur instelt...(denk ik)
Zie ik het nou verkeerd of heeft Lance hier iets op zijn rug geplakt? Het viel me al vaker op dat zijn rug wel erg bol stond!
Op zich is het wel logisch dat je de bolling van de helm wil doorzetten naar je rug. Hetzelfde zie je in de motorracerij (een bult op je pak). De lucht moet zo makkelijk mogelijk bewegen, dus als je een bolling inzet, moet je deze ook afmaken.
Of is het gewoon gezichtsbedrog?
Op zich is het wel logisch dat je de bolling van de helm wil doorzetten naar je rug. Hetzelfde zie je in de motorracerij (een bult op je pak). De lucht moet zo makkelijk mogelijk bewegen, dus als je een bolling inzet, moet je deze ook afmaken.
Of is het gewoon gezichtsbedrog?
Quoten: Origineel geplaatst door Ilko op 17 November 2005
Zie ik het nou verkeerd of heeft Lance hier iets op zijn rug geplakt? Het viel me al vaker op dat zijn rug wel erg bol stond!Op zich is het wel logisch dat je de bolling van de helm wil doorzetten naar je rug. Hetzelfde zie je in de motorracerij (een bult op je pak). De lucht moet zo makkelijk mogelijk bewegen, dus als je een bolling inzet, moet je deze ook afmaken. Of is het gewoon gezichtsbedrog?
Armstrong zit gewoon wat boller met z'n rug. Door zware sportbeoefening in z'n jeugd (triatlon) is een van zijn onderste ruggenwervels gespleten, zodat z'n onderrug minder lenig is (staat ergens in z'n trainingsboek beschreven). Daarom heeft Armstrong niet de meest ideale positie mogelijk, maar door gedreven onderzoek zit ie op z'n tijdritfiets wel het best zoals hij volgens zijn fysionomie kàn zittten.
Wat Armstrong op z'n rug wél soms had, was het zendertje van zijn radiocommunicatie: je zag zo'n bakje onder z'n trui zitten.
Zie ik het nou verkeerd of heeft Lance hier iets op zijn rug geplakt? Het viel me al vaker op dat zijn rug wel erg bol stond!Op zich is het wel logisch dat je de bolling van de helm wil doorzetten naar je rug. Hetzelfde zie je in de motorracerij (een bult op je pak). De lucht moet zo makkelijk mogelijk bewegen, dus als je een bolling inzet, moet je deze ook afmaken. Of is het gewoon gezichtsbedrog?
Armstrong zit gewoon wat boller met z'n rug. Door zware sportbeoefening in z'n jeugd (triatlon) is een van zijn onderste ruggenwervels gespleten, zodat z'n onderrug minder lenig is (staat ergens in z'n trainingsboek beschreven). Daarom heeft Armstrong niet de meest ideale positie mogelijk, maar door gedreven onderzoek zit ie op z'n tijdritfiets wel het best zoals hij volgens zijn fysionomie kàn zittten.
Wat Armstrong op z'n rug wél soms had, was het zendertje van zijn radiocommunicatie: je zag zo'n bakje onder z'n trui zitten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik denk dat een reden van een kleiner frame kiezen is dat je dan een kortere balhoofdbuis hebt. Met een hele korte balhoofdbuis hoef je niet aan een stuurpen zoals bij Coulthard die heeft. (Coulthard heeft 'm wel altijd nodig, want een balhoofdbuis van 2 cm kan niet )
Mm, wat las ik nu op internet:
Passen de tektro 5.0 remmentjes niet op dit prachtige stuur? Zou namelijk wel jammer zijn, net dit stuur besteld met die remmen. Als dit waar is, weet iemand een ander carbon remmetje die niet al te duur is of weet iemand een bus oid waardoor ik het passend kan maken?
Passen de tektro 5.0 remmentjes niet op dit prachtige stuur? Zou namelijk wel jammer zijn, net dit stuur besteld met die remmen. Als dit waar is, weet iemand een ander carbon remmetje die niet al te duur is of weet iemand een bus oid waardoor ik het passend kan maken?
Quoten: Origineel geplaatst door Robbb op 18 December 2005
Mm, wat las ik nu op internet:Passen de tektro 5.0 remmentjes niet op dit prachtige stuur? Zou namelijk wel jammer zijn, net dit stuur besteld met die remmen. Als dit waar is, weet iemand een ander carbon remmetje die niet al te duur is of weet iemand een bus oid waardoor ik het passend kan maken?
Dat remmetje zou er normaal op moeten passen ja (Vision remmetjes hebben bv. een smallere diameter). Het is exact hetzelfde als de Blackwell Research remmetjes die ik had op het Bontrager stuur. De Blackwells zijn overigens niet zo duur, incl. verzending.
Mm, wat las ik nu op internet:Passen de tektro 5.0 remmentjes niet op dit prachtige stuur? Zou namelijk wel jammer zijn, net dit stuur besteld met die remmen. Als dit waar is, weet iemand een ander carbon remmetje die niet al te duur is of weet iemand een bus oid waardoor ik het passend kan maken?
Dat remmetje zou er normaal op moeten passen ja (Vision remmetjes hebben bv. een smallere diameter). Het is exact hetzelfde als de Blackwell Research remmetjes die ik had op het Bontrager stuur. De Blackwells zijn overigens niet zo duur, incl. verzending.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door Robbb op 19 December 2005
Ligt eraan hoe je er evt. aan zou kunnen komen Kan de tektros 3x zo goedkoop krijgen, dus vind dat nou net even iets te. Vind ze allebei net zo mooi, en ja, misschien remt de blackwell net 5 beter ...
Blackwell Research carbon remhendeltjes = Tektro 5.0 carbon. Enkel ander logo.
Ligt eraan hoe je er evt. aan zou kunnen komen Kan de tektros 3x zo goedkoop krijgen, dus vind dat nou net even iets te. Vind ze allebei net zo mooi, en ja, misschien remt de blackwell net 5 beter ...
Blackwell Research carbon remhendeltjes = Tektro 5.0 carbon. Enkel ander logo.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Zo... nu op mijn Merckx MXM een andere crank staat, heb ik de Record carbon cranks hierop gezet. Die oude Ultegra crank gaat de deur uit.
Anderzijds zal ik met deze Record carbon crank nauwelijks nog rijden; de SRM Pro zal heen en weer verhuizen tussen trainings(weg)fiets en TT-fiets. Goed, op een vol wiel na is hij zo goed als af:
Na afname van de Polar CS200 moet m'n cockpit er zo gaan uit zien (dat tussenstukje zal ik ook nog inkorten):
Anderzijds zal ik met deze Record carbon crank nauwelijks nog rijden; de SRM Pro zal heen en weer verhuizen tussen trainings(weg)fiets en TT-fiets. Goed, op een vol wiel na is hij zo goed als af:
Na afname van de Polar CS200 moet m'n cockpit er zo gaan uit zien (dat tussenstukje zal ik ook nog inkorten):
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -