welke zadel hebben jullie?
-
- Forum-lid
op racer en mtb een sanmarco aspide
geweldig zadeltje, moest eerst wel ff ingezeten worden
maar nu wil ik nie anders
geweldig zadeltje, moest eerst wel ff ingezeten worden
maar nu wil ik nie anders
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Quoten: Origineel geplaatst door bazz op 16 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 16 September 2006
Voor men toekomstige fiets heb ik ook een SLR Carbon besteld, hoe bevalt hij je ?
Weet het nog niet, maar ga straks er de eerste keer een paar uur opzitten
Slr ruled, al stap ik volgend jaar over naar speedneedle....
De slr ga ik tunen.
greets
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 16 September 2006
Voor men toekomstige fiets heb ik ook een SLR Carbon besteld, hoe bevalt hij je ?
Weet het nog niet, maar ga straks er de eerste keer een paar uur opzitten
Slr ruled, al stap ik volgend jaar over naar speedneedle....
De slr ga ik tunen.
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quote: Origineel geplaatst door Pietalala op 30 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door bazz op 16 September 2006Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 16 September 2006 Voor men toekomstige fiets heb ik ook een SLR Carbon besteld, hoe bevalt hij je ? Weet het nog niet, maar ga straks er de eerste keer een paar uur opzitten
Slr ruled, al stap ik volgend jaar over naar speedneedle....De slr ga ik tunen. greets
Ik zal daar eens een topic over openen. Ik heb dat namelijk ook al gedaan!
Quoten: Origineel geplaatst door bazz op 16 September 2006Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 16 September 2006 Voor men toekomstige fiets heb ik ook een SLR Carbon besteld, hoe bevalt hij je ? Weet het nog niet, maar ga straks er de eerste keer een paar uur opzitten
Slr ruled, al stap ik volgend jaar over naar speedneedle....De slr ga ik tunen. greets
Ik zal daar eens een topic over openen. Ik heb dat namelijk ook al gedaan!
Science of Performance!
-
- Forum-lid
pro gel. al 7000 km mee achter de kiezen en nog nooit zadelpijn gehad.
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 01 November 2006
Weet iemand of er ook bedrijven zijn die zadels op maat maken, en zo ja waar kun je die vinden?
Heb wel wat gezien op de bike motion maar weet niet meer de naam van dat bedrijf.
Weet iemand of er ook bedrijven zijn die zadels op maat maken, en zo ja waar kun je die vinden?
Heb wel wat gezien op de bike motion maar weet niet meer de naam van dat bedrijf.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 01 November 2006
Ja, dat zijn de mensen van SQ-lab. Ik heb hem een jaar gehad en het was de beste zadel die ik ooit gehad heb!! Echt waar voor je geld!!! www.sq-lab.com
Ja, dat zijn de mensen van SQ-lab. Ik heb hem een jaar gehad en het was de beste zadel die ik ooit gehad heb!! Echt waar voor je geld!!! www.sq-lab.com
Quoten: Origineel geplaatst door bo11gevers op 03 November 2006
Een jaar met een zadel !? Is dat niet een beetje kort?
kiekeboe
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 04 November 2006
Met de eerste serie SLR zadels deed ik ook altijd maar 1 jaar, vooral als het veel slecht weer was. Leerdekje was dan aan de zijkanten doorgesleten en liet aan alle kanten los. De latere SLR's gingen 2 seizoen mee!
Heb nu een Rever die ziet er na een jaar nog als nieuw uit, totaal geen slijtage.
Met de eerste serie SLR zadels deed ik ook altijd maar 1 jaar, vooral als het veel slecht weer was. Leerdekje was dan aan de zijkanten doorgesleten en liet aan alle kanten los. De latere SLR's gingen 2 seizoen mee!
Heb nu een Rever die ziet er na een jaar nog als nieuw uit, totaal geen slijtage.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!