Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gekoerst vandaag?

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 24 apr 2005 20:39

Haha, dat is toevallig!! Ik ben benieuwd wie dat gaat winnen.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 24 apr 2005 20:50

Nou, dat weet ik wel hoor. Ten eerste is het pas mijn 2e jaar wielrennen dan en ten tweede is hij tweede jaars en ik eerste jaars en dat is nog best een groot verschil.

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 24 apr 2005 21:12

Quoten: Origineel geplaatst door stefann op 24 April 2005

Nou, dat weet ik wel hoor. Ten eerste is het pas mijn 2e jaar wielrennen dan en ten tweede is hij tweede jaars en ik eerste jaars en dat is nog best een groot verschil.

Welke club rij jij eigenlijk?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 apr 2005 21:47

Dit is voor mij ook pas mijn 2e seizoen dat ik wedstrijden rij, he stefan. Dus we rijden evenlang wedstrijden, maar dat zullen we volgend jaar wel zien
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 24 apr 2005 22:35

ik zit bij WV Het Stadion, dat is een wedstrijd club, waar (te) fanatiek word getraind etc, nie normaal die mensen trainen 10-15 uur per week ofzo :S
en wie weet of ik nou een daglicentie kan kopen?  dan rijd ik in Tiel, 30 april, ik ben junior duss am-classic word een leuk wedstrijdje :D

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 25 apr 2005 00:03

Ik heb een NWB criterium in Leeuwen (bij Remunj) gereden. Ging best goed, constant vooraan gereden, paar keer weggeweest enzo maar steeds kwam alles weer samen.
Zo'n 10 ronden voor het einde ging er iemand keihard op zijn plaat ter hoogte van de streep. We bleven een paar ronden gewoon doorkoersen, daarna reden we een rondje geneutraliseerd waarna werd besloten de wedstrijd maar te stoppen. Die jongen lag daar nog steeds op het asfalt en met het medisch personeel eromheen werd de aankomst op de streep wat te gevaarlijk. Hij is iets later afgevoerd in de ambulance, ik weet verder niet hoe het met hem af is gelopen.

Uiteindelijk 72km gekoerst van de in totaal 82, dus gelukkig wel wat training gehad.

@remi: 10-15 uur per week is uiterst normaal voor een gemiddelde wedstrijdrijder

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 25 apr 2005 12:21

Eergisteren koers in Zuid Friesland, beloften, klassieker 165 km, 170 deelnemers.Weinig over te melden behalve dat ik na 95 km weg was met een man of 12, maar we kregen geen ruimte en werden 30 km later weer ingehaald. Mijn kruit was min of meer verschoten en heb de wedstrijd uitgedaan achterin het peleton.
Gisteren koers in Steinfurt, beloften, omloop van 10x 9,5 km, 70 deelnemers.Benen waren behoorlijk. Ben na 15 km gedemareerd, kreeg in eerste instantie 2 man mee, later (35 km later) sloten er nog eens 6 aan.Op een van de klimmetjes, op 25 km van het einde, kwam ik net van kop af en zakte af naar het laatste wiel, toen ze begonnen te demarreren, ik moest passen.Er zat een teamgenoot mee met de 4 ontsnapten, dus kon er moeilijk achteraan gaan springen. Baalde ik behoorlijk van want ik was echt goed. Uiteindelijk rustig meegepeddeld en op 700 mtr er alleen vantussen gegaan en nog een geloste renner uit de kopgroep opgeslokt, daardoor was ik vierde. Prima resultaat natuurlijk, wat zeg ik mijn beste, maar ik had absoluut de benen om te winnen. Maar als bestaat niet in het wielrennen.......
En vandaag heeft mijn lichaam de brui eraan gegeven, ik ben ziek (misselijk, hoofdpijn, verkouden)
@ Remi: ik train gemiddeld 10-14 per week, en dan komen de wedstrijden er nog bovenop, dus ik zou zeggen gemiddeld zit ik 15-17 uur op de fiets.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

remi
Forum-lid
Berichten: 379
Lid geworden op: 09 aug 2004 17:29

remi 25 apr 2005 13:05

ja maar 15-17 uur tijd heb ik niet in de week, meer als 2 uur word al moeilijk :S anders verlies ik al mijn sociale contacten en haal ik onvoldoendes op school........ niet zo slim dus!

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 25 apr 2005 16:12

Gisteren criterium in Den Dungen. na 7 km weggereden met ploegmaat en na 14 km kregen we hulp van 4 andere. zo zijn we tot 50 km weggeweest met een voorsprong van 1.15 min. In de sprint zat er niet veel meer in dus ik werd 5e.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 25 apr 2005 16:42

Tijd is ook maar relatief Remi. Als jij percee uit wil gaan, tja dan wordt het nooit wat met wielrennen. Als je nauw eens niet uit zou gaan dan kan je gewoon in het weekend om 8 uur je bed uit en je fiets opkruipen in de tijd die je anders nog aan het slapen ben. Zo heb je al de 1e uren tijd vrijgemaakt. Als je huiswerk doet heb je cker msn aan staan? Zet computer gewoon eens uit en kijk eens hoelang je er dan over doet. Bij de meeste gaat het dan in 1 keer 2x zo snel. En dus hou je weer meer tijd over om te trainen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

stefann
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 13 jan 2005 21:30

stefann 25 apr 2005 21:31

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 24 April 2005


Dit is voor mij ook pas mijn 2e seizoen dat ik wedstrijden rij, he stefan. Dus we rijden evenlang wedstrijden, maar dat zullen we volgend jaar wel zien

Is dít jouw 2e seizoen? Mijn eerste dus je hebt toch een voorsprong

Plaats reactie