Orbea Orca
-
- Forum-lid
heb gehoor dat het geen zo'n stijve kaders zijn ma qua uitvoering vind ik het een van de mooiste kaders die er zijn...
http://www.peloton-game.net" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
gratis online wielerspel in de aard van Hattrick: zeker eens proberen
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
maja 70-80kg is zowat de regel voor elke carbon fiets eh... tenzij je de topcarbons neemt... ma orbea 2006 heeft idd een niet zo'n stijve naam.
http://www.peloton-game.net" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Een fietsmaatje van mij heeft het oud model orca .Hij weegt 82kg en heeft na 2JAAR een barst gehad in de staande buis waar de zadelpen ongeveer zit.Hij heeft wel zonder enig probleem een nieuw frame van orbea gekregen onder garantie,ze geven ook levenslange garantie bij orbea.
Bedankt voor de reacties,
Ja dat zou dan misschien een probleem kunnen worden, ik ben 1.90 lang en weeg op dit moment 75 kg. Je krijgt inderdaad levenslange garantie erop.Ik heb trouwens nog een vraag:Ik ben naar een fietszaak gegaan en heb me op laten meten, daaruit kwam dat ik maatje 62/63, meer 63 zou hebben (1.90 he). Ik heb laatst van een andere rijder gehoord dat je beter een te kleine maat kan nemen dan een net wat te grotere. Dus dat zou 62 dan worden. Wat denken jullie daarover?
Ja dat zou dan misschien een probleem kunnen worden, ik ben 1.90 lang en weeg op dit moment 75 kg. Je krijgt inderdaad levenslange garantie erop.Ik heb trouwens nog een vraag:Ik ben naar een fietszaak gegaan en heb me op laten meten, daaruit kwam dat ik maatje 62/63, meer 63 zou hebben (1.90 he). Ik heb laatst van een andere rijder gehoord dat je beter een te kleine maat kan nemen dan een net wat te grotere. Dus dat zou 62 dan worden. Wat denken jullie daarover?
Nothing compare\'s to shorttrack