Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

azrael
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 19 aug 2004 13:03

azrael 01 okt 2004 01:19

Quote: Origineel geplaatst door Campy op 30 September 2004


Sinds gisteren heb ik geen vriendin meer...............
En ik sinds eergisteren niet!!! eerlijk waar. join the club


Liever niet......voel me zowat ziek........ik hoop echt dat het weer goed komt met ons.......
Maarja....voor jou ook sterkte dan!
Steel is the way to go! ;-)

campy
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 11 sep 2004 21:38

campy 01 okt 2004 11:50

Quoten: Origineel geplaatst door Azrael op 30 September 2004


Quote: Origineel geplaatst door Campy op 30 September 2004


Sinds gisteren heb ik geen vriendin meer...............

En ik sinds eergisteren niet!!! eerlijk waar. join the club

Liever niet......voel me zowat ziek........ik hoop echt dat het weer goed komt met ons.......Maarja....voor jou ook sterkte dan!


Ja, ik was dinsdagavond helemaal naar de kl ^$#$( te en ben met een goede vriend naar de kroeg gegaan. Goede vrienden en vriendinnen om je heen, dat werkt voor mij het beste. Ik sta er zelf van te kijken dat het nou al weer gaat. Jij ook sterkte!!!
Sorry, overige forumleden, dat ik zo off-topic ga
drieenvijftigelf

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 01 okt 2004 14:00

Quoten: Origineel geplaatst door Campy op 01 Oktober 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Azrael op 30 September 2004


Quote: Origineel geplaatst door Campy op 30 September 2004


Sinds gisteren heb ik geen vriendin meer...............

En ik sinds eergisteren niet!!! eerlijk waar. join the club

Liever niet......voel me zowat ziek........ik hoop echt dat het weer goed komt met ons.......Maarja....voor jou ook sterkte dan!


Ja, ik was dinsdagavond helemaal naar de kl ^$#$( te en ben met een goede vriend naar de kroeg gegaan. Goede vrienden en vriendinnen om je heen, dat werkt voor mij het beste. Ik sta er zelf van te kijken dat het nou al weer gaat. Jij ook sterkte!!!
Sorry, overige forumleden, dat ik zo off-topic ga



No problem! Ik kan mij er iets bij voorstellen. Heb vroeger zelf ook die tijden meegemaakt en....ben toch al 43 jaar gelukkig getrouwd. D.w.z.: Mijn vrouw is gelukkig en ik ben getrouwd. ;-) Er zijn meer vrouwen dan kerken, dus .... het komt heus wel weer goed.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 02 okt 2004 15:26

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 01 Oktober 2004




No problem! Ik kan mij er iets bij voorstellen. Heb vroeger zelf ook die tijden meegemaakt en....ben toch al 43 jaar gelukkig getrouwd. D.w.z.: Mijn vrouw is gelukkig en ik ben getrouwd. ;-) Er zijn meer vrouwen dan kerken, dus .... het komt heus wel weer goed.

Zeg Marconi, komt jouw ros nog eens online? Ben wel benieuwd :)

joppie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2004 12:07

joppie 02 okt 2004 17:15

Quoten: Origineel geplaatst door JanDiep op 19 Mei 2004


Aangezien ik geen poll kan maken, maar op deze manier eens polsen:
Het lijkt mij wel leuk als er ruimte komt voor een fotoalbum waarin je foto van je fiets kan plaatsen. Kunnen de andere forum leden eens kijken waar mee gereden (en voor sommige gestreden) wordt.
Persoonlijk mag ik heel graag eens kijken wat voor moois er allemaal rond rijdt.


Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 02 okt 2004 18:14

Quoten: Origineel geplaatst door Tyr W op 02 Oktober 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 01 Oktober 2004




No problem! Ik kan mij er iets bij voorstellen. Heb vroeger zelf ook die tijden meegemaakt en....ben toch al 43 jaar gelukkig getrouwd. D.w.z.: Mijn vrouw is gelukkig en ik ben getrouwd. ;-) Er zijn meer vrouwen dan kerken, dus .... het komt heus wel weer goed.



Zeg Marconi, komt jouw ros nog eens online? Ben wel benieuwd :)


Bedoel je mijn vrouw of mijn fiets? ;-) Mijn fiets is niet zo veel bijzonders hoor. Een ouwe Gazelle Champion Mondial, parelwit met rood balhoofd en rood stuk op staande buis. Voorvork volledig chroom, achtervorken half verchroomd, staand zowel als liggende vorken. Campa Record 8 speed, Ritchey stuur en Selle zadel. Frame en vork nog origineel, ook de lak. Ik zal eens een gewone kleurenfoto maken en die scannen. Ik heb n.l. nog steeds geen digitale camera. Alleen een Nikon reflex. Ben wel van plan om een nieuwe fiets in elkaar te gaan sleutelen en de Gazelle uitrusten met een plat stuur. Dat wordt dan mijn "toerfietsje" als ik met mijn vrouw een rustig eindje ga fietsen. De vorken hebben voldoende ruimte om er wat dikkere banden te monteren, dus krijgt dat ding een "second life ". Kan ik niet zeggen! ff geduld dus.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 04 okt 2004 02:55

Hierbij een picje van mijn fiets geupgrade met Woodman carbon bidonhoudertjes en Michelin Pro Race bandjes. Beetje kleine foto, maar hij mag niet groter van Sony Imagestation. :(
Weet iemand toevallig een andere website waar je gratis fotos kan uploaden in fatsoenlijk formaat en waar je niet na een maand opeens moet betalen enzo?
Oh ja, pic dus:

tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 04 okt 2004 10:52

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Oktober 2004


Hierbij een picje van mijn fiets geupgrade met Woodman carbon bidonhoudertjes en Michelin Pro Race bandjes. Beetje kleine foto, maar hij mag niet groter van Sony Imagestation. :(
Weet iemand toevallig een andere website waar je gratis fotos kan uploaden in fatsoenlijk formaat en waar je niet na een maand opeens moet betalen enzo?
Oh ja, pic dus:



kruisje!
Als je je foto naar mij mailt zet ik hem wel even online voor je.
W.Hulsbergen at-symbol student.tudelft.nl

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 04 okt 2004 20:59

Quoten: Origineel geplaatst door Tyr W op 04 Oktober 2004


Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Oktober 2004


Hierbij een picje van mijn fiets geupgrade met Woodman carbon bidonhoudertjes en Michelin Pro Race bandjes. Beetje kleine foto, maar hij mag niet groter van Sony Imagestation. :(
Weet iemand toevallig een andere website waar je gratis fotos kan uploaden in fatsoenlijk formaat en waar je niet na een maand opeens moet betalen enzo?
Oh ja, pic dus:



kruisje!

Als je je foto naar mij mailt zet ik hem wel even online voor je.
W.Hulsbergen at-symbol student.tudelft.nl


Argh, k*t Imagestation :(
Maar, ik ga graag op je aanbod in geloof ik! Dank je!
Was je er trouwens ook bij zaterdag NSK wielrennen?

joppie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2004 12:07

joppie 04 okt 2004 23:50

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 14 Augustus 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 14 Augustus 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 14 Augustus 2004




Oké dan, daar is ie voor alle nieuwsgierigen. Ik heb hem net gepoetst dus een mooi moment voor een foto (niet dat ik hem nooit poets, dat doe ik een keer in de maand).
De hoogte is 59 cm (c-t). Hij past uitstekend bij mijn lengte (1.84 met een binnenbeenlengte van 97 cm).
http://home.wanadoo.nl/trudie.klop/IMG_0025.JPG 
 




Fiets ziet er pico bello uit! Daar zal je met plezier op rijden!Lengte van zadelpen valt erg mee. Hoe meet jij je binnenbeenlengte? Op schoenen met hoge hakken ? ;-p


Is dat niet goed dan? :-)
Ik heb net nog even gemeten (provisorisch): ik heb gelogen, het is nl. 95 cm. Sorry! Maar je hebt gelijk, die zadelpen valt reuze mee maar een 59 cm frame is natuurlijk ook al redelijk groot. Het belangrijkste is inderdaad dat ik er met plezier op rijd en dat doe ik dan ook.


joppie
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 aug 2004 12:07

joppie 04 okt 2004 23:51

Quoten: Origineel geplaatst door JanDiep op 19 Mei 2004


Aangezien ik geen poll kan maken, maar op deze manier eens polsen:
Het lijkt mij wel leuk als er ruimte komt voor een fotoalbum waarin je foto van je fiets kan plaatsen. Kunnen de andere forum leden eens kijken waar mee gereden (en voor sommige gestreden) wordt.
Persoonlijk mag ik heel graag eens kijken wat voor moois er allemaal rond rijdt.


tyrw
Forum-lid
Berichten: 420
Lid geworden op: 18 mei 2004 13:58

tyrw 05 okt 2004 16:42

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 04 Oktober 2004


Argh, k*t Imagestation :(
Maar, ik ga graag op je aanbod in geloof ik! Dank je!
Was je er trouwens ook bij zaterdag NSK wielrennen?


Stuur maar op. Op de TU hebben alle studenten trouwens een eigen paginaatje. Als je dat bij jouw uni ook hebt is het zo gefixt.
Ik was niet bij het NSK, eigenlijk vooral omdat ik van niets wist. Het zag er wel erg cool uit. Moet je btw erg goed zijn om mee te kunnen doen? Ik fiets regelmatig met een groepje studenten, zou het leuk zijn om ons een keer in te schrijven?
@poll: Goed idee. Eigenlijk kan dit hele forum wel een opknapbeurt gebruiken. Echt goed zou zijn als iedereen z'n eigen nick met avatar heeft zoals bij de meeste fora gebruikelijk. En dat je dan bij je eigen instellingen een foto van je fiets kan plakken.

Plaats reactie