Ik heb die van jou even op 80px breed gezet, kun je zelf idd wijzigen in je profiel.lvgh schreef: De avatars vind ik ook veel te groot, gaat daar nog iets aan gebeuren?
Klopt, ik heb het nu verhoogd van 10 naar 15 posts per pagina...beter??lvgh schreef:Het lijkt ook wel of er nu minder posts per pagina staan, klopt dat? Ik scroll en klik me een ongeluk en eea is er niet overzichtelijker op geworden.
Komende tijd moeten maar even kijken wat de meerderheid prettig vind, kan altijd verbeterd worden
Onderaan je inbox heb je de mogelijkheid je geselecteerde berichten te exporteren naar je computer als bijv. csv-bestand. Het forum is niet bedoeld als opslagplek voor 1-op-1 communicatie, met zoveel gebruikers loopt het aan mb dat we dan wegzetten heel erg snel op. Dat blijft dus op 50.lvgh schreef:Is er nog een manier om de berichten uit de inbox te bewaren? Daar staat nuttige info in. Bij het oude forum was er geen limiet, nu mag je opeens maar 50 berichten hebben. Ook kunnen nieuwe berichten niet gelezen worden.
Nieuwe berichten blijven overigens bewaard, ook als je er meer dan 50 hebt. Je kunt ze alleen niet lezen. Dat kan pas als je oude verwijderd en weer onder de 50 komt.