Cervélo
Ha Demerspurter,
Tuning tips zijn altijd welkom!, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze er meteen Carbon velgen inzetten. Ik had het eigenlijk anders bedoeld, anders krijgen we weer het gezeur of triples etc. wou dat gewoon voor zijn.
Groeten,
Evert
Tuning tips zijn altijd welkom!, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze er meteen Carbon velgen inzetten. Ik had het eigenlijk anders bedoeld, anders krijgen we weer het gezeur of triples etc. wou dat gewoon voor zijn.
Groeten,
Evert
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik denk dat een dura ace buitenblad wel een stuk beter zou staan, ziet er wat strakker uit.
Beetje accent qua kleuren zou wel mooi zijn ipv alleen zwart met gele bandjes. Misschien bijv donker blauwe banden, ook blauw geanodiseerde kettingblad- en bijv bidonhouderbouten.
Beetje accent qua kleuren zou wel mooi zijn ipv alleen zwart met gele bandjes. Misschien bijv donker blauwe banden, ook blauw geanodiseerde kettingblad- en bijv bidonhouderbouten.
-
- Forum-lid
Beetje saai alles zwart en wat ik heel ernstig vind is dat reiskoffer onder het zadel..bahhhh!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Prima fietsje Evert. Als je zwarte Easton wielen met witte decals neemt, dan zal een wit stuurlintje + wit zadel het helemaal afmaken denk ik.
Quoten: Origineel geplaatst door Demerspurter op 10 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Evert op 10 Juni 2006
Heb de mijne vandaag opgehaald bij S-Tec Sports in Duitsland. Erg mooie winkel trouwens en ik werd perfect geholpen.
welke maat is de jouwe ?
Quoten: Origineel geplaatst door Evert op 10 Juni 2006
Heb de mijne vandaag opgehaald bij S-Tec Sports in Duitsland. Erg mooie winkel trouwens en ik werd perfect geholpen.
welke maat is de jouwe ?
Volgens cervelo.com is er een limited edition (rood) van de Soloist Team te verkrijgen. Navraag bij mijn FM en nadat die telefonisch contact had met de invoerder in België, wist men daar blijkbaar van niks!!!! Spijtig, want de enige reden dat ik nog geen soloist team gekocht heb is de kleur!