Robert Gesink
Maakt wel een redelijk drama start van het seizoen.
Hoop van harte dat we dit seizoen nog wat van hem gaan zien.
Robert Gesink moet zijn rentree uitstellen. De renner van LottoNL-Jumbo kampt met een lichte knieblessure en doet daarom komend weekend niet mee aan de Ronde van Zeeland Seaports, waar hij juist een van de blikvangers zou zijn. Ook de Ronde van Catalonië, die maandag van start gaat, komt te vroeg.
Gesink liep de knieblessure op tijdens een van zijn trainingen. Hij hoopt wel op tijd fit te zijn voor de Ronde van het Baskenland en de klassiekers.
Door prive-omstandigheden kende Gesink al een onrustige aanloop naar zijn seizoen. Hij liet onder meer de Ronde van de Algarve en de Tirreno-Adriatico schieten.
Hoop van harte dat we dit seizoen nog wat van hem gaan zien.
Robert Gesink moet zijn rentree uitstellen. De renner van LottoNL-Jumbo kampt met een lichte knieblessure en doet daarom komend weekend niet mee aan de Ronde van Zeeland Seaports, waar hij juist een van de blikvangers zou zijn. Ook de Ronde van Catalonië, die maandag van start gaat, komt te vroeg.
Gesink liep de knieblessure op tijdens een van zijn trainingen. Hij hoopt wel op tijd fit te zijn voor de Ronde van het Baskenland en de klassiekers.
Door prive-omstandigheden kende Gesink al een onrustige aanloop naar zijn seizoen. Hij liet onder meer de Ronde van de Algarve en de Tirreno-Adriatico schieten.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
-
- Forum-lid
Die gozer heeft ook werkelijk altijd wat.
Het lijkt mij vreselijk om altijd zo veel pech te hebben en nooit waar te maken waar je nog het meest geschikt voor lijkt te zijn. Ik had nooit gedacht dat Terpstra een grotere renner dan Gesink zou zijn en dat is wel gebeurd. Zijn Palmares is niet geworden wat we er van hoopten; een podiumplek in een grote ronde of zelfs maar in een ronde van het tweede plan: Romandië Polen of Zwitserland of zoiets. Op papier is zijn ritwinst in de ronde van Zwitserland 2010 het enige aansprekende resultaat. Als hij in mijn vriendenkring zat zou ik hem adviseren lekker te gaan studeren.
-
- Forum-lid HC
quebec was toch ook best aardig tot twee keer toe.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Precies ja; wel aardig. Heeft helaas tot nu toe niet de belofte in kunnen lossen
Less is bore
Hij doet me denken aan...
Dat klopt helemaal, bij wielrennen gebeurt het namelijk nogal eens dat ze zeggen dat iemand ziek of geblesseerd is omdat ze om één of andere reden de waarheid niet willen zeggen, dat had in het verleden (hopelijk) dan natuurlijk wel vaak met doping te maken.
Daarbij weet ik nou nooit van Gesink of hij juist mentaal sterk is: na veel tegenslagen toch altijd blijven proberen, of juist niet: is zijn mentale weerbaarheid misschien mede debet aan zijn tegenslagen.
Daarom vraag ik het mij af, je moet iets hebben om je bezig te houden he
Daarbij weet ik nou nooit van Gesink of hij juist mentaal sterk is: na veel tegenslagen toch altijd blijven proberen, of juist niet: is zijn mentale weerbaarheid misschien mede debet aan zijn tegenslagen.
Daarom vraag ik het mij af, je moet iets hebben om je bezig te houden he
-
- Forum-lid
Als je denkt in de kwantificatie "het glas is half leeg of half vol", dan lijkt het erop dat RG meer aan de kant van "half leeg" zit.
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders