Batavus
-
- Forum-lid
Dit is een stalen frame, geen idee wat voor materiaal een s light frame is ....
-
- Forum-lid
En E?
http://link.marktplaats.nl/m1113856459
Ziet er fraai uit en voor een titanium fiets niet eens zo duur.
Ziet er fraai uit en voor een titanium fiets niet eens zo duur.
Campagnolo Ultra Dork
Afgelopen weekend een fraaie titanium Batavus B1 Beone MTB uit 1997 opgehaald. Lijkt zo weggelopen uit de folder. Prachtige staat van onderhoud....ik kon er zo op wegrijden
-
- Forum-lid
Hallo beste leden, ik kan een Batavus Vacansoleil carbon fiets overnemen maar ik twijfel over de legitimiteit van het frame. Ik kan hem nergens vinden. Het lijkt een Lapierre model te zijn. Nou heb ik op een aantal plaatsen deze discussie al voorbij zien komen, maar doordat ImageShack veel heeft verwijderd staan bij de meeste posts geen foto's meer.
Dit is het model in kwestie:
Ultegra afgemonteerd, in goede staat. Enig idee wat de origine is? De huidige eigenaar weet er erg weinig over.
Dit is het model in kwestie:
Ultegra afgemonteerd, in goede staat. Enig idee wat de origine is? De huidige eigenaar weet er erg weinig over.
ZO nep als nep maar kan zijn - absoluut geen Vacansoleil fiets. Ik heb ooit 2 frames gekocht van het team toendertijd, en heb ook speciaal een plaatje er op gegooid van de Lapieere versie.
Een echte ziet er n.l. zo uit :
Een echte ziet er n.l. zo uit :
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Bedankt voor je reactie RENE, ik was op zoek naar overeenkomende modellen en kwam alleen op nieuwere Lapierre frames uit van medio 2011/2012 wat tevens het moment is waarop Batavus niet meer sponsor was. Ik hoopte op een nieuwer model wat uiteindelijk niet in gebruik is genomen, maar mijn vermoeden lijkt in eerste instantie dus te kloppen. Bedankt