Alles over vakanties op én met de fiets

Bianchi forumrit...

farelli
Forum-lid

farelli 13 apr 2012 22:20

Fijn voor je Planta. En nou de rit zelf nog ... :roll:
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

RRon
Forum-lid

Gebruikersavatar RRon 19 apr 2012 14:35

Ik krijg toch wel een beetje het gevoel dat ik voor 12 mei andere plannen kan gaan maken! Jammer!! :(

bluebird
Forum-lid

Gebruikersavatar bluebird 19 apr 2012 18:10

Tja, tijd voor plan B. Zie net pas dat de startpost is aangepast :( wat gaan we doen, bianchisti?
Met alle respect voor Gerard, maar zaterdag het parcours van de gios-rit rijden vind ik een beetje een zwaktebod... De initiële route ken ik echter niet en ik ben daar ook niet bekend. Heeft iemand anders nog een alternatieve route op de plank liggen?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

RRon
Forum-lid

Gebruikersavatar RRon 19 apr 2012 19:00

Was mij nog niet eens opgevallen, zag vanmiddag wel dat de facebook pagina verdwenen is?
Haastrecht???
Gios rit??

Is het nu de bedoeling dat ik het hele forum af ga zoeken naar een giosrit die begint in Haastrecht??
Lengte?
Startadres?
Wie heeft de route?
Wie rijdt hem voor?

Sorry, originele idee was ik voorstander van en heb er 20.5 uur verlof voor opgenomen, maar dit is niet wat ik in gedachten had en meld mij bij deze af!! :?

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 19 apr 2012 19:19

bluebird schreef:Met alle respect voor Gerard, maar zaterdag het parcours van de gios-rit rijden vind ik een beetje een zwaktebod...
Ieder die denkt dat dat een serieuze opmerking was moet toch even echt een pas op de plaats maken. Ik prikkel om een keuze te maken. Dat is ook de essentie van DIE post. Er wordt steeds 1 ding uit die post volledig uit de context gehaald.

Mijn boodschap naar de organisator was simpel. Maak een keuze: trek je wel of niet wat aan van de Parkeer-Opmerking.
En ik kan prima leven met het feit dat er niks gedaan wordt.
Voor mij was de Bianchi rit gewoon leuk om een keer te doen maar m'n palmares van 2012 gaat er echt niet onder leiden als ik niet meedoe.

Daarom blijf ik het gek vinden dat:
a: voor zo'n simpel vraagstuk de organisator niet iets creatiefs bedenkt
b: om zo'n klein iets de boel afblaast

Overigens snap ik niet dat er niet een 2e/3e man/vrouw in het organiserende comité zat want dan was dit nooit gepasseerd. Dit soort dingen moet je ook niet alleen doen.

De route vanuit Haastrecht is overigens verre van een zwakte bod (zeker gezien de wielerheld die we dan bezoeken) gezien de slagvaardigheid om TOCH een rit te organiseren. Want wat gaat er nu gebeuren?

Maar ik hoor nu twee deelnemers die NIET een Haastrecht alternatief willen dus ik zal geen plan uitwerken.

borrelli
Forum-lid

borrelli 19 apr 2012 19:22

Ik heb Timo per pm een paar dagen geleden gevraagd om wat duidelijkheid; of de rit nog doorgaat en of hijzelf meerijdt, of de routedata anders wel openbaar gemaakt kunnen worden zodat een ander het stokje over kan nemen. Het enige dat hij kwijt wilde is dat hij het niet meer gevolgd heeft en dat hij dacht de rit naar Haastrecht verplaatst werd en hij er verder niet meer bij betrokken is.
Tsja, ik weet niet wat ik moet zeggen, het is blijkbaar lastig om op internet je bedoelingen goed weer te geven. Ik zal er verder niet teveel woorden aan vuil maken, maar ik zou het fijner vinden als er gewoon een duidelijk bericht van de organisator zou zijn over het al dan niet doorgaan. Dat verwacht ik niet meer. Voor mij is het in elk geval duidelijk dat de rit zo niet doorgaat en dat het te doen in Haastrecht nooit als serieuze optie is gepresenteert, hoewel het mij niet uitmaakt.

Ik denk dat we snel een alternatief moeten verzinnen. Iemand ideeën voor een startlocatie en een leuke route van pak 'm beet 125km? Ik zou zelf nog steeds graag met andere bianchi-rijders een mooie tocht maken op de geplande datum. Ik heb zelf nog weinig ervaring met rijden van dit soort tochten, laat staan het uitzetten van zulke routes, maar er zijn vast anderen die hierin kunnen helpen.

bluebird
Forum-lid

Gebruikersavatar bluebird 19 apr 2012 20:21

Gastheerg schreef: De route vanuit Haastrecht is overigens verre van een zwakte bod (zeker gezien de wielerheld die we dan bezoeken) gezien de slagvaardigheid om TOCH een rit te organiseren.
Dat bedoelde ik natuurlijk ook niet, ik overweeg zelfs om een Gios te lenen voor deze rit 8-)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 19 apr 2012 23:46

Of de Celeste optocht doorgaat is mij ook niet bekend, wel weet ik dat me er helaas voor af moet melden.

Wellicht ga ik in het najaar een ritje organiseren, dat zal dan in het midden des landes zijn...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

farelli
Forum-lid

farelli 19 apr 2012 23:49

Dat lijkt me een prima plan Mark. Zo als het nu gaat is bij mij zin over.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

borrelli
Forum-lid

borrelli 20 apr 2012 19:54

Ik heb de route van Timo gekregen, dus voor wie wil is gewoon nog steeds de rit te rijden op dezelfde datum en dezelfde plaats. Wat moet er verder nog geregeld worden en wie gaan er mee?
Parkeerplekje op redelijke afstand kan ik wel even uitzoeken en op een kaartje markeren. De route van de rit zal ik in orde maken en in mijn gps zetten. Even uitzoeken waar eventueel een mooie stop te maken is misschien?
Met een beetje werk moet er iets leuks van te maken zijn!

tomasso
Forum-lid

tomasso 20 apr 2012 23:35

Dit is echt typisch zeg. Na een tijdje afwezigheid op het forum net even gekeken hoe het stond met de titanium forumrit en die blijkt inmiddels zo'n beetje afgeblazen te zijn, althans door alle niet bijster duidelijke reacties (ok, op vrijdagavond na drukke week en flesje wijn leest dat allemaal ook niet meer zo makkelijk) lijkt dat zo te zijn. Maar nu moet ik er kennelijk achter komen dat ook de Bianchi rit op een haar na gevild is?? Of helemaal? No problemo, maar had het leuk gevonden om alle Bianchi regulars en projectjes bij elkaar te zien. Komt hopelijk nog wel een andere keer, was in ieder geval goed plan.

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 21 apr 2012 00:00

borrelli schreef:Ik heb de route van Timo gekregen, dus voor wie wil is gewoon nog steeds de rit te rijden op dezelfde datum en dezelfde plaats. Wat moet er verder nog geregeld worden en wie gaan er mee?
Parkeerplekje op redelijke afstand kan ik wel even uitzoeken en op een kaartje markeren. De route van de rit zal ik in orde maken en in mijn gps zetten. Even uitzoeken waar eventueel een mooie stop te maken is misschien?
Met een beetje werk moet er iets leuks van te maken zijn!
Nou, mijn Bianchi is binnen dus ik heb er zeker oren naar! En ik hoop dat andere Bianchi rijders toch ook nog voldoende zin hebben.
Als iemand dat zou willen, is er in Zaandam-zuid (T-splitsing provinciale weg/hemkade), vlakbij de Hempont, volop gratis parkeergelegenheid. Vanaf de pont naar Sloterdijk is een zeer klein stukje.
Dus....van mij mag de rit doorgaan...ik heb d'r zin an!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Gesloten