GIOS forumrit 13 mei 2012, Haastrecht
Ik zou graag meegaan, maar het is me inmiddels duidelijk gemaakt dat ik me niet kan onttrekken aan de diverse moederdag-verplichtingen.. Ik vermoed dat m'n vriendin me als een echte italiaanse Mama zou afstraffen. Dus helaas pindakaas.....
-
- Forum-lid
Openingspost aangepast, 1 afmelding, 1 inschrijver
-
- Forum-lid
Op dit moment is 15 km nog te ver, dus 75 km is gewoon niet te doen. Ik keek er wel naar uit om weer eens in die omgeving te fietsen, was 25 jaar mijn trainingsgebied.bottecchia schreef:Dat is jammer. Toch nog even ter overweging: We rijden aan een rustig tempo want het gaat vooral om de verschillende fietsen en de beleving daar omheen. En er is ook nog een tussenstop voorzien waar je energie kunt tanken. Je kunt het dus ook zien als een ritje waarmee je juist wat kunt opbouwen.
Rondje lekdijk tegen de klok in, nooit verkeer van rechts...
-
- Forum-lid
Voorzichtige voorspelling voor zondag, droog maar fris: http://nl.windfinder.com/forecast/reeuw ... ssen_gouda" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie alleen maar zon! Zelf afgelopen weekend nog langs Haastrecht langs de Vlist richting Schoonhoven en langs de Lek richting Harmelen (en weer terug nr Aalsmeer) gefietst; mooie omgeving! Heb er zin an! Nog even het fietsje helemaal in concoursstaat brengen, weer een keer douchen, de benen scheren en 10 kilo afvallen, dan ben ik er helemaal klaar voor!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Leuk Henk!pinarello schreef:Als het weer goed blijft zal ik de Gios van zolder halen en de 200km naar Haastrecht gaan overbruggen (wel met de auto natuurlijk...)
Lijkt mij ook leuk wat van die beroemde forummers in het echt te ontmoetenGastheerg schreef:Leuk Henk!pinarello schreef:Als het weer goed blijft zal ik de Gios van zolder halen en de 200km naar Haastrecht gaan overbruggen (wel met de auto natuurlijk...)
-
- Forum-lid
Openingspost weer aangepast, leuk dat je er bij bent Henk!
-
- Forum-lid
Het weer komt goed, de route is met dank aan Ingmar's laatste test ook 100% veilig en goed. Zin in zondag!
Het wapen voor zondag is klaar: