Het "post je fixed gear/single speed" topic
-
- Forum-lid
Doe je het gewoon weer.
-
- Forum-lid
Heren, heren. Laten we het rustig houden hier. Ieder zijn eigen smaak. En voel je niet teveel aangesproken als je vindt dat een andere niet al te positief reageert op je fiets. Vanavond zal ik een de hipster fiets van mijn broertje plaatsen.
waar blijft ie?stansfieldd schreef:Heren, heren. Laten we het rustig houden hier. Ieder zijn eigen smaak. En voel je niet teveel aangesproken als je vindt dat een andere niet al te positief reageert op je fiets. Vanavond zal ik een de hipster fiets van mijn broertje plaatsen.
-
- Forum-lid
Het duurde even maar hier is de fiets dan:
Op de buis van het frame heeft hij zijn naam in stickers gezet dus dat heb ik even zwart gemaakt.
Op de buis van het frame heeft hij zijn naam in stickers gezet dus dat heb ik even zwart gemaakt.
Een frame bestaat uit acht buizen. Wat is "de buis van het frame", de onderbuis? Een betere foto zou geen overbodige luxe zijn.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
mag ik het belachelijke idee opperen dat hij de bovenbuis bedoeld? misschien herkenbaar aan de overduidelijke zwarte vlek, zoals aangegeven door de poster?timo2.0 schreef:Een frame bestaat uit acht buizen. Wat is "de buis van het frame", de onderbuis? Een betere foto zou geen overbodige luxe zijn.
en inderdaad, niet om te zeiken, maar doe dat fietsje wat eer aan met wat mooie foto's!
Ik moet in deze foto op de bovenbuis een "overduidelijke zwarte vlek" herkennen?
Edit: ow wacht, je bedoelt die verdikking. Ik dacht dat dat zo'n stootding tegen lakschade was, die de meeste hipsters daar hebben om het stuur op te vangen.
Edit: ow wacht, je bedoelt die verdikking. Ik dacht dat dat zo'n stootding tegen lakschade was, die de meeste hipsters daar hebben om het stuur op te vangen.
ff een update van de mijne voor ie in winterslaap ging (ice isn't my friend)
edit* als ik het hier zo lees voor de mensen diee beginnen te janken, de 2 types banden is uit gebrek aan geld (student..)
en ik heb nog nooit een 'hipster' gezien met een 52-17 verzet... meestal rijden ze 42-21 de echte '// //'
edit* als ik het hier zo lees voor de mensen diee beginnen te janken, de 2 types banden is uit gebrek aan geld (student..)
en ik heb nog nooit een 'hipster' gezien met een 52-17 verzet... meestal rijden ze 42-21 de echte '// //'
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja maar ja maar ja maar dat kaaaaaan toch niet, dat is niet stoerrrrrrrramclassic-fan schreef:Tja, misschien een remmetje er op zetten, fiets een stuk veiliger al helemaal wanneer het glad is.
Eens met Timo en Amclassic-fan! Als je geen remmen hebt, prima eigen keuze, neem dan iig wel toeclips! Maar het ziet er zo wel uit als een mooi fietsje! Welk merk is het frame/onderdelen? Kan je ook een foto maken van de 'goede' kant?