Carbon clinchers uit China vragen
Het kan some inderdaad een ellende zijn om nieuwe GP4000S banden te monteren. Toevallig had ik een setje monteurs-handschoentjes liggen welke gebruikt worden in de motorcross. Daarmee bescherm je in ieder geval je vingers, en het opleggen gaat 'n stuk makkelijker.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
leg me eens uit hoe je dat dan hebt gedaan. Klinkt heel aanlokkelijk !!! Zijn er nog mensen die dit zo hebben gedaan ???JWi schreef: ik heb verder geen douane kosten gehad, omdat het via londen gaat.
dat wordt nog niet gecontroleerd.
---
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE
Top, thanks, blijft lastigTom-s schreef:Ja natuurlijk, praat elkaar een beetje na ipv die jonge gewoon te helpen.
Alsjeblieft:
Farspors stuurt de wielen automatisch via de UK. Erg klantvriendelijk!
Cervelo S2, Campa Centaur Carbon, Shamal Ultra
Canyon, Grand Canyon AL 7.9
Tis zeer aanlokkelijk kwa prijs shipping kost $85,- naar nl.
In Nederland kost het gem €200,- een set wielen maar minder problemen met garantie ivm de Kosten.
Bv farsports 24mm Full carbon clincher 20-24sp met cx Ray en edhub naven $566,-+shipping. =+/-€525,-
Zoran 24of 28sp met novatec naven €690,00 wil je andere naven geen probleem ook kwa aantal spaken niet.
Garantie is eenvoudiger ivm opstuur kosten.
In Nederland kost het gem €200,- een set wielen maar minder problemen met garantie ivm de Kosten.
Bv farsports 24mm Full carbon clincher 20-24sp met cx Ray en edhub naven $566,-+shipping. =+/-€525,-
Zoran 24of 28sp met novatec naven €690,00 wil je andere naven geen probleem ook kwa aantal spaken niet.
Garantie is eenvoudiger ivm opstuur kosten.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Staat op de site van zoran niks over hoog carbon volgens mij.
Less is bore
De hele site klopt niet,mailtje sturen met wat je wilt en na een paar dagen antwoord.daniel1975 schreef:Staat op de site van zoran niks over hoog carbon volgens mij.
Zie mijn aviator zijn van zoran.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
bwuk schreef:Even over het de verzending van de wielen van Farsports: die van mij kwamen gewoon via Nederland..
Gelukkig stond er als waarde €35 op en is de doos niet opengemaakt. Anders had ik vast meer moeten betalen dan die €37 inklaringskosten.
Dat heeft Flyxii bij mij ook eens gedaan, terwijl ik meermaals uitdrukkelijk verzocht had om 125 dollar op de rekening te zetten. 35 dollar voor een doos met wielen uit china is nogal ongeloofwaardig aangezien ze bij de douane ook wel weten dat verzenden gemiddeld 80 dollar kost bij de meeste aanbieders! Ik moest dus de rekening opsturen en over dat bedrag taxes betalen. Je kan natuurlijk ook in 2 delen betalen en 2 rekeningen laten maken
Voorbeeld calculatie.
http://www.invoercalculator.nl/
Zit een €110,- aan kosten bij +/- als je $566,- invoert en $85,- verzendkosten hebt.
http://www.invoercalculator.nl/
Zit een €110,- aan kosten bij +/- als je $566,- invoert en $85,- verzendkosten hebt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Mijn wielen van Farsports komen ook via Londen. Ze liggen daar echter al een paar dagen.
Wat is jullie ervaring? Hoe snel zijn ze daar door de douane heen?
Ik werd gebeld door de postverwerker in de UK, omdat ik 30 euro tax moest betalen (was in NL veel meer geweest). Geld overgemaakt en binnen 2 dagen zijn ze verzonden naar NL, binnen 2 dagen heb je ze dan in huis (weekend niet meegerekend, DPD brengt geen pakjes op zaterdag )Panic schreef:Mijn wielen van Farsports komen ook via Londen. Ze liggen daar echter al een paar dagen.