Locomotief Tour de France (Klaar!)
-
- Forum-lid
Zo jammer dit..
Geweldig!!!!!
groet John
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
[quote="Theo V"]Zit de whisky tegenwoordig ook al onder een kroonkurk?;)[/quote]
Die goedkope die ik drink wel. En los daar van, een echte whiskyliefhebber gooit de kurk ook direct weg
Die goedkope die ik drink wel. En los daar van, een echte whiskyliefhebber gooit de kurk ook direct weg
Gaaf ding, die opener.
Mag ik vragen waar je 'm vandaan hebt? Ik heb een Canadese versie gevonden, maar die is behoorlijk aan de prijs. Hij is leuk voor onder de stadsracer, maar zoveel bier drink ik ook weer niet
Mag ik vragen waar je 'm vandaan hebt? Ik heb een Canadese versie gevonden, maar die is behoorlijk aan de prijs. Hij is leuk voor onder de stadsracer, maar zoveel bier drink ik ook weer niet
-
- Forum-lid
shapeways.com. Dat ding is veel te duur natuurlijk maar ook veel te leuk. En ik drink ook al nauwelijks bier.
-
- Forum-lid
Ik werd door Serge op een nieuwe stuur/stuurpen serie van Ritchey geattendeerd. Mooi!
-
- Forum-lid
Prachtige componenten van Ritchey maar zonder de naam 'Ritchey' nog net iets mooier.
Cane Creek, "I made the leap"
Cane Creek, "I made the leap"
-
- Forum-lid
[quote="Sunitram"]Is het Ritchie logo nu beschadigd of is dit de classic look? [/quote]
Dat is de classic look, op de foto staan 2 verschillende pennen, een van 100mm en een van 90mm, daar zitten de 'beschadigingen' op de zelfde plaats.
Dat is de classic look, op de foto staan 2 verschillende pennen, een van 100mm en een van 90mm, daar zitten de 'beschadigingen' op de zelfde plaats.
-
- Forum-lid
De stuurpen ga ik monteren op een adapterpen. De voorvork is immers van het 1" draad type.
De pen is iets te lang, mbv een zaaghulp zaag ik er een schijfje af.
En na het draaien van het stuurlintje ziet het er zo uit.
De bevestiging van de bidonhouders past door het gebruik van een oversized stuur niet meer. Ik moet daar nog iets op gaan bedenken.