Tour 2013
Als VDB goed is dan durft ie best vaak een aanval te proberen, dus ik vind het best een leuke renner, alleen levert het (nog) geen overwinningen op, behalve vorig jaar in de Dauphine als ik het mij goed herinner.
Mollema is overigens ook nog maar 26, dus consistentie kan nog met de jaren komen.
Mollema is overigens ook nog maar 26, dus consistentie kan nog met de jaren komen.
-
- Forum-lid HC
Ja en wat heeft wiggens behalve zijn topjaar 2012 nou gepsresteert.sjoerdth schreef:Als VDB goed is dan durft ie best vaak een aanval te proberen, dus ik vind het best een leuke renner, alleen levert het (nog) geen overwinningen op, behalve vorig jaar in de Dauphine als ik het mij goed herinner.
Een keer derde in de tour, maar ook geen waslijst aan top prestaties op de weg.
Nibali heeft rustig opgebouwd zo het lijkt en een mooie lijst nu.
Maar buiten contador zijn er geen ronderenners die een indrukwekend lijstje kunnen overleggen.
-
- Forum-lid HC
Vergeet zijn tijdritprestaties niet, die waren namelijk wel altijd top en in de loop der jaren is dat toch de belangrijkste kwaliteit gebleken die je voor een tourwinst moet hebben, naast "geen" slechte dag.wasbeer2006 schreef: Ja en wat heeft wiggens behalve zijn topjaar 2012 nou gepsresteert.
Een keer derde in de tour, maar ook geen waslijst aan top prestaties op de weg.
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid HC
Wat dan als Cancelara ook zijn gewicht naar 69 kilo kan verminderen met behoud van power output, wordt hij dan wel een kanshebber?
![Afbeelding](http://veloviewer.com/SigImage.php?a=4bb8&r=3&c=2&u=M&g=n&f=abdljzzzzz&z=a.gif)
-
- Forum-lid
Volgens mij woog Indurain rond de 80 kg.sjoerdth schreef:Dan wordt hij Indurain, dus ik vermoed van welericpeters schreef:Wat dan als Cancelara ook zijn gewicht naar 69 kilo kan verminderen met behoud van power output, wordt hij dan wel een kanshebber?
Cancellara kan zijn gewicht natuurlijk nooit omlaag brengen tot 69 kg, met behoud van z'n absolute vermogen. Dan zou hij een kilo of 10 kwijt moeten raken.
Het was ook meer een grap eerlijk gezegdelefantino schreef:Volgens mij woog Indurain rond de 80 kg.sjoerdth schreef:Dan wordt hij Indurain, dus ik vermoed van welericpeters schreef:Wat dan als Cancelara ook zijn gewicht naar 69 kilo kan verminderen met behoud van power output, wordt hij dan wel een kanshebber?
Cancellara kan zijn gewicht natuurlijk nooit omlaag brengen tot 69 kg, met behoud van z'n absolute vermogen. Dan zou hij een kilo of 10 kwijt moeten raken.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)