ruud_k schreef:Lance is en blijft een groot sporter !
We gaan wel merken of het allemaal waar is of niet en eens kijken of hij uiteindelijk zelf gaat bekennen.
Vergeet niet dat in al die jaren alle nummers 2 t/m ? achter hem ook allemaal gebruikt hebben (als Lance uberhaupt gebruikt heeft, ik heb nog steeds geen 100% DIRECT bewijs gezien naar mijn bescheiden mening..) en de beste man trainde wel z'n longen uit z'n lijf en had het hoogste trapritme in het hele peloton. Dat bereik je niet door lullige trainingen en daarna lekker aan de epo...
Beetje raar: volgens jou is er geen bewijs tegen LA, maar diegenen die achter hem eindigden daar ga je automatisch van uit dat ze gedopeerd waren??
Nog het volgende: Het had gisteren de hele dag geregend maar het laatste uur scheen de zon en was buiten alles opgedroogd. 'k zeg tegen mijn vrouw, oef eindelijk is het gestopt met regenen. Hoe, regenen, zegt ze , de zon schijnt al de hele dag.
Toevallig komt een gebuur voorbij en hij bevestigt mijn visie. Er komen, omdat wij blijven discussieren nog een aantal mensen bij en die bevestigen allemaal wat ik zei.
Zegt mijn vrouw opeens: hebben jullie daar een foto van? Neen? Dus heeft het voor mij niet geregend vandaag,punt.
't wil toch wel lukken dat er iemand toevallig juist die dag een foto getrokken heeft met de gietende regen als achtergrond.
'k zeg, voila, nu zal ze wel overtuigd zijn. Mijn vrouw ziet de foto, kijkt even sip, maar dan klaart haar gezicht op: hoe moet ik nu weten dat dat vandaag getrokken is? Er staat nergens een datum op.Dat is dus geen bewijs. 't heeft dus voor mij niet geregend vandaag.
'k heb het vervolgens maar opgegeven, haar zelfs gelijk gegeven, en 'k heb mijn frustraties met hatelijke opmerkingen op het fietsforum botgevierd.