Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Praatprogramma's rondom de Tour

michiel831
Forum-lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 mei 2012 14:28

michiel831 05 jul 2013 07:39

Even over het algemeen over dit topic.

Wat zijn wij toch een heerlijk Nederlands landje he, wij praten over wat mensen praten in praatprogramma's over onze sport.

Niks op tegen maar wel ontzettend Nederlands.

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 05 jul 2013 09:22

Nog Nederlandser is praten over het praten in een topic over praatprogramma's. :D

Pina aqua
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 05 feb 2013 14:13

Pina aqua 05 jul 2013 11:41

sloeren schreef:Nog Nederlandser is praten over het praten in een topic over praatprogramma's. :D
Als overtreffende trap zijn er dan weer mensen die praten over het praten over het praten in een topic over praatprogramma's! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
It's ,absolutely, without question, unequivocally, only about the bike

papsnoetn01
Forum-lid
Berichten: 273
Lid geworden op: 08 dec 2011 11:06
Locatie: almelo

papsnoetn01 05 jul 2013 12:45

michiel831 schreef:Even over het algemeen over dit topic.

Wat zijn wij toch een heerlijk Nederlands landje he, wij praten over wat mensen praten in praatprogramma's over onze sport.

Niks op tegen maar wel ontzettend Nederlands.
Zou dat ook komen doordat we in een landje genaamd "Nederland" wonen? Er is m.i. niets mis mee om de onderwerpen die in voornoemde programma's de revue passeren als aanzet tot al dan niet zinvolle discussies te gebruiken. In feite baseren deze programma's op dezelfde formule: wielergerelateerde zaken die door soms slechts zijdelings betrokkenen tegen het licht worden gehouden. Nu kun je je natuurlijk afvragen wat de zin daarvan of de noodzaak daartoe is, maar dat geldt evenzeer voor het lezen van en het bijdragen aan dit topic.

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 05 jul 2013 20:33

Derksen bij TdJ, dat wordt lachen... Ik vind het een topgast, maar van wielrennen heeft hij echt de ballen verstand.

Edit: Belkin is inmiddels tot de grond toe afgefakkeld door Derksen. :D

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 05 jul 2013 21:15

elefantino schreef:Derksen bij TdJ, dat wordt lachen... Ik vind het een topgast, maar van wielrennen heeft hij echt de ballen verstand.

Edit: Belkin is inmiddels tot de grond toe afgefakkeld door Derksen. :D
Gek wordt ik van die vent. "Als ze toen niet gepakt zijn dan moet je ze niet achteraf alsnog pakken'.

Me hoela. Iedereen weet dat, net zoals in het normale leven, de verbrekers van wetten altijd slimmer zijn en de mazen weten te vinden terwijl controles (je wilt iemand niet valselijk positief testen of althans zo min mogelijk) tijd vergen om in orde krijgen.

De Puttense moordzaak daders hadden dus na zoveel jaar ook niet meer gepakt mogen worden?

Echt zo'n verwaande kwast die Derksen met zijn afgestreken smoel. Beetje een relnicht a la Gordon. Wel fel afgeven op alles en iedereen maar o wee als je hem aanpakt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9148
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 05 jul 2013 21:23

Het zou leuk zijn als ze het eens over wielrennen gingen hebben in die praatprogramma's...
Het gelul over doping komt me inmiddels wel de neus uit!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 05 jul 2013 21:30

Ligt het nou aan mij of zitten er inderdaad nooit vrouwen in die programma's? Ja behalve dan die ene rondemiss met bierviltjes op de heupen en bijbehorende blonde opmerkingen.
Vrouwen houden niet van fietsen? Kunnen niet fietsen? Weten niks van fietsen? Nooit? Geen eentje?
Veni. Vidi. Fietsie.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 05 jul 2013 21:36

53x11 schreef:Het zou leuk zijn als ze het eens over wielrennen gingen hebben in die praatprogramma's...
Het gelul over doping komt me inmiddels wel de neus uit!
Ja, deden ze zonet toen jij het bericht aan het typen was :D

Alles verder goed 53X11? Stuur je wel een PB. Long time no see.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5016
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 05 jul 2013 21:43

TumTumTum schreef:Ligt het nou aan mij of zitten er inderdaad nooit vrouwen in die programma's? Ja behalve dan die ene rondemiss met bierviltjes op de heupen en bijbehorende blonde opmerkingen.
Vrouwen houden niet van fietsen? Kunnen niet fietsen? Weten niks van fietsen? Nooit? Geen eentje?
Volgens mij is Van Moorsel al te gast geweest een dezer dagen. In eerdere jaren heeft Danielle Oerlemans ook aan tafel gezeten. Volgens mij valt 't wel mee. Gister een rondemister, dus wat wil je nog meer...

:mrgreen:

Gebruikersavatar
TumTumTum
Forum-lid
Berichten: 3224
Lid geworden op: 26 jul 2012 23:19
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar TumTumTum 05 jul 2013 21:56

Een rondemister? Oooooh! Met bierviltjes om zijn heupen?

Maar ok, het lag dus aan mij, heb net weer gemist.:)
Veni. Vidi. Fietsie.

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 05 jul 2013 22:01

53x11 schreef:Het zou leuk zijn als ze het eens over wielrennen gingen hebben in die praatprogramma's...
Het gelul over doping komt me inmiddels wel de neus uit!
Jij hebt liever dat het probleem wordt doodgezwegen, zoals voorheen?

Plaats reactie