WK 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Omdat hij NK is geworden als gevolg van het stellen van prioriteiten door de overige NL renners misschien....?
Less is bore
Dus overschat.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Los van die trui die hij het komende voorjaar nog mag dragen haal je als ploeg een renner in huis die vooral opvalt door onbezonnen ontsnappingen en aanvallen maar los van die amusementswaarde brengt hij een minimaal palmares en weinig UCI punten met zich mee, plus hij is regelmatig uit de running vanwege blessures.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
- Forum-lid
+1timo2.0 schreef:Los van die trui die hij het komende voorjaar nog mag dragen haal je als ploeg een renner in huis die vooral opvalt door onbezonnen ontsnappingen en aanvallen maar los van die amusementswaarde brengt hij een minimaal palmares en weinig UCI punten met zich mee, plus hij is regelmatig uit de running vanwege blessures.
Wat heeft Hoogerland nu helemaal gewonnen de afgelopen vijf jaar? Zwaar overschat en steevast domme acties.
Overigens had er van mij ook best een Spanjaard mogen winnen, vertrouwen doe ik ze niet meer of minder dan de rest van het peloton.
-
- Forum-lid HC
Wat doen ze dan in de sport waar ze wellicht het meest dominant zijn? (MotoGP)daniel1975 schreef:Spanjaarden staan momenteel in elke sport voor mij synoniem aan valsspel/doping.
In dat verband is dit toch wel een opmerkelijk artikel (dopingring ontdekt in Andorra in 2011 waarbij ook een motorracer betrokken was):ericpeters schreef:Wat doen ze dan in de sport waar ze wellicht het meest dominant zijn? (MotoGP)daniel1975 schreef:Spanjaarden staan momenteel in elke sport voor mij synoniem aan valsspel/doping.
http://www.visordown.com/motorcycle-new ... 18379.html
En uiteraard worden de wielrenners in kwestie gewoon met naam en toenaam genoemd, maar de motorracer niet
-
- Forum-lid HC
Ik kan beter maar geen uitspraken over Hoogerland doen, drie ddagen voor het NK zei ik nog dat ie nooit wat wint en gaat winnen en dan een paar dagen erna het NK, haha.
Maargoed buiten het NK zie ik naast een goed (en verdacht?) vuelta optreden niet veel resultaten
Maargoed buiten het NK zie ik naast een goed (en verdacht?) vuelta optreden niet veel resultaten
Dat komt nog wel hoor.. . Johnny zat toevallig voor ons in het vliegtuig vandaag samen met zijn vriendin terug vanuit Pisa.. Vloog net als ons low budget met Rayanair ... Mooie gast en geen kapsones.JPAR schreef:Waarom heeft de Nederlands Kampioen nog geen nieuwe ploeg??
S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid
Weet jij meer als ons Toontje?
LOL, ja, bij zo'n middelmatig renner zouden kapsones ook bijzonder misplaatst zijn.toontje68 schreef:Mooie gast en geen kapsones.
fietsen doe ik net als een prof,
toontje68 schreef:Johnny zat toevallig voor ons in het vliegtuig vandaag samen met zijn vriendin terug vanuit Pisa.. Vloog net als ons low budget met Rayanair ... Mooie gast en geen kapsones.
Pfff, als ik een slechte koers had gereden, kon ik mooi op de fiets naar huis...