Sportful Dolomiti Race
Na dit weekend heb ik voor mezelf een idee hoe ik ervoor sta. Ben in januari gevallen met de MTB en daarbij een bekkenbreukje opgelopen dus een paar weken out geweest. Inmiddels toch alweer ruim een maand aan het fietsen en zelfs al diverse ritten 100+ gemaakt, echter wel steeds deels met een groep. Komende zondag staat de de Volta Limburg Classic 150km op het programma, mijn eerste hoogtemeters van het seizoen. Als ik die fatsoenlijk kan uitrijden ben ik tevreden.
In april heb ik verder weinig tijd om lange tochten te ondernemen, dat zal pas in mei gebeuren. Dan hopelijk ook minimaal eenmaal een 200 km rijden. WP staat in de planning (misschien de lange) en verder misschien de Tour de Namur en een dagje Eifel. Altijd even afwachten hoe het thuisfront dit vindt.
Daarna op donderdag 16 juni met Havana, Csteenbe en daPoker naar Italie.
In april heb ik verder weinig tijd om lange tochten te ondernemen, dat zal pas in mei gebeuren. Dan hopelijk ook minimaal eenmaal een 200 km rijden. WP staat in de planning (misschien de lange) en verder misschien de Tour de Namur en een dagje Eifel. Altijd even afwachten hoe het thuisfront dit vindt.
Daarna op donderdag 16 juni met Havana, Csteenbe en daPoker naar Italie.
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Ik heb deze vorig jaar gereden. Niet dwars door de hoge bergen maar was een erg mooie tocht, het gezelschap met wie ik was vond m ook erg mooi.
http://www.routeyou.com/nl-it/route/vie ... 0km-1500hm
Andere routes direct vanuit Feltre (mits je bergen wilt) kom je al snel over dezelfde passen als waar de Sportful toch rijdt dat vond ik niet zo leuk.
Als je niet de 200 rijdt is de Manghem beklimmen wel erg gaaf om even mee te pakken.
http://www.routeyou.com/nl-it/route/vie ... 0km-1500hm
Andere routes direct vanuit Feltre (mits je bergen wilt) kom je al snel over dezelfde passen als waar de Sportful toch rijdt dat vond ik niet zo leuk.
Als je niet de 200 rijdt is de Manghem beklimmen wel erg gaaf om even mee te pakken.
Ik ben er ook bij op 19 juni. Heb een drukke fiets 10-daagse voor de boeg in Juni, dus dat moet het hoogtepunt qua vorm worden dit jaar:
eerst de trois ballons, en dan op het gemakje in een paar dagen via Oostenrijk (en de Stelvio eens opfietsen als we er toch in de buurt zijn) naar Feltre reizen.
Iemand nog tips voor een camping in Feltre e.o. ?
eerst de trois ballons, en dan op het gemakje in een paar dagen via Oostenrijk (en de Stelvio eens opfietsen als we er toch in de buurt zijn) naar Feltre reizen.
Iemand nog tips voor een camping in Feltre e.o. ?
Het komt nu rap dichterbij. Kilometers maken lukt aardig. Ik zit nu op 4400km dit jaar, maar met de hoogtemeters is het nog niet veel soeps. Aankomende tijd maar weer eens wat vaker de Utrechtse heuvelrug opzoeken en ik ga proberen nog een dagje naar Limburg te gaan en ik heb een ritje van 200km in de Eifel op 5 juni in de planning staan.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
4400 km is toch niet slecht! Daar kom ik nog niet aan (nu 4k). Doel is 5k, wordt lastig doch niet onmogelijk dit te halen. Wel al flink wat hoogtemeters gemaakt, mede dankzij een week vakantie in Italië. Zaterdag nog Tour du Namur, volgende week wellicht nog een Eifelrit met 3000 hm en hopelijk nog minimaal 1x naar Tecklenburg.
Hoe zit met je maten Joost? Hebben die al wat gedaan?
Hoe zit met je maten Joost? Hebben die al wat gedaan?
Die hebben al wel wat gedaan, maar zijn nog steeds in de overtuiging dat rondjes van max 60km in vlakke polders de perfecte voorbereiding zijn voor de Dolomiti. Ik heb het vermoeden dat ik na mijn 203km tocht hen bij finish opvang na hun tocht van 133km
insta #gravelgremmen
Ik heb em vorig jaar gereden, en was toch wel blij dat aardig wat langere tochten (100km +) gemaakt had in heuvelachtig terrein (3-6x per maand Tecklenburg, vanaf januari, en een paar keer in Ljmburg).
En dan nog is de 200km variant zwaar hoor. Maar ja, wel een hele mooie tocht, en prima georganiseerd, dus de moeite van al het trainen zeker waard.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
En dan nog is de 200km variant zwaar hoor. Maar ja, wel een hele mooie tocht, en prima georganiseerd, dus de moeite van al het trainen zeker waard.
Sent from my SM-T810 using Tapatalk
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24