Bakker racing
Gabba 2 besteld, krijg een Perfetto binnen waarvan ik na 1 keer gebruik zie dat de trip van de kleding los laat. Stuur een mail met foto en na 2 maal vragen is het garantie. Ik kijk op de site over retourneren en daar staat dat ik een retourbon moet vragen. Daarvoor moet ik contact opnemen, na 2 maal geen antwoord bel ik maar even.
Ik vraag hoe het werkt en er wordt mij uitgelegd dat "normaal" dat zij een nieuwe product sturen en dat ik mijne moet terug sturen. Dan worden de kosten gedeeld? Daar was ik wat verbaasd over en toen sloeg de stemming om aan de andere kant. Onvriendelijk en service = 0. Ik heb het idee dat iedereen maar denkt extra omzet te kunnen creeeren via internet en geen rekening houden met after-sales en garanties. Dat is de keerzijde van meer omzet via internet.
Ik vraag hoe het werkt en er wordt mij uitgelegd dat "normaal" dat zij een nieuwe product sturen en dat ik mijne moet terug sturen. Dan worden de kosten gedeeld? Daar was ik wat verbaasd over en toen sloeg de stemming om aan de andere kant. Onvriendelijk en service = 0. Ik heb het idee dat iedereen maar denkt extra omzet te kunnen creeeren via internet en geen rekening houden met after-sales en garanties. Dat is de keerzijde van meer omzet via internet.
Wat had je anders verwacht van een notoire bedrieger?
- Matthijs1973
- Forum-lid
- Berichten: 444
- Lid geworden op: 25 sep 2012 08:26
- Locatie: Zeist
vrij normaal hoor dat je verzendkosten betaald voor retourneren met een product onder garantie (oa Mantel). Zonder in de verdediging te schieten voor Bakker, ik had een Tacx Flux besteld en betaald, bleek niet leverbaar te zijn (niet snel genoeg voor mij) waarna ik de bestelling telefonisch annuleerde. Binnen 2 dagen geld terug op de rekening. Er werken ondertussen meer mensen bij Bakker (heb er zelf 3 aan de lijn gehad), blijkbaar verschilt de klantvriendelijkheid per medewerker
Dat is zeker niet normaal.! Bij het retourneren van goederen onder garantie dient de verkoper de verzendkosten aan jou terug te betalen.! Het is wat anders als het product jou niet bevalt dan heb je het recht de goederen binnen 14 dagen terug te sturen maar dan betaal je wel de verzendkosten voor het retour sturen tenzij de webwinkel dit gratis aanbiedt. De webwinkel dient dan na ontvangst het aankoopbedrag incl. de verzendkosten voor de thuisbezorging binnen 14 dagen aan jouw terug te betalen.Matthijs1973 schreef:vrij normaal hoor dat je verzendkosten betaald voor retourneren met een product onder garantie (oa Mantel).
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
- Berichten: 2744
- Lid geworden op: 09 aug 2014 20:21
Een wet betekend helaas nog niet dat het gebeurd.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
- Berichten: 1437
- Lid geworden op: 26 jan 2015 19:14
Dat betekent inderdaad niet dat het gebeurt.Fietsen?altijd schreef:Een wet betekend helaas nog niet dat het gebeurd.
Paar seconden Googlen en je weet dat deze meneer bij herhaling doping nam. Notoire bedrieger dus. Ik gun hem mijn centen niet.zola1978 schreef:Dat was voor mij dan niet notoir
Ik stond echt versteld van zijn reactie, maar dat was dus blijkbaar niet nodig.
Gewoon bij Mantel bestellen. Misschien paar centen meer, maar nooit gezeur met retour (meerdere ervaringen, altijd positief!).
Dan zou ik ook geen Eddy Merckx fiets kopen....havana schreef:Paar seconden Googlen en je weet dat deze meneer bij herhaling doping nam. Notoire bedrieger dus. Ik gun hem mijn centen niet.
Eddy heeft al lang niks meer te maken met dat merk en verder heb je volkomen gelijk. Sowieso is dat merk op sterven na dood.
Op de site staat dat je een retourbon krijgt. Daarnaast heb ik er 2 maal om gevraagd, gebeld en afgeblaft en vervolgens heb ik nog steeds geen bericht.Matthijs1973 schreef:vrij normaal hoor dat je verzendkosten betaald voor retourneren met een product onder garantie (oa Mantel). Zonder in de verdediging te schieten voor Bakker, ik had een Tacx Flux besteld en betaald, bleek niet leverbaar te zijn (niet snel genoeg voor mij) waarna ik de bestelling telefonisch annuleerde. Binnen 2 dagen geld terug op de rekening. Er werken ondertussen meer mensen bij Bakker (heb er zelf 3 aan de lijn gehad), blijkbaar verschilt de klantvriendelijkheid per medewerker
Het is niet echt constructief omgaan met je klanten.
Jongens, jongens wat laten jullie je piepelen.Quarantanove schreef:Dat betekent inderdaad niet dat het gebeurt.Fietsen?altijd schreef:Een wet betekend helaas nog niet dat het gebeurd.
Het staat ook nog eens in de algemene voorwaarden van Bakker racing:
Garantieaanvraag
Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren, eventuele kosten worden later teruggestort op uw rekening. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Voordat u het product retour stuurt naar ons dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice voor de garantieprocedure.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless