Pagina 10 van 26

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 10:47
door zola1978
Gabba 2 besteld, krijg een Perfetto binnen waarvan ik na 1 keer gebruik zie dat de trip van de kleding los laat. Stuur een mail met foto en na 2 maal vragen is het garantie. Ik kijk op de site over retourneren en daar staat dat ik een retourbon moet vragen. Daarvoor moet ik contact opnemen, na 2 maal geen antwoord bel ik maar even.

Ik vraag hoe het werkt en er wordt mij uitgelegd dat "normaal" dat zij een nieuwe product sturen en dat ik mijne moet terug sturen. Dan worden de kosten gedeeld? Daar was ik wat verbaasd over en toen sloeg de stemming om aan de andere kant. Onvriendelijk en service = 0. Ik heb het idee dat iedereen maar denkt extra omzet te kunnen creeeren via internet en geen rekening houden met after-sales en garanties. Dat is de keerzijde van meer omzet via internet.

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 11:31
door havana
Wat had je anders verwacht van een notoire bedrieger?

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 11:49
door zola1978
Dat was voor mij dan niet notoir :)
Ik stond echt versteld van zijn reactie, maar dat was dus blijkbaar niet nodig.

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 11:54
door Matthijs1973
vrij normaal hoor dat je verzendkosten betaald voor retourneren met een product onder garantie (oa Mantel). Zonder in de verdediging te schieten voor Bakker, ik had een Tacx Flux besteld en betaald, bleek niet leverbaar te zijn (niet snel genoeg voor mij) waarna ik de bestelling telefonisch annuleerde. Binnen 2 dagen geld terug op de rekening. Er werken ondertussen meer mensen bij Bakker (heb er zelf 3 aan de lijn gehad), blijkbaar verschilt de klantvriendelijkheid per medewerker ;-)

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 15:24
door Orlok
Matthijs1973 schreef:vrij normaal hoor dat je verzendkosten betaald voor retourneren met een product onder garantie (oa Mantel).
Dat is zeker niet normaal.! Bij het retourneren van goederen onder garantie dient de verkoper de verzendkosten aan jou terug te betalen.! Het is wat anders als het product jou niet bevalt dan heb je het recht de goederen binnen 14 dagen terug te sturen maar dan betaal je wel de verzendkosten voor het retour sturen tenzij de webwinkel dit gratis aanbiedt. ;) De webwinkel dient dan na ontvangst het aankoopbedrag incl. de verzendkosten voor de thuisbezorging binnen 14 dagen aan jouw terug te betalen. ;)

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 16:01
door Fietsen?altijd
Een wet betekend helaas nog niet dat het gebeurd.

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 18:02
door Quarantanove
Fietsen?altijd schreef:Een wet betekend helaas nog niet dat het gebeurd.
Dat betekent inderdaad niet dat het gebeurt.

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 18:20
door havana
zola1978 schreef:Dat was voor mij dan niet notoir :)
Ik stond echt versteld van zijn reactie, maar dat was dus blijkbaar niet nodig.
Paar seconden Googlen en je weet dat deze meneer bij herhaling doping nam. Notoire bedrieger dus. Ik gun hem mijn centen niet.

Gewoon bij Mantel bestellen. Misschien paar centen meer, maar nooit gezeur met retour (meerdere ervaringen, altijd positief!).

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 18:22
door baron062
havana schreef:Paar seconden Googlen en je weet dat deze meneer bij herhaling doping nam. Notoire bedrieger dus. Ik gun hem mijn centen niet.
Dan zou ik ook geen Eddy Merckx fiets kopen....

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 18:24
door havana
Eddy heeft al lang niks meer te maken met dat merk en verder heb je volkomen gelijk. Sowieso is dat merk op sterven na dood.

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 18:37
door zola1978
Matthijs1973 schreef:vrij normaal hoor dat je verzendkosten betaald voor retourneren met een product onder garantie (oa Mantel). Zonder in de verdediging te schieten voor Bakker, ik had een Tacx Flux besteld en betaald, bleek niet leverbaar te zijn (niet snel genoeg voor mij) waarna ik de bestelling telefonisch annuleerde. Binnen 2 dagen geld terug op de rekening. Er werken ondertussen meer mensen bij Bakker (heb er zelf 3 aan de lijn gehad), blijkbaar verschilt de klantvriendelijkheid per medewerker ;-)
Op de site staat dat je een retourbon krijgt. Daarnaast heb ik er 2 maal om gevraagd, gebeld en afgeblaft en vervolgens heb ik nog steeds geen bericht.

Het is niet echt constructief omgaan met je klanten.

Re: Bakker racing

Geplaatst: 31 jan 2017 19:18
door Orlok
Quarantanove schreef:
Fietsen?altijd schreef:Een wet betekend helaas nog niet dat het gebeurd.
Dat betekent inderdaad niet dat het gebeurt.
Jongens, jongens wat laten jullie je piepelen. :roll:

Het staat ook nog eens in de algemene voorwaarden van Bakker racing:

Garantieaanvraag

Bij een garantie of defect kunt u het product kosteloos retourneren, eventuele kosten worden later teruggestort op uw rekening. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk om beschadigingen te voorkomen. Voordat u het product retour stuurt naar ons dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice voor de garantieprocedure
. :like: