Wat is dit voor (f)iets?
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik denk aan iets wits met elevated chainstays. Zoiets dus, maar goed zo zijn er nog veel meer frames.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik vond die BB toch te modern voor zo'n oude Specialized en zag ergens een zwart/witte Dogma 65.1. Al kan ik die blauwe ring niet echt plaatsen... Of een oud of nieuw ding is, is moeilijk te zien...
-
- Forum-lid
Ik denk dat we nu haast met zekerheid kunnen zeggen dat het een pinarello dogma 65.1 is......
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
De volgende mag Suntoro plaatsen wat mij betreft, hij was de eerste die met een pinarello dogma 65:1 kwam
(oh jah en ik zou niet weten wat ik nu moet plaatsen)
(oh jah en ik zou niet weten wat ik nu moet plaatsen)
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed... Lukt me niet om een ander ding fatsoenlijk groot genoeg scherp te krijgen. Dus toch maar weer een fiets, maar welke is dit?...
Laatst gewijzigd door Suntoro op 21 feb 2014 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Beone Raw?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Nee, maar dat het carbon is klopt... Helaas zijn mijn andere foto's die er van had gemaakt te herleiden op Google... Dus voorlopig blijft het bij dit plaatje zonder verdere hints nog.JPAR schreef:Beone Raw?
Nee, ook niet... Wel een nette fiets ook. Maar voor het gemak heb ik het bij de racefietsen gehouden. Dit forum is daar toch meer op gericht. In 1994 kocht ik bijna een mountainbike van dat merk bij Versteege Wielersport in Zandvoort die me een hele mooie aanbieding deed voor fl. 300,- meer, omdat die maat beter was voor mij. Maar voor de 1 maat te grote Giant Escaper (laatste exemplaar bij Giant) had ik gespaard als kind en veel meer kon ik niet uitgeven, want had ook nog een helm en broek nodig. En kocht de Giant Escaper, ondanks tegen de adviezen van Versteege Wielersport in... De kenner weet welke merken ze daar verkochten natuurlijk, want Versteege was een redelijk begrip in Noord-Holland toendertijd. Je zag hem veel op mountainbike en wielerwedstrijden. Maar een tita Merlin is het zeker niet.Sebo schreef:Een Scott Scale 735 ?
Wist niet dat dit merk tegenwoordig ook strakke racefietsen maakten... Maar toen ik ze vorig jaar een aantal keren in beeld zag op tv trok het weer mijn aandacht. Oops , misschien nu toch teveel gezegd...
Felt?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het gaat de goede kant (neem dat ook mee in de interpretatie). Overigens ook strakke fietsen bij Felt, maar met Versteege Wielersport had Felt in 1994 niets te maken... Hoewel Felt in 1994 is opgericht volgens Wikipedia, maar nog erg onbekend volgens mij toen. Kestrel wat Versteege ook toen verkocht is het overigens ook niet. Verwacht wel het merk + model ook, maar dat is niet zo moeilijk als het merk geraden is...JPAR schreef:Felt?
Dit merk heeft enige connectie met Reynolds gehad, maar momenteel heeft het merk een connectie met wijn... Helaas kan ik niet meer plaatjes laten zien, want dat maakt het met Google te gemakkelijk (heb ik getest.... ). Dus voorlopig even alleen deze tips... Ik wil niet de fout van de vorige keer maken dat ik met mijn tips te makkelijk maakte. Nu kan Google sowieso al je vriend zijn, mits goed gebruikt... . In de loop van de dag nog een tip, mits niet geraden.
Het is zeker geen budget racefiets, maar wel gewoon een productie model...