De 'Daar word ik vrolijk van" Top 10
- robbebopper
- Forum-lid HC
Het pleit voor je dat je daar vrolijk van wordt.
Een pessimistischer type zou er misschien onzeker van worden
Een pessimistischer type zou er misschien onzeker van worden
-
- Forum-lid
Mijn vriendin hoeft ook niet stil te gaan staan. Fietsers en auto`s stoppen, vliegtuigen landen. Allemaal vriendelijke mannen die vragen of ze hulp nodig heeft. En zelf kun je 15 kilometer naar de dichtsbijzijnde fm lopen zonder dat er een kat naar je omkijkt
-
- Forum-lid
- Contact
+ 1 !robbiey schreef:Wanneer je onbewust voor een langere afstand constant een hoge snelheid weet te realiseren en je ondertussen geniet van een nieuwe route die fantastisch mooi blijkt te zijn
I'm on FB too: https://www.facebook.com/erik.dignum
I has a cycling related FB group also: https://www.facebook.com/groups/449289305145379/
I has a cycling related FB group also: https://www.facebook.com/groups/449289305145379/
Dát is niet waar! Ik heb al een paar keer aan andere mensen (toevallig allen mannen) gevraagd of ze een binnenbandje nodig hadden. Maar een keer was het heel geen fietser maar een skeelerer met een fietshelm op die zat uit te hijgen op een hekje en een andere keer was het een mountainbiker die er doorheen zat en besloot verder te lopen. Of een triatleet die naast zijn fiets aan het rennen was...???? Etc.dickygiovanni schreef:Mijn vriendin hoeft ook niet stil te gaan staan. Fietsers en auto`s stoppen, vliegtuigen landen. Allemaal vriendelijke mannen die vragen of ze hulp nodig heeft. En zelf kun je 15 kilometer naar de dichtsbijzijnde fm lopen zonder dat er een kat naar je omkijkt
Dus mocht ik je tegenkomen met je fiets in de prak zou het best zijn dat ik hulp aan bied.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
- Forum-lid
Wanneer jij en je fietsmaatje elkaar zo opnaaien dat je elkaar tot prestaties helpt die je alleen niet lukken.
-
- Forum-lid
In chronologische volgorde van een rit:
1. Binnen tien minuten omgekleed zijn, omdat het zo'n mooi weer is dat een korte broek, een shirt en één paar sokken volstaat.
2. M'n nieuwe fiets van de haak pakken, en me nog steeds verbazen over hoe licht dat voelt in vergelijking met m'n oude.
3. De stad uitfietsen via mijn nieuw bedachte route, zodat ik nog maar één stoplicht heb (die ook nog eens op groen staat).
4. De zon op m'n huid voelen.
5. Het bos ruiken.
6. Met wind mee niets anders horen dan het suizen van mijn bandjes op het asfalt.
7. Voorrang krijgen van een auto terwijl ik dat niet heb, vooral bij rotondes.
8. Een stukje samen opfietsen met een toevallige medefietser, en na een korte babbel ook nog even samen ronddraaien en elkaar bedanken als de wegen weer scheiden.
9. Bij thuiskomst constateren dat de fiets niet gepoetst hoeft te worden.
10. Moe en voldaan onder de douche stappen, en de zoutresten van mijn voorhoofd spoelen.
Eigenlijk is een top 10 nog te kort...
1. Binnen tien minuten omgekleed zijn, omdat het zo'n mooi weer is dat een korte broek, een shirt en één paar sokken volstaat.
2. M'n nieuwe fiets van de haak pakken, en me nog steeds verbazen over hoe licht dat voelt in vergelijking met m'n oude.
3. De stad uitfietsen via mijn nieuw bedachte route, zodat ik nog maar één stoplicht heb (die ook nog eens op groen staat).
4. De zon op m'n huid voelen.
5. Het bos ruiken.
6. Met wind mee niets anders horen dan het suizen van mijn bandjes op het asfalt.
7. Voorrang krijgen van een auto terwijl ik dat niet heb, vooral bij rotondes.
8. Een stukje samen opfietsen met een toevallige medefietser, en na een korte babbel ook nog even samen ronddraaien en elkaar bedanken als de wegen weer scheiden.
9. Bij thuiskomst constateren dat de fiets niet gepoetst hoeft te worden.
10. Moe en voldaan onder de douche stappen, en de zoutresten van mijn voorhoofd spoelen.
Eigenlijk is een top 10 nog te kort...
que? moet je dan ook je make-up nog bijwerken ofzo? Ik heb toch echt binnen een minuutje mn fietskloffie wel aan.. winterkloffie duurt dan ms 2 minutenlnnrtlnnrt schreef: 1. Binnen tien minuten omgekleed zijn, omdat het zo'n mooi weer is dat een korte broek, een shirt en één paar sokken volstaat.
Je andere 9 punten kan ik me prima in vinden overigens
Nog een:
Nu uit mn kantoorraam naar buiten kijken en al bedenken dat ik straks weer lekker op de fiets richting huis mag welke mooie route zullen we vandaag eens nemen...
-
- Forum-lid
Tien minuten is misschien wat overdreven, maar een paar skisokken, plus een paar sportsokken, langebroek, hartslagmeter, ondershirt, ondershirt twee, fietsjack, schoenen, overschoenen, reflecterend hesje, handschoenen over de langemouwen van ondershirt en onder langemouwen van fietsjack, fietspetje en helm krijg ik niet in 2 minuten voor elkaar. En dan moet ik ook nog m'n make-up
Het vooruitzicht dat we komend weekend weer naar de zomertijd gaan en we 's avonds weer zonder verlichting kilometers kunnen maken... (met alle voordelen daarvan om een top 10 te maken)