Welke fietssokken dragen jullie?
- GRS Pro Bike service
- Forum-lid
- Contact
setje LAWI sokken voor mijn verjaardag gehad. Erg fijne wielersokken. aanrader!
Ook besteld, lage en hoge, en bevallen erg goed zeg!Marco schreef:Heb zelf uiteindelijk fietssokken besteld bij http://www.sockeloen.nl.
Ben zeer tevreden met deze wielersokken. Vooral de prijs kwaliteit verhouding is top. Voor de meeste sokken ben je al snel 15 tot 20 euro kwijt, en deze zijn maar 6 a 7 euro.
Er zijn ook zowel hoge als lage sokken dus voor ieder wat wils. (Zelf beide geprobeerd om te kijken wat mij het beste staat)
Zag toevallig dat op de foto op de nieuwste cover van Fiets ook Sockeloen fietssokken gedragen worden.
Werden zelfs bezorgd op de racefiets, geweldig.
Alleen met dat soort prijzen vind ik de verzendkosten zo jammer. Of even een groepsinkoop doen, meer liefhebbers in Eindhoven?
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
iceman2 schreef:Bij Van Eyck. (Belgie), hebben ook online shop.Svinckx schreef:iceman2 schreef:In de aanbieding voor 5 Eu/paar, kon ik niet laten liggen ;-D
Waar heb je die gevonden ??
Heb net 4paar binnen gekregen, zijn wel heel dun niet? Paar keer fietsen en er zit een gat in?
De kans dat ik het mis heb is als een dubbeltje op zijn kantje.
Voor het eerst maar eens hoge sokken proberen. Tot nu toe altijd middelhoge (normale) sokken gebruikt. N.a.v. reacties op forum bij Sockeloen terecht gekomen en twee paar besteld. Tussen de beide exemplaren zit een klein lengteverschil terwijl het dezelfde type (performance) is. Ze zitten lekker, morgen maar testen hoe het fietst
Cube Agree GTC SL - 2014
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018
Canyon Grand Canyon AL SLX 8.0 - 2018