Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote Vuelta-topic

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 09 sep 2010 01:06

Urtasun is momenteel meer een sprinter dan Isasi, die zich een paar jaar geleden nog wel eens in de sprints liet zien maar tegenwoordig eigenlijk nooit meer.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 09 sep 2010 11:26

Wat een rare etappe voor Rabobank... De knie was oke, de conditie niet. Van Houwelingen neemt het Menchov niet eens kwalijk, dat hij in koers niets heeft laten horen. Ik vind dat raar. Als je 5 minuten verliest in dik 5 km, dan moet je toch voelen dat je niet top bent?

Wat een drama. Menchov niet goed, ten Dam niet goed (voorlopig, maar als je na 5 km in een ploegentijdrit moet lossen, dan wordt het niets volgens mij), Gesink doet niet mee, Mollema geblesseerd, Freire heeft last van zijn achterwerk en is (nog) niet goed. En dan zit je verder nog met renners als Ardilla, Nuyens en Kozuntchuk, die gewoon niet goed genoeg zijn voor dagsucces. Niermann en Garate winnen ook zelden. Tja...

louise
Forum-lid
Contact

louise 09 sep 2010 15:37

ponsteen schreef:]Freire heeft last van zijn achterwerk en is (nog) niet goed.

Nou... Als ik zag hoe Freire gister omhoog reed en finishte, denk ik: houd Oscarito maar weer in de gaten voor het WK. Freire is echt een beetje zo'n stiekemerd, hè, die zie je niet, totdat-ie ineens weer wint (;

Louise
Weblog over hoe ik op mijn 50e Ironman werd (en meer): http://www.delftweg9.nl/triathlon/

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 09 sep 2010 21:37

Ik bedoelde niet dat Anton nu de sprinter is van de ploeg.
Ik dacht dat hij een jaar of drie geleden die status had, en het feit dat hij leuk een berg op kon maakten de verwachtingen hoog.
Nadat hij twee jaar geleden in de Vuelta zijn sleutelbeen brak, heb ik eigenlijk weinig meer van hem vernomen, tot deze Vuelta dan.;)

kaj1500
Forum-lid

kaj1500 09 sep 2010 22:37

Een goede Igor Anton kan meer dan leuk een berg op, en kan dan bovendien nog goed aankomen. Wisselvallig, dat wel. En z'n tijdrit is 3x niks, dus hij zal nog flink wat tijd moeten pakken. Hij zei zelf trouwens dat hij (vooraf) geen rekening hield met eindwinst in deze Vuelta.

Hij boekte gisteren in ieder geval een prachtige overwinning. Onderaan een beetje poker gespeeld door zogenaamd te lossen, prachtig. Als het nog iets steiler wordt moet hij zelfs beter tot zijn recht komen.

Vandaag ging de overwinning naar Cavendish, met een Champs-Elyseetje. (Lees: als een dwaas gepiloteerd door de laatste bocht, en met 10 vingers in z'n neus over de streep ;) )
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 09 sep 2010 22:49

en die ploegmaat van cavendish die nog derde werd dan, ik denk dat als hij niet was gaan juichen hij nog 2de was ook
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

bmiller
Forum-lid

bmiller 10 sep 2010 11:15

Echt een mooie overwinning van Cav en Coss was echt een superknecht. Theo Bos kwam niet naar voren. Verloor echt in de laatste bocht 10 plaatsen jammer. Maar blijven oefenen :)
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

delirium
Forum-lid

delirium 10 sep 2010 23:06

Prachtig van Cav, dat wippertje. veel mooier dan zijn eerdere strapatsen.

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 10 sep 2010 23:31

Van mij hoeft dat patserige niet.
Oké, hij is erg goed maar hij hoeft het er niet in te blijven wrijven bij de concurrentie.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarvoor hij nooit gefeliciteerd wordt door andere sprinters.
De enige door wie hij gefeliciteerd wordt zijn zijn ploegmaten.
En blijkbaar verlangt hij ook naar die felicitaties want je ziet dat hij vol verlangen aan het kijken is waar zijn ploegmakkers blijven.

eelcoz

eelcoz 10 sep 2010 23:32

Theo V schreef:Van mij hoeft dat patserige niet.
Oké, hij is erg goed maar hij hoeft het er niet in te blijven wrijven bij de concurrentie.
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarvoor hij nooit gefeliciteerd wordt door andere sprinters.
De enige door wie hij gefeliciteerd wordt zijn zijn ploegmaten.
En blijkbaar verlangt hij ook naar die felicitaties want je ziet dat hij vol verlangen aan het kijken is waar zijn ploegmakkers blijven.

Kortom, het is gewoon een droeftoeter!:D

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 11 sep 2010 00:33

Joling zou zeggen: "ik hou d'r van!".

[img=http://cdn.media.cyclingnews.com//2010/ ... ll_600.jpg]
"Try not. Do or do not......there is no try"

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 11 sep 2010 00:57

andromeda schreef:Joling zou zeggen: "ik hou d'r van!".

Het is toch wel mooi.

Volgende keer een wheelie.

Plaats reactie