Profteamkleding of neutrale kleding?
Die shirts van Blanco kunnen mij niet bekoren, nee. Klopt.
En in je bmc-outfit op die Zwitserse fiets? Dat vind ik ook nog wel kunnen. (Als je hard fietst, zie je toch niet dat er Tiagra opzit, NoChain... )
En in je bmc-outfit op die Zwitserse fiets? Dat vind ik ook nog wel kunnen. (Als je hard fietst, zie je toch niet dat er Tiagra opzit, NoChain... )
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
- Infinito GB
- Forum-lid
En dan heb je natuurlijk ook nog de kleding die bedrukt is door fietsenwinkels. De meeste gerenommeerde fietsenwinkels hebben wel zo'n setje. Had het vroeger ook. Nu bij het oppakken van het fietsen gewoon een zwart setje Castelli.
- ophetkantje
- Forum-lid
Toch wel apart dit onderwerp, merk het bij mezelf ook dat ik het niet helemaal begrijp. Als voetbalfan draag ik met plezier naar wedstrijden van mijn club een shirt van mijn club, zonder schaamte of wat dan ook. Dit terwijl ik maar een heel middelmatige voetballer was. Maar als fan mag je dat shirt dragen vind ik zelf. Mijn neefjes lopen dat en nacht in shirtjes van clubs waar ze fan van zijn, zowel Nederlandse als buitenlands clubs, vind ik ook gewoon leuk. Dan terug naar wielrennen. Een shirt van het merk waarvan de fiets is vind ik "helemaal af" bijv een Look shirt bij een Look fiets of een Storck shirt bij een Storck fiets. Als het dan profteams zijn zoals Cannondale of zo vind ik het al minder wordt het een shirt van een profteam dat niet naar een fiets is genoemd zie ik het helemaal niet meer zitten. Toch ben ik wel fan van sommige teams, maar ik voel totaal geen behoefte om in een shirt van die ploeg te gaan rijden. Vreemd dat ik bij mezelf die tegenstrijdigheid constateer zonder hem echt te kunnen verklaren. Overigens rijd ik door elkaar in club, team en neutrale kleding. (uiteraard van club en team waarvan ik lid ben (of ben geweest).
Ach, ik zeg ook maar wat
Maar ok.... Even resume....
Als je op een cannondale fiets rijdt, en in een zwart cannondale-garmin shirt fietst...
Ben je dan echt zo fout als een vrouw met bierbuik in een strakke roze legging?
Is dat echt zo erg?
Buiten deze discussie om.... Het is wel een plaatje van een jersey he? Is persoonlijk, smaak etc etc. maar toch...
Ps. Ben het wel eens met dat bolletjes, gele en andere prestatie truien not done zijn. Ook olympische truien vallen hier onder.
Uitzonderingen zijn wat mij betreft truitjes voor kinderen. Het moet toch heerlijk zijn om je zoontje in een geel truitje te zien fietsen op zijn driewieler?
En eventuele erfstukken, dat kan ook een mooie waarde hebben denk ik,
Als je op een cannondale fiets rijdt, en in een zwart cannondale-garmin shirt fietst...
Ben je dan echt zo fout als een vrouw met bierbuik in een strakke roze legging?
Is dat echt zo erg?
Buiten deze discussie om.... Het is wel een plaatje van een jersey he? Is persoonlijk, smaak etc etc. maar toch...
Ps. Ben het wel eens met dat bolletjes, gele en andere prestatie truien not done zijn. Ook olympische truien vallen hier onder.
Uitzonderingen zijn wat mij betreft truitjes voor kinderen. Het moet toch heerlijk zijn om je zoontje in een geel truitje te zien fietsen op zijn driewieler?
En eventuele erfstukken, dat kan ook een mooie waarde hebben denk ik,
Als jij blij wordt van die trui en er moraal van krijgt, dan zou ik er lekker in gaan fietsen. Je kan moeilijk rekening gaan houden met mensen die je niet kent en onderweg misschien wel tegen komt. Fietsen moet je gewoon voor jezelf en je eigen plezier doen en niet omdat iemand anders daar wat van vindt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Ook al is het nog fouter dan een Tokkie in een bubbelbad...je moet gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt. Wat je ook doet, er is namelijk altijd wel iemand die iets te zeiken heeft.
Dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet in een bolletjestrui de Keutenberg op willen lopen...soms moet je gewoon zelfcensuur toe passen. En wat betreft kampioens- regenboog en andere truien...je gaat toch ook niet met medailles om je nek lopen van wedstrijden waar je niet eens aan mee gedaan hebt, laat staan gewonnen?
Dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet in een bolletjestrui de Keutenberg op willen lopen...soms moet je gewoon zelfcensuur toe passen. En wat betreft kampioens- regenboog en andere truien...je gaat toch ook niet met medailles om je nek lopen van wedstrijden waar je niet eens aan mee gedaan hebt, laat staan gewonnen?
Veni. Vidi. Fietsie.
Nee klopt, dat laatste ben ik helemaal mee eens hoor, dat dat even duidelijk is, .
--
Zit zo een beetje te denken. Vraag me nu echt af van alle mensen die wel team jerseys dragen, wat percentage daarvan eigenlijk altijd (amateur) voetballers zijn geweest die geen enkel idee hebben over dit 'taboe'.
--
Zit zo een beetje te denken. Vraag me nu echt af van alle mensen die wel team jerseys dragen, wat percentage daarvan eigenlijk altijd (amateur) voetballers zijn geweest die geen enkel idee hebben over dit 'taboe'.
Ben zowel amateur als prof voetballer geweest......en mij kan het echt geen ene fluit schelen wie wat aan trekt. Alsof alle amateur voetballer, wat er nogal meer zijn dan "fietsertjes", altijd in een voetbal shirt lopen?Bredalp schreef:Nee klopt, dat laatste ben ik helemaal mee eens hoor, dat dat even duidelijk is, .
--
-
- Forum-lid
En kan dit dan?