Parijs-Brest 2015
De gerealiseerde hoogtemeters van 2011 waren heen 5820 en terug 5536 (barometrisch garmin 800).
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Vorig jaar kreeg ik de 1.300 in Schotland ook niet in één bestand. Dat bleek na ruim 900 kilometer. Gelukkig had ik de papieren routebeschrijving er bij. Route was daar niet zo moeilijk, maar toch.
Een lange tocht in één bestand zetten gebeurt mij een volgende keer niet weer.
Vergis je niet met de pijlen. Als het donker is en je vermoeid bent of raakt, mis je de pijlen ook zo maar.
Een lange tocht in één bestand zetten gebeurt mij een volgende keer niet weer.
Vergis je niet met de pijlen. Als het donker is en je vermoeid bent of raakt, mis je de pijlen ook zo maar.
Ik ben nog op zoek om met iemand mee te kunnen rijden naar Parijs. Ik start zondag 16 augustus om 19:15u. Maar ik heb zaterdag om 18:00u nog fiets controle. Ik woon in Oosterhout ( NB ). Wie o wie heeft er nog een plek vrij ? Uiteraard tegen vergoeding.
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.
Ik ga gewoon met de trein naar Parijs. Mijn gebruikelijke route. Belgische spoorwegen tot vlak voor de grens (Erquellinnes), de grens over fietsen en dan vanaf Maubeuge de intercity naar Parijs.
Via Lille kan ook. Er zijn meerdere TGV's per dag die fietsen meenemen en een aantal verbindingen per dag met overstap in Amiens.
Via Lille kan ook. Er zijn meerdere TGV's per dag die fietsen meenemen en een aantal verbindingen per dag met overstap in Amiens.
-
- Forum-lid
Doe je de terugreis ook zo of blijf je langer in Parijs?
Walter,
Ik word opgehaald door mijn vrouw als ik finish. Zij kon geen vrij krijgen om me te brengen. Zelf heen rijden was wel een optie, maar het terugrijden zou erg moeilijk worden na zo'n zware tocht. Dus vandaar deze optie.
Ik word opgehaald door mijn vrouw als ik finish. Zij kon geen vrij krijgen om me te brengen. Zelf heen rijden was wel een optie, maar het terugrijden zou erg moeilijk worden na zo'n zware tocht. Dus vandaar deze optie.
-
- Forum-lid
Ik zou er zeker een paar dagen Parijs aan hebben vastgeplakt. Ik vind het bijzonder zoals jullie het doen.
Begint nu toch wel spannend te worden. Donderdag vertrekken we naar Versailles. Als de weersvoorspelling klopt, zal ik de schuld niet aan het weer kunnen geven als het niet lukt. Ben benieuwd wat me te wachten staat.
Parijs-Brest-Parijs 2023