Vuelta 2015
Dit is nu al jarenlang aan de gang die wildgroei aan motoren en het gevaarlijke gedrag van die motoren voor de renners. Nooit iets aan gedaan. Inmiddels is het zo ver dat de motoren in de maand augustus al twee koersen beslissen. Eerst Greg die zeker had gewonnen, vandaag Sagan die zeker had gewonnen. Ook nu wordt er aan die motoren vast niks gedaan.
Goed om te zien dat Sagan er ook boos over werd, die renners laten maar alles over zich heenkomen.
Staat hier los van, maar ook altijd met die valpartijen, eerste mensen die er bij staan zijn al die motoren met die fotografen. Knap dat die renners die erbij liggen zich zo goed in kunnen houden met die rotzakken met hun lenzen meteen voor je neus.
Goed om te zien dat Sagan er ook boos over werd, die renners laten maar alles over zich heenkomen.
Staat hier los van, maar ook altijd met die valpartijen, eerste mensen die er bij staan zijn al die motoren met die fotografen. Knap dat die renners die erbij liggen zich zo goed in kunnen houden met die rotzakken met hun lenzen meteen voor je neus.
De Belgische renner Kris Boeckmans wordt na een zware valpartij zaterdag in de achtste etappe van de Ronde van Spanje in een kunstmatige coma gehouden.
De 28-jarige Boeckmans kwam hard ten val, lag vervolgens roerloos op het wegdek en werd naar het ziekenhuis gebracht.
Volgens zijn ploeg Lotto-Soudal heeft hij zware verwondingen aan zijn gezicht, drie gebroken ribben en een hersenschudding. Ook had hij een bloeding in zijn long.
De sprinter zal enkele dagen in coma worden gehouden. Waarschijnlijk moeten de artsen hem opereren aan zijn gezicht, waarin hij meerdere botten gebroken heeft.
Bron : nu.nl
tsja, het zag er al niet zo best uit, ik hoop dat hij weer snel zal herstellen.
De 28-jarige Boeckmans kwam hard ten val, lag vervolgens roerloos op het wegdek en werd naar het ziekenhuis gebracht.
Volgens zijn ploeg Lotto-Soudal heeft hij zware verwondingen aan zijn gezicht, drie gebroken ribben en een hersenschudding. Ook had hij een bloeding in zijn long.
De sprinter zal enkele dagen in coma worden gehouden. Waarschijnlijk moeten de artsen hem opereren aan zijn gezicht, waarin hij meerdere botten gebroken heeft.
Bron : nu.nl
tsja, het zag er al niet zo best uit, ik hoop dat hij weer snel zal herstellen.
Ik kon het niet goed zien... maar het is toch wel zijn eigen fiets waar hij een trap tegen geeft? Dat ie niet een toeschouwer zijn fiets verrot geschopt heeft. Wel zeer terechte reactie en begrijpelijk. De zoveelste die aangereden wordt door een motor of auto. Maar zeker vam wist als GvA was, was Sagan natuurlijk niet.
Pffft. Hopelijk komt Kris Boekmans er snel bovenop.
Pffft. Hopelijk komt Kris Boekmans er snel bovenop.
is het fietsen aan het her-ontdekken
Dat broekie met z'n Livestrong bandje had hij er echt wel opgelegd in de sprint .joosting87 schreef:Maar zeker vam wist als GvA was, was Sagan natuurlijk niet.
Ik vond die woede-uitbarsting nog best wel mee vallen voor "de Hulk"...
Campagnolo Ultra Dork
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
kwam net deze tegen
Of boekmans in het aangezicht zal moeten worden geopereerd valt volgens mij nog af te wachten. Ik heb in 2006 ook een tuimelperte gedaan met 5 breuken in het aangezicht maar er moest niks werden aan gedaan. Enkel mijne neus stond schuin maar die heb ik zo laten staan want toen ik er begon op te letten in de buurt zag ik dat de grote hoop van mijn buren met een scheve neus rondliepen.
Sagan stapt uit de Vuelta. Op de site van de Telegraaf hebben ze het inderdaad over een materiaalmotor.
Als reden geven ze dat hij dan beter kan herstellen van de brandwonden
Deels mee eens. Die fotografen in de koers lijken soms net paparazzi. Aan de andere kant wil iedereen precies zien wat er gebeurd is. In de voorgaande posts probeert eenieder een eigen beeld te vormen van wat er gebeurde bij de val van Sagan. Ik heb ook verschillende foto's en filmpjes bekeken. Dat kan alleen als er fotografen en filmers op motoren meerijden. Onze drang om precies te willen weten wat er in de koers gebeurt, is een reden voor de wildgroei aan motoren in koers, lijkt me.ilcobra schreef:Staat hier los van, maar ook altijd met die valpartijen, eerste mensen die er bij staan zijn al die motoren met die fotografen. Knap dat die renners die erbij liggen zich zo goed in kunnen houden met die rotzakken met hun lenzen meteen voor je neus.