Mathieu van der Poel
-
- Forum-lid HC
Geweldig gereden van vdP, ook een megacrash van Mathias Fluckiger gezien die tezamen met Nino Schurter en vdP de kopgroep vormde.
Was vdP niet gevallen, had ie gewoon met Schurter naar de finish gereden en dan had ik het nog eens willen zien.
Ook veel respect van Schurter die toch wat angstig was voor vdP, omdat ie niet wist wat hij in de kuip had.
Dit alles was te zien op Redbull tv Livestream!
Was vdP niet gevallen, had ie gewoon met Schurter naar de finish gereden en dan had ik het nog eens willen zien.
Ook veel respect van Schurter die toch wat angstig was voor vdP, omdat ie niet wist wat hij in de kuip had.
Dit alles was te zien op Redbull tv Livestream!
-
- Forum-lid
Nou goed gereden hoor! Volgende keer alleen even op de fiets blijven zitten.
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Knap hoor net even terugzitten kijken (met dank aan het mooie camare werk van redbull).
Ongelofelijk dit was toch niet een kopie van een cycle cross rondje en de tempratuur al helemaal niet.
Echt heel knap van hem, wat hebben we toch een aantal absolute toptalenten in diverse sporten, bizar voor zo,n klein land. Het moet maar ff meezitten
Ongelofelijk dit was toch niet een kopie van een cycle cross rondje en de tempratuur al helemaal niet.
Echt heel knap van hem, wat hebben we toch een aantal absolute toptalenten in diverse sporten, bizar voor zo,n klein land. Het moet maar ff meezitten
-
- Forum-lid
Gelukkig niet een kopie van een cyclocross rondje. Al die brede paden meeeh, mooie jumps en rockgardens jeeeh!
Maak joe woar
-
- Forum-lid HC
Vandaag weer gewonnen en klassementsleider op de weg (zeg ik er maar bij want het is niet bij te houden waar hij rijdt)
-
- Forum-lid
Zag het hier: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2995318ericpeters schreef: ↑03 jun 2017 22:16 Vandaag weer gewonnen en klassementsleider op de weg (zeg ik er maar bij want het is niet bij te houden waar hij rijdt)
Thanks, prachtig!Quarantanove schreef: ↑04 jun 2017 13:45 Zag het hier: http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2995318
Bianchi Via Nirone 7 Triple (een drietje is een mietje..)
- fietser1972
- Forum-lid
Hij wint ook de slotetappe van de boucles de la mayenne in de sprint!
Scott Addict 10 | Specialized Sequioa | Specialized Roubaix | Van Nicholas Mistral
-
- Forum-lid
http://m.sporza.be/#!/snippet/59341d7eb ... 4b46f2281d
Mooi! Strakke sprint. Zie beelden onderaan artikel
Mooi! Strakke sprint. Zie beelden onderaan artikel
-
- Forum-lid HC
Heeft hij wel een ploeg bij zo een wedstrijd? Ze zijn toch maar met zijn tweeën. (Volgens Procyclingstats)